به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 23 از 60 نخستنخست ... 31314151617181920212223242526272829303132334353 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 221 تا 230 , از مجموع 596
  1. #221
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سلام

    جریان این افتابه چیه ؟!

    کی با یخ به پدربزرگ آفتابه داده ؟!!
    کی کلاهش افتاده نادیا برداشته برای خودش ؟!

    اره واقعا گل کاغذی عزیز !
    هوای تهران بسی بارانیست و سرد !

    دوستان عزیز

    امدم اینجا یه پست تو پ بذارم براتون !

    از انجایی که برای بار دوم بنده به دلیل وبگردی !! در همدردی غذای منزل رو سوزوندم تصمیم گرفتم در این باره اموزشی بدم .

    هم برای دفعات بعدی خودم خوبه ! و هم برای شما !!

    ایندوفعه غذای مذکور و یا بهتره بگه میان وعده مذکور کدوی حلوایی میباشد !

    خب آماده اید؟

    شروع میکنیم !

    شما در همدردی هستید و مشغول ارسال پست !

    حالا کمی بوی ناجور (از دست این ذهنهای منحرف شما !!) بابا جان بوی ناجور یعنی بوی سوختگی !!!

    حالا کمی بوی ناجور به مشامتان میخورد !

    بدون استثنا و فکر کردن سریع میگیویید :

    بازهم مادر همسر محترم غذاش رو سوزوند !!!

    اینجا کمی لبخند خبیثانه داشته باشید اشکالی نداره !!
    بو بیشتر میشه و شما هم انکار میکنید.

    هرچه بو بیشتر میشه درجه انکاریت شما هم بیشتر میشه !!

    تا اینکه دود کمرنگ مشکی رنگی رو در فضای منزل مشاهده میکنید !

    بازهم یک دو تا جمله دل خنک کن به مارد همسر میگید .مثل نمونه:

    آخیش ! به من میگه عروس دست و پا چلفتی ! دلم خنک شد !

    و جملاتی از این قبیل .

    با دیدن دود سیاه کمی به خودتان میایید اما سمت اشپزخانه نمیرید ! (به دلیل حفظ غرورو ....)

    تا اینکه یه لحظه خودتون رو در حالسابیدن قابلمه ته گرفته میبید و دلتون برای خودتون میسوزنه !!

    در این لحظه به سرعت به سمت اشپزخانه میدوید و زیر گاز رو خاموش میکنید.

    کم کم کار ما شروع میشه.اینجا باید شتاب زده عمل کنید.

    قابلمه رو بگیرید و پرت کنید توی سینک !

    داد و بیداد و کنید و شلوغ کنید جو منزل رو !
    از این جملات استفاده کنید :

    بابا چند بار بگم این گاز رو درست کن !

    اینا هم که قابلمه نیستن.نازک و به دردنخورن !

    چقدر کیفیت مواد غذایی امده پاییین ! کدو حلوایی هم کدو حلوایی های قدیم !

    ادامه دارد...





  2. 8 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 08 آذر 91)

  3. #222
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    عجب تکنیکی .

    مریم جدن تو چرا انقدر غذاهاتو میسوزونی


    بیا یه تایپک باز کن دوستان بیایند راهنمایتون مخصوصا نادیا با آفتابه میاد حسابی

    راهنمایت میکنه .


    ماجرای آفتابه نادیا برو تایپ منو بخون این عنوان(این عشق است یا خیانت) و مدیر همدردی پاسخ داده با دقت بخون

    و در حال خواندن پست حتما زیره گاز رو خواموش کن .چون طولانیه یک ساعتی وقت لازمه .

  4. 7 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (دوشنبه 06 آذر 91)

  5. #223
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید



    باز که گفتین بارووون

    از تو دیگه انتظار نداشتم مریم!!!

    هیچ کس نیست اینجا شهرش آفتابی باشه یعنی؟ دیگه اگه ببینم کسی بخوااد اسم بارون و بدتر از اون برف که تا به حال تو عمرم ندیدم رو بیاره مجبورم یه جور دیگه برخورد کنم بهم میاد نه!!!

    مریم من میرم تو وقتی من نیستم ادامش رو بگو... آخه این که سراسر بدآموزی بود... نمیگی بچه ها یاد میگیرن؟؟؟

    من رفتم... زود تعریف کن

  6. 5 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (چهارشنبه 08 آذر 91)

  7. #224
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید


    سلام بر همه دوستان

    مریم جان نادیا با آفتابه آب یخ ریخته تو حلق پدربزرگ نه یخ ببین آب یخ بعدا پدربزرگ با اینکه تشنه بوده ولی چون تو آفتابه بوده نخورده البته حالا فهمیده که اشتباه کرده و باید بره ظرفشو عوض کنه و بخوره

    گل کاغذی تو شهر ما هم باران باریده و هوا بسی لطیف است امشب که بیرون بودیم دلم میخواست برم پارک قدم بزنم ولی فرصتش نبود حالا اکه تونستی این شکلی باش

    وای تا حالا برف ندیدی

    یه چیز سفیدی هست سرد هم هست برفک فریزر دیدی اون شکلیه ای بابا فریزرتون هم بدون برفک هست حیف شد ببین تو دستت که میگیری آب میشه

