تشکرشده 334 در 103 پست
abi.bikaran (پنجشنبه 06 آذر 93), paiize (شنبه 08 آذر 93), دختر بیخیال (جمعه 07 آذر 93), رزا (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 1,236 در 375 پست
سلام
اولاً آواتارتون رو خیلی خیلی دوست میدارم بعضی وقت یعنی اشکم میخواد در بیاد
و دوماً:
چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
سخن شناس نه ای جان من خطا اینجاست
خانم رزا بانو عمل تردستانه و شاق پوشیدن کفش با پاشنه 20 سانتی رو دلیل برتری خانم دونسته بودن و بهش تفاخر کرده بودن ما هم منظورمون این بود همچین چیزی تفاخر نداره هیچ که باید......
آخه خانم ها خودشون یه ظرفیت بزرگ به نام همسر بودن و مادر بودن دارن هر چی دوست دارن به حق میتونن برن بهش بنازن مردها هم باید نازشون رو توی این مورد بخرن البته اگر دوست دارن برن بهشت.
یعنی ببخشیدا بعضی ها غلط به عرض دختر خانم های ما رسوندن ، مهندس بودن و دکتر بودن و .... نه این که بد باشه در برابر شأنی که خدا برای خلقت زن قائل شده خیلی کمه ،خدا به خانم ها گفت من یه کاری رو در راستای صفت حی بودن و ربوبیت خودم به شما میسپارم یکی اش خوب شوهرداری کردنه که در واقع ابزار ربوبیت خداست به دست زن ها تا مرد بتونه خودش رو به خاطر حفاظت از مقام زن بسازه و تعالی خودش رو اصلاً تا حد زیادی با این موضوع نشون بده و یک زن خوب متواضع و شوهر دوست یکی از مهترین ابزار های خدا برای رشد مردان هست یکی دیگه اش هم که در راستای صفت حی بودن بچه به دنیا آوردن هست و باز هم اصل پرورش بچه ها به دست مادرانشون هست ولی :
قدر خود نشناخت مسکین آدمی(البته اینجا باید بجای آدمی به تناسب بحث خانم آورد پس میشه)
قدر خود نشناخت مسکین خانمی
از فــزونـــی آمد و شـــد در کمـــی
توی زبان عربی یه نگاه که بندازید حتی چیزهایی که صفت زایندگی به اونها وابسته هست از نظر لغوی اکثراً مونث مجازی هستند و خدا بر مرد واجب کرده که تا حد جانش از اونها مراقبت کنه و در واقع ناموس مرد که همسرش،مادرش ، خاکش ، وطنش و.... هستند برای او حکم هویت دارن چون مرد از اونها ریشه میگیره و ریشه هویت نسل بعدش رو در اونها قرار میده...
کمر امام حسین کی شکست ، وقتی کمر حافظ خیمه ها و اهل بیتش رو شکستن ، آخه وقتی عباس بود هیچ کس جرأت نمیکرد نگاه چپ به خیمه ها و ناموس امام حسین بندازه ، و بالاخره کی امام حسین زبان به لعن و نفرین لشکر دنیازده عمر سعد کرد وقتی که گفت نامرد ها حداقل اول من بکشید بعد به ناموس من یورش ببرید ...
الا لعنة الله علی القوم الظالمین.
ویرایش توسط hamed-kr : پنجشنبه 06 آذر 93 در ساعت 22:58
paiize (شنبه 08 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93), شمیم الزهرا (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
آقا حامد اینجا تایپیک کل کله تمام حرفای که اینجا زده میشه فقط جنبه طنز وشوخی داره
هیچکس منظوری خاص وجدی از حرفایی که میزنه نداره فقط داریم با هم کل میندازیم شوخی میکنیم
تا از فضای مشکلات گرفتاریهای زندگی شخصی یا مباحث ناراحت کننده این محیط برای لحظاتی رهایی پیدا کنیم!
اگه رزا اون حرف زد منظورش این نبود که خانمها خیلی کار شاقی و باارزشی دارن انجام میدن وباید به خودشون افتخار کنن.که شما اونجوری نوشتی کارشون بیهوده است وجای تفاخر نداره!
منم هیچ وقت افتخار نمیکنم وخیلی از این برخوردها ورفتارها رو قبول ندارم به عنوان یه جنس مونث گاهی شرمگین میشم.
