
نوشته اصلی توسط
بهار66
به هات بودن اون پسر ربطی نداره..مسئله اینجاست که سکس شده ملکه ذهنش
اره سکس شده ملکه ذهنش و فکر میکنه زن و مرد اگه روابط جنسی خوبی داشته باشن بقیه مسائل حله. فکر میکنه زن اگه از این نظر وابسته به مردش باشه دیگه از کمبودهای اول زندگی نمی ناله و سازش اون بیشتر میشه. به قول آقای مدیر همدردی تمرکز خودشو رو مسئله جنسی گذاشته و از اونجا که این مسئله مرتبط و متصل و نتیجه سایر معیارهای عاطفی ازدواج هست، لذا به این احساس رسیده.
من حدس میزنم ممکنه این اقا فیلمهای پرنو هم نگاه کرده باشه و تحت تاثیر اون فیلمها همچین خواسته ای ازت داشته باشه یا تو ذهنش از روابط زن و مرد تخیلاتی برای خودش ساخته باشه..که اگه اینطور باشه میشه قوزبالا قوز..یعنی کلی تصویر فانتزی هم تو ذهنش هست که میخواد ببینه تو میتونی اون تصاویر فانتزی رو براش انجام بدی یا نه؟
در حالیکه اون تصاویر فانتزی کلا مخرب زندگی مشترک میتونه باشه.
راستش اگه بخوام به حرفای خودش اعتماد کنم میگه من فیلم نمی بینم. فقط یک فیلم هست که بهم گفته کدوم فیلمه اون فیلم رو داره و قبلا دیده. لازمه بگم من خودم گاهی فیلم نگاه میکنم ولی اصلا اون فیلما رو معیار نمیدونم.
بهترین کار جواب منفی به این خواسته اش هست..میتونی تو اینترنت بگردی و مقالاتی که این مباحث رو توضیح داده پیدا کنی و لینکشو براش بفرستی شاید متوجه اشتباهش بشه.
خیلی ممنون. این میتونه راه حل خوبی باشه ولی فعلا نمیدونم چی باید سرچ کنم.
بعضیا نه ازسر بدجنسی بلکه ناخوداگاه یه تصور اشتباه براشون پیش میاد.
اما هیچ کدوم مجوز نمیشه که تو هم راه غلط بری.
بله. درسته و من کلا همون اوائل تاپیک خودم به این نتیجه ر سیدم. فکر اشتباه اون نباید منجر به تصمیم گیری اشتباه من بشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)