چرا من هیچ راهنمایی ای به ذهنم نمیرسه که تو تاپیک های مشاوره ای بکنم؟
احساس میکنم خیلی بی مصرفم
تشکرشده 2,271 در 375 پست
چرا من هیچ راهنمایی ای به ذهنم نمیرسه که تو تاپیک های مشاوره ای بکنم؟
احساس میکنم خیلی بی مصرفم
راحیل خانوم (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
منم همین مشکلو دارم.راحیل،اینجا یه مکان تخصصیه،بیشتر کسانی می تونن فعالیت مستمر داشته باشن که یا تجربه
یا مطالعه داشته باشن.من و تو با اطلاعات محدودمون نمی تونیم مثل بعضی ها فعالیت داشته باشیم.
فرهنگ 27 (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
راحیل عزیز با این آواتار خوشگل اصلا هم بی مصرف نیستی عزیزم
جناب فرهنگ شما که این همه با اطلاعاتی دیگه چرا؟
تا پستمون به آلاچیق منتقل نشده اعلام کنم که میخاستم احوال راحیل خانوم بپرسم!!!!
ویدا@ (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
ااااااا.راس میگه ها.اصلا یادم نبود آلاچیقو.الان میرم اونجا اعلام بی مصرفی میکنم
من خوبم.شما چطورید؟
نادیا خانوم امیدوارم زودی زانوت خوب بشه عزیزم![]()
راحیل خانوم (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
حال و احوال امروز من:
رفتم عکس زانومو گرفتم..چیزیش نشده فقط یکم ضرب دیده
بچه ها میخوام یه چیزی بهتون بگم :(
یه نون میخورین 100تا نون خیرات کنید که سالمید (خودمم همینطور)
امروز رفتم بیمارستا واسه پام...وااااااااااااااااای خدای من چه صحنه هاییکه ندیدم..انقدر تصادفی و دچار حادثه ای و خون و شکستگیو و زخم و آه و فغان دیدم که درد خودم یادم رفت.
بعضیا تو تصادف با بدن تیکه پاره ...بعضیا فوت کرده بودند و پارچه سفید روشون کشیده بودند..بعضیا داشتند از غم از دست دادن عزیزشون گریه میکردند.....
خدایا ما هممون خیلی خوشبختیم که سالمیم
نادیا-7777 (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام
خانم بی دل کجایی همه برادر خوب من اذیت می کند من تصمیم گرفتم برای همیشه از تالار بروم تصمیم قطعی است
تا امرو ز منتظر شدم جواب سوا ل مدیرهمدردی بدهد امرو ز منتظر بودم مدیرهمدردی تکلیف من در تالار مشخص کند مدیرهمدردی تکلیف من مشخص نکرد من برای همیشه از تالار می روم
محمدابراهیمی (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
غمت نباشه برادر! من عینهو شیر اینجا وایسادم. هر کی برادر خوب من اذیت کند، با من طرفه! یعنی چی؟ آهان! یعنی الان خوووووووون تو چشامو گرفته! اعصاب معصاب تعطیل! یهو دیدی زدم طرفو عین پلنگ صورتی با غلطک از روش رد شدم، ورق آچار دادم تحویل خونوادشنوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
![]()
بی دل (چهارشنبه 18 مرداد 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
سلام آقای ابراهیمی
کی شما رو اذیت کرد:(؟
کسی شما رو اذیت نمی کنه
شما دچار سو تفاهم شدید
همه دوست دارن شما در تالار باشید
حالا مثلا اسم شما تو اون فعال ترین ارسال کننده ها نباشه چی میشه ؟؟؟
شما پسر خوب و با دانش و منطقی هستید
شما هنرمند هستید
شما نباید مسائل حاشیه ای و کوچک رو برای خودتون بزرگ کنید....
اصلا ارزش شما به این نیست که اسمتون اونجا باشه یا نباشه.....
و این رو در نظر بگیرید که در فعال ترین ارسال کنندگان ،فعال ترین ها اسمشون نوشته می شه و
خوب شما یکم چون سرتون شلوغه فعالییتون کم شده و از اون لیست خارج شدید دیگه .
شما هر وقت از چیزی ناراحت می شید یا دلخور می شید سریع می اید اینجا می نویسید
من از تالار می روم
این یعنی قهر
الان ماه رمضان هست و قهر کردن کلا گناه داره ....
خوب مشلات و دلخوری هارو میشه حل کرد
سو تفاهم رو میشه بر طرف کرد
برادر خوب من اینجا بمونید لطفا
نازنین آریایی (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
آقا محمد این حرفا چیه؟؟؟
این کارا چیه؟؟
وا اسفاه
چه جلافتا!!
قهر کردن یعنی چی؟
مرد اونه که همیشه در زمانهای سخت وایسه و نذاره چیزی بهم بخوره..حالا میخوای بذاری بری؟؟
آی آقا کجا کجا؟
با ما اینجوری نباش.
نادیا-7777 (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام من از تصمیم رفتن از تالار منصرف شدم به خاطر همکار صندلی داغ خانم نازنین 1 در تالار می مانم اسم فعا لترین ارسا ل کننده تالار حذف شد مهم نیست من کار در تالار ادامه می دهم من هنرمند هستم نقاشی رو ی بوم می کشم خانم نازنین 1 ایشان هنرمند نقاشی روی بوم است ایشان بعد از ماه رمضان تاریخ نمایشگاه نقاشی هنرجویان کلاس نقاشی اعلام می شود تابلو نقاشی من در نمایشگاه نقاشی است جا دارد از استاد نقاشی برای من خیلی زحمت کشیدند خیلی تشکر قدردانی می کنم من مدیون استاد نقاشی هستم خانم نازنین 1 به من خیلی لطف دارید بادانش منطقی نیستم می خواهم با کمک خانم نازنین 1 در تالار برنامه خیلی شاد سرگرمی تفریح منتوع داشته باشیم ممنون خیلی دوستت دارم![]()
محمدابراهیمی (چهارشنبه 18 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)