سلام
واقعا" واسم سوال شده که همسرم دوستم داره یا نه ؟
نمی دونم من زیادی حساسم یا اون خیلی بی تفاوت؟
لطفا" شما بگید از کجا بفهمم؟
http://www.hamdardi.net/thread-16478.html اینم تاپیک قبلیم که توش مسایل توضیح دادم
تشکرشده 634 در 321 پست
سلام
واقعا" واسم سوال شده که همسرم دوستم داره یا نه ؟
نمی دونم من زیادی حساسم یا اون خیلی بی تفاوت؟
لطفا" شما بگید از کجا بفهمم؟
http://www.hamdardi.net/thread-16478.html اینم تاپیک قبلیم که توش مسایل توضیح دادم
sahra100 (پنجشنبه 05 خرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)