سلام به اعضای خوب تالار
حق عضویت تمام شود برای همیشه از تالار می روم تصمیم گرفتم تصمیم قطعی است ممنون![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام به اعضای خوب تالار
حق عضویت تمام شود برای همیشه از تالار می روم تصمیم گرفتم تصمیم قطعی است ممنون![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
سلام دوستان
کسب دومین مدال طلای المپیک در کشتی توسط امید نوروزی را به همه ی کاربران تبریک می گم![]()
بچه مثبت (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
کسب مدا ل طلای المپیک امید نورو زی به همه مردم ایران تبربک می گویم
امید نورو زی دلاو ر خسته نباشید مدا ل طلای المپیک امید نورو زی به خانواده امید نورو زی تبربک می گویم
امید نورو زیتبربک می گویم قهرمان المپیک شدی![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
کسب مدال نقره المپیک در وزنه برداری توسط نواب نصیر شلال را به همه ی کاربران تبریک می گم![]()
بچه مثبت (جمعه 20 مرداد 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
يعني خوشم مياد بچه مثبت لپ تاپ گذاشته جلوش يه نگاهش به بازيه يه نگاهش به همدردي و انلاين خبر رساني ميكنه
خوب منم تبريك ميگم
اما چرا داشتن مدال طلا رو مينداختن گردن كشتي گيره تصوير رفت رو پرچم
, باشه مثلا ما نفهميديم![]()
z o h r e h (دوشنبه 16 مرداد 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
این وضعیت دسکتاپمه:
:) البته همیشه وضعیت همینه یعنی همیشه هم تلویزیون روشنه هم تو اینترنتم :)
بچه مثبت (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
سلام دوستان.چطورید؟خوبید؟
من فردا صبح میخوام برم حرم.حرم حضرت معصومه.اونجا واسه ی همه دعا میکنم.به یاد همه ی دوستای گلم هستم
فقط امیدوارم خواب نمونمآخه معمولا تا لنگ ظهر خوابم :D
راحیل خانوم (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
سلام
بهار شادی عزیزم تو چقدر مهربونی
بهت می اد اسمت باشه بهار.مهربونی
عزیزم امیدوارم همین جور که تو به فکر همه هستی و برای خوشبختی همه دعا می کنی و به فکر منم هستی
خدا عوض همه این محبت هات رو بده ..الهی امین
بهار جونم نمی دونم خوندی یا نه!امروز که نرفتم حرف بزنم شاید دعات براورده شد...شاید که نه حتما
چون نمی تونستم درست بگم و ارامشم رو حفظ کنم حتما خدا کاری کرد کهه کنسلش کنم ...
رفتم تاپیک های قدیمی ترم رو خوندم دختری بود به نام nazlin اونم دیگه نیومد
تسنیم الهی هم خیلی وقته نیست.....
و جوانه ...هم خیلی وقته نیومده.
بعد که تاپیک هام رو خوندم یادم افتاد اولین پیام خصوصی که من در این تالار زدم به یک زن امیدوار بود.
بهش پیام دادم و ازش کمک خواستمم!خوب هیچ شناختی روش نداشتم ...رو رتبه ها هم شناختی نداشتم
نمی دونستم رتبه به چه معناست.....نمی دونستم کی کارشناسه کی عضو عادی و این تفاوت رنگ ها برای چیه... خیلی گیج بودم خیلی خسته بودم خیلی داغووون بودم خیلی بددددد! اصلا به محیط اطرافم توجه نداشتم ..ولی
فقط یک نام به من حس مثبت داد...حس زندگی ، امید و تلاش
یک زن امیدوار
:)
امیدوارم همتون همیشه امیدوار باشید .........:)
نازنین آریایی (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
سلام به همه دوستان
جای چشمک عزیز خالیه امیدوارم هر چه زودتر سلامتیشو بدست بیاره و دوباره بیاد تالار
سرافراز هم کاملا ناپیدا شده
ولی چه خوب که آنی عزیز به تالار رونق داده ازش ممنونم![]()
ویدا@ (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
بچه مثت این عکسی که گذاشتیو خیلی خوشم اومد..چون اسم من توشه (نادیا-7777) :)
خب باید بگم حال و احوال امروز من بهتره فقط اینکه امروز سرکار نمیرم و باید برم از زانوم عکس بگیرم..البته مطمئنم چیزیش نشده
دوستون دارم![]()
نادیا-7777 (سه شنبه 17 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)