ولی بحثی که شما اینجا کردین درسته قبول دارم حرفاتون. ولی شاید جاش اینجا نبود نمیدونم شاید هم باشه من اشتباه میکنم!
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
ویرایش توسط abi.bikaran : پنجشنبه 06 آذر 93 در ساعت 23:25
hamed-kr (جمعه 07 آذر 93), paiize (شنبه 08 آذر 93), دختر بیخیال (جمعه 07 آذر 93), رزا (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
ااااااااااااااااااااااا چرا کفشش کردی!!!!!؟؟؟دوست داشتم من کفشش کنم!!!!
دلم شکستتتتت
دیگه دوستت ندالم!!
- - - Updated - - -
آهای تالار خان ، چرا شیدا باشکوه باشه! من فقط خوب باشم! هان؟ !!! پارتی بازی نکن ! هردوتامون 5 تا چراغ سبز داریم! که! زود منم باشکوه میکنی! تازه مثه فانوس ! تا آشتی کنم! ورگرنه قهر قهر تا روز قیامت!!!!!!!
![]()
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 07 آذر 93 در ساعت 00:02
abi.bikaran (جمعه 07 آذر 93), hamed-kr (جمعه 07 آذر 93), paiize (شنبه 08 آذر 93), رزا (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 1,505 در 452 پست
آقای حامد جنبه شوخی نداری یا اگر هر حرفی رو میخوای به خودت بگیری لطفا نیا تو تاپیک...
فکر کنم از عنوان تاپیک کاملا مشخصه که فقط جنبه شوخی و این حرف هاست...
من نمیدونم یعنی جمله من یک صفحه انتقاد داشت!!!!
بعد چه ربطی به امام حسین و شوهر داری داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن من اون جمله رو از خودم در نیاورده بودم که حالا دارید به من درس اخلاق میدید..
به خاطر توهینی که به من کردید هرگز نمیبخشمتون چون حرف من فقط شوخی بود ولی شما با کنایه و غرض ورزی با من برخورد کردید...
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
abi.bikaran (جمعه 07 آذر 93), hamed-kr (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
یوقت فکر نکنین حسودم هااااااااا!!!! ولی چرا آخه شیدا باید فانوس باشکوه باشه ! رزا جواهری درخشااااااان!!!!!
من هیچی!![]()
حالا ماکه بخیل نیستیم!! اشکال نداره!
هی روزگار!
باشه تبعیض قایل بشو تالار خاااااانننن ،
اصلا ما که از فردا داریم میریم! اشتراکمان هم به اتمام رسید! رفتم آخرین تغییرات پروفایلمم دادم! خوب شد دیگه نه!!!!!؟ خوشگل شدم!
اگر بار گران بودیم رفتیم
اگر نامهربان بودیم و رفتیم.
![]()
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 07 آذر 93 در ساعت 00:16
abi.bikaran (جمعه 07 آذر 93), paiize (شنبه 08 آذر 93), رزا (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 1,505 در 452 پست
دختر بیخیال بیا واست شکلات اوردم...یکم ریلکس کن عزیزم....
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
abi.bikaran (جمعه 07 آذر 93), paiize (شنبه 08 آذر 93), terme00 (شنبه 08 آذر 93), دختر بیخیال (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 1,505 در 452 پست
آقا فرهنگ شما که گفتید جواهری در سایت یاد اون فیلمه افتادم جواهری در قصر
یانگوم بود فکر کنم که آشپز قصر بود..
حافظه رو داشتی...یادش بخیر ....
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
abi.bikaran (جمعه 07 آذر 93), paiize (شنبه 08 آذر 93), terme00 (شنبه 08 آذر 93), دختر بیخیال (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 1,505 در 452 پست
وااای دختر بیخیال عزیزم![]()
مررسی که بهم لطف داری....
واقعا میخوای بری؟؟؟؟![]()
شوخی نکن![]()
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
abi.bikaran (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
من یک عدد کشف جدید انجام دادم.نوشته ها بستگی به تعداد مربع داره.
من و رزا 3تا مربع جواهری در سایتیم (درخشان) آبی و بی خیال 5تا فعالیت
این کاربر خوب است.دوتایی می شه فعالیت این کاربر زیبا و جذاب است.
abi.bikaran (جمعه 07 آذر 93), paiize (شنبه 08 آذر 93), terme00 (شنبه 08 آذر 93), دختر بیخیال (جمعه 07 آذر 93), رزا (جمعه 07 آذر 93), شیدا. (جمعه 07 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)