    مریم جان از تایمر اجاق گاز استفاده کن و بذارش رو زنگ تا یادت نره غذا بسوزه

    بعدا یک سوال دود ناشی از سوختگی رو چه کار میکنی چه جوری از خونه بیرون میکنیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    راستش یک بار درگیر قضیه شدم دودش رو نمیدونستم چه کار کنم زمان هم نداشتم گفتم اسفند دود کنم درست بشه بوش رفت ولی دودش ده برابر شد پنجره رو با اینکه هوا سرد بود باز کردم ولی بالاخره اثراتش نرفت که نرفت همون یک دفعه بود که چون ماست مالی نشد صادقانه برخورد کردم و راستش رو گفتم و بعدش بسیار دقت می نمودم که دیگه تو اون شرایط گیر نیفتم







  8. 7 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (چهارشنبه 08 آذر 91)

  9. #225
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    هی اومدم با مهربونی باهاتون صحبت کنم نشد... فکور بگیر که اوووومد

    فکور جان تو هم؟؟؟ اونورم توی حال و احوال یاران همدردی پاییزان از بارون حرف زده ... بدتر از اون اینه که آواتارش همینوجور بارونیه!!!
    آخه وقتی اینجا بارون به زور میاد برف دیگه چه جوری بیاد؟؟ ها؟؟

    منو باش صادقانه اومدم با شما درمیون گذاشتم که بارون دوست دارم... در عوض شهر من جاذبه هایی داره که به صدسال بارونم نمی دمش... حالا هی با یه بارون اومدن به آب و هواتون بنازین...

    نمی دونم چرا یهو اسم شهرمو لو نمی دم؟؟؟ یه ذره یه ذره می گم هم خودمو عذاب می دم هم شماهارو...

    دوستان به فکور سر بزنین تا دوران نقاهت رو طی می کنه...از ضربه ی وارده دارن میبرنش بیمارستان
    بازم کسی هست که برف ندیدن من براش خنده دار باهش؟؟؟

  10. 7 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (شنبه 11 آذر 91)

  11. #226
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    می بینم که دارید با هم اختلاط می کنید.الآن می رم به فرشته بگم بیاد درو باغو ببنده.

  12. 7 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 11 آذر 91)

  13. #227
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید


    بازم سلام

    باشه من شکل برف رو توضیح میدم تجاربم رو مجانی در اختیارتون میذارم اونوقت شما تو تخیلاتت بزن سرم رو خون بنداز

    دوست گلم شهر مذکور هم مدتی هست لو رفته فکر کردی ما IQ مون چقدره که تا الان نفهمیده باشیم کدوم شهر هست که برف تا الان توش نیومده

    تازه علم غیب هم داریم شهرتون تابستان ها بسیار گرم و شرجی هست و گرد و خاکش هم زیاده مگه نه؟؟؟

    خوب دیگه خودتو ناراحت نکن این چه قیافه ای هست که برا خودت درست کردی بیا این شکلی بشو

    راستی هنوز منتظر تجربیات مریم عزیز در رابطه با سریعترین راه بیرون کردن دود از خانه بعد از سوختن غذا در حد فجیع هستیم...




  14. 6 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (سه شنبه 07 آذر 91)

  15. #228
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    واااااااااااااااااااااااا ااااااییی از صبح تا حالا همین جور داره بارووووون میاااااااااااااااااد...

    قربونت برم خدا که دشمن شادم نکردی

    به خاطر این بارون و رحمت خدا به فکور هم رحمی می کنم و از در مصالحه در میام تا بیشتر از این رسوام نکرده و شهرم رو لو نداده

  16. 6 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (شنبه 11 آذر 91)

  17. #229
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    خداروشکر وتبریک به گل مقوایی که در شهرتون باران رحمت میبارد . یه پیشنهاد دارم تا میتونی

    ظرف بزار زیره بارون پربشه برای روز مبادا نگه دار تو فیریزر هم بگذاری یخ میزنه و رنده کنی میشه برف


    ...............

    یکی این امضاء منو ویرایش کرده دستش درد نکنه خوششششششششششششششگل شدها .

    .............
    گل مقوایی عزیز چقدر دل پاکی داری 3 روز از خدا بارون خواستی بهت داد . یه دعایی هم برای من انجام بده من

    نیت میکنم ........... خوب نیت کردم. پس 3 روز دیگه حاجتم رو میگیرم اینشالله .



  18. 5 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 07 آذر 91)

  19. #230
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    خبر خبر

    نازنین 1 تبدیل شده به نازنین آریایی . چقدر عوض شدی آبجی به 1 عادت کرده بودیم.

    انگاری یه کاربر جدید هستی هی سعی میکنم به خودم بگم بابا این همون نازنین 1 خودمونه اما نمیشه .

    و متاهل شدی مبارکه قبلا تبریک گفتم اما در پرو فایلت مجرد قید شده . یادت رفته ویرایش کنیا .



  20. 6 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 07 آذر 91)


 
صفحه 23 از 60 نخستنخست ... 31314151617181920212223242526272829303132334353 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.