اعضای خوب تالار و مدیران تالار با تمام وجود خیلی دوستتت دارم
تالارهمدردی خیلی دوستت دارم
مدیرخوب همدردی با تمام وجود خیلی دوستتت دارم![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
اعضای خوب تالار و مدیران تالار با تمام وجود خیلی دوستتت دارم
تالارهمدردی خیلی دوستت دارم
مدیرخوب همدردی با تمام وجود خیلی دوستتت دارم![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
کسب مدال طلای المپیک حمید سوریان در کشتی را به همه تبریک می گم :)
پی نوشت : تنها ورزش های مورد علاقه ی من برای این که مسابقاتش را ببینم کشتی و وزنه برداریه :)
بچه مثبت (جمعه 20 مرداد 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
چقدر هیجان انگیز بود
منم تبریک می گم
دچار غرور ملی شدم :)
نازنین آریایی (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
کسب مدا ل طلای المپیک حمید سو ریان در کشتی به همه مردم ایران تبربک می گویم
حمید سوریان دلاو ر خسته نباشید مدا ل طلای المپیک حمید سوریان به خانواده حمید سو ریان تبربک می گویم
حمید سوریان تبربک می گویم قهرمان المپیک شدی
محمدابراهیمی (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
من که اصلن حس نکردم.trt و zdf بازی ها رو پوشش می دن،وقت توزیع مدال از زمانیکه می رن رو سکو تا وقتی که
دور می افتن برای عکس همه رو پوشش.نه آهنگ می ذارن نه صحنه های تکراری آدم کاملن وارد جو می شه.ولی
بدبختانه کاری که ایران می کنه فوری یه ترانه می ذاره (کاش صدای خواننده هیولاوار نبود) هر دفعه م شعر جدید می سازن
آدم تا میاد خو بگیره،عوض می کنن.خلاصه با این کارشون آدمو از اون جو خارج می کنن حالا اگر یه بار پخش بشه باعث
هیجانه به شرط همراه بودن با صحنه های زنده.ولی کاری که کانال ورزش کرد تصاویر مسابقه،تکرار ترانه،مجری.خیلی
کم تصاویر زنده پخش کرد اونم تا آدم می خواست بفهمه کی به کیه تصاویر تکراری رژه می رفتن.من که اصلن حس نکردم.
ولی هنوز سه وزن دیگه،آزاد،وزنه بردای،تکواندو مونده.انتظار دارم عملکرد این کانال بهتره بشه.
فرهنگ 27 (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
دوستای خوبم
برای نازنین1 عزیز امروز خیلی دعا کنین که همه چیز خوب پیش بره. قراره با خواستگارش صحبت نهایی رو بکنه و
حقیقت رو بگه. براش دعا کنین که همه چیز خوب پیش بره و ناز گلمون عروس شه
اصلا من دعا می کنم شما یک الهی آمین بگین!
"خدایا خودت تمام فرشتگانت و عالم رو مسخر نازنین ما بکن تا بتونه به بهترین شکل همراه با آرامش صحبت کنه و
خودت براش بهترینها رو رقم بزن و خوشبخت و موفق و عاقبت به خیرش کن"
الهی آمییییییییییییییییییییییی ییییییییین
![]()
bahar.shadi (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
سلام به همه دوستان خوب خوبمممممممممممممممم
کسی از لیلا موفق خبری نداره؟
eghlima (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
اقلیما جون تا اونجا که یادمه و اشتباه نکرده باشم فکر کنم لیلا موفق از سایت خداحافظی کرد.
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
حال و احوال من امروز بددددددده
داشتم میومدم سر کا پام پیچ خورد محکم خوردم زمین.
زانوم داره از درد میتررررررکه.
دستام زخمی و خونی شد
مانتو شلوارم کثیف کثیف شد
آخه این چجورشه دیگه!!!
زانوم خیلی درد میکنه خداااااااااااااااااااااا
نادیا-7777 (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
نادیا جان برات متاسف شدم. آخه خواهر حواست کجا بود که جلوی پاتو ندیدی؟ اسمونو نگاه میکردی؟ عاشق شدی؟...نوشته اصلی توسط نادیا-7777
خدا این وسط باید چیکار کنه به نظرت؟ دو تا چشم بهت نداده، که داده! عقل درست و حسابی نداده، که داده (؟)یه جفت پا عین رخش نداده که داده...
اون روزهای دیگه که شنگول و مستان میرفتی اداره و زمین نمیخوردی، بایت این زمین نخوردن و درد نکردن زانو خدا رو صدا میکردی و شکرش رو میگفتی که حالا اینجوری زانوی دردناکت رو سرش هوار میکشی؟!!!![]()
بی دل (دوشنبه 16 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)