به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 24 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 مرداد 90 [ 03:07]
    تاریخ عضویت
    1390-2-24
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,425
    سطح
    21
    Points: 1,425, Level: 21
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ما همیشه با هم قهریم نمی دونم مشکل سر چیه،

    سلام خدمت همه دوستان عزیز .
    من یک خانوم 26 ساله هستم. شوهرم 29 سالشه ، شش ساله که ازدواج کردیم . و یه دختر 5 ساله دارم .
    دوتامون مهندسیم و کار میکنیم . ما همیشه با هم مشکل داریم . یک هفته خوبیم دو هفته قهر.نمی دونم مشکل سر چیه ، اون از من انتظار داره :
    کارای شخصیشو براش انجام بدم .( مثلا کنترل تلویزیونو بش بدم ، دستمال بیارم ،همیشه پتو براش بیارم ، اگه گرمش شد بدوم بخاریو کم کنم اگه سردش شد زیاد کنم، یه سره چایی بیارم .....) مهم هم نیس من درچه شرایطی باشم اگه انجام ندم یا بگم خوب خودت انجام بده دیگه بام بد میشه. هیچ وقت هیچ اشتباهی نکنم .
    خیلی زود عصبانی میشه و دعوا می کنه اگه من ناراحت بشم بام قهر می کنه از اون قهرای طولانی . جلوی دیگران به من احترام نمی ذاره ( تو خونواده ما وخونوناده خودشون خیلی همه به هم احترام می ذارن .) مثلا جلوی همه با من دعوا می کنه مسخره می کنه و حتی امروز جلوی خونواده خواهرم بهم می گفت من از تو خوشم نمی آد البته مثلا شوخی بود. راستی چند بارم هست هی بم میگه من تو رو دوس ندارم زن زندگی من تو یا هر کس دیگه ای که بود فرق نمی کرد .
    من سعی می کنم هیچ وقت جلوی دخترم دعوا نکنم ولی خودم خیلی اعصابم خورد می شه من نمی دونم باید همه این چیزا رو تحمل کنم یا نه احساس می کنم اصلا به من اهمیت نمیده در صورتی که من آدم شادابی هستم و در روابط و زندگیم موفقم اون به من میگه تو هیچ جذابیتی برای من نداری . البته تخت تاثیر این تلقینا واقعا تو خونه نمی تونم راحت و خلاق زندگی کنم همش استرس دارم که نکنه شوهرم از این کار بدش بیاد یا از اون کار خوشش نیاد احساس می کنم توی خونه خودم از همه جای دنیا بی شخصیت ترم احساس می کنم توی خونه خیلی ضعیف و بی اراده هستم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید سحرناز تشکرکرده است .

    سحرناز (شنبه 31 اردیبهشت 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.