سارا جان سلام.به همدردی خوش اومدی
ایراد کار همینه..که شما فکر میکنید عاشقید و این احساس عشقه.برای همین روش سماجت دارید.لینکهای زیر رو بخون تا بدونی شما وابسته هستید نه عاشق.خدا نیاره روزی رو که عاشق کسی بشید و دوستش داشته باشید و اون طرف هم همینطور ولی موانع زیاد باشه سر عشقتون
عشق: دلبستگی ؟ یا وابستگی؟
چرا وابسته می شویم
تفاوت های بین وابستگی و دلبستگی چیست؟
رهايي از وابستگي
زندگی زناشویی بالا و پایین داره..عین 4فصل..اول که بهاره همه چیزتازه است.شاداب و شکوفاست..زن ومردی که تازه به هم رسیدن بهم دیگه خیلی کشش دارن..کم کم تابستون رابطشون ازراه میرسه..اون عشق هیجانی کم کم پخته و عاقلانه و بالغانه میشه..بعد پاییز رابطه میرسه..زن و مرد از میوه های کاشته تابستون استفاده میکنن و در عین حال کمی به خلوت خودشون میرن و درنهایت زمستون رابطه میرسه که فاصلشون ازهم زیاد میشه و سرما میاد..اینجا زن و مرد باید رابطشون رو مدیریت کنن و از مهارتهای زناشویی استفاده کنن تا این دوره طی بشه چون بهار دیگه در راهه و اگه به درستی رفتار کنن پرشورتر ازقبل به سمت هم برمیگردن.یه بار به خودم میگم اونی که ظالمه زنش هست که میدونه شوهرش دوستش نداره دلش میخواد با یکی دیگه خوشبخت بشه ولی ول نمیکنه بره !!
پس به اون زن خرده نگیر..اون داره درست رفتار میکنه.داره از خونوادش حفاظت میکنه.رفتار غلط رو اون اقا داره که میخواد از مشکلش فرار کنه.
مطمئن باش تو با هر کسی ازدواج کنی زمستون رابطتون میرسه و اگه تو و همسرت درست رفتار نکنید زندگیت از هم میپاشه..این اقا که نشون داده مرد روزای سخت نیست.حتی اگه باهات ازدواج کنه فقط طالب بهار و تابستون رابطه است و هنگام زمستون و سردی تو رو هم تنها میذاره و سراغ یه بهار دیگه میره.
برای رهایی از خاطراتت لینک زیر رو بخوان
رهایی از خاطرات منفی یا عاشقانه