سلام.
مدتیه که ذهنم بدجوری درگیر یه موضوعی شده که دوس دارم اینجا با دوستای خوبم در میون بذارم و ازشون راهنمایی بخوام.
خیلی شنیدم که نباید با دلایل اشتباه اقدام به ازدواج کرد. یکیش احساس تنهایی و میل به رهایی از اونه. میگن که اگه به دلیل رهایی از تنهایی به سمت ازدواج بری، ازدواج موفقی برات رقم نمیخوره.
حالا من یه سوال دارم.
خیلی از جوونا قبل از ازدواج احساس تنهایی میکنن. و بعضی ها خیلی شدید احساس تنهایی میکنن. از جمله خودم. خب قاعدتا از هزار فایده ای که ازدواج داره، یکیش اینه که آدم از تنهایی در میاد. من به این زیاد فکر میکنم که با ازدواج تنهاییم و بی کسیم پر میشه. اما اون رو بعنوان هدفم نذاشتم. یعنی فکر میکنم نذاشته باشم. در واقع نمیتونم تشخیص بدم که این رو هدفم گذاشتم یا نه. میترسم از آینده. که نکنه ازدواجم موفق نباشه.
لطفا این رو برام توضیح بدید که چجوری باید تشخیص بدم هدفم از ازدواج رهایی از تنهاییه یا نه؟
و اگه هست، چجوری هدفم رو درست کنم؟
ممنونم از وقتی که برام میذارید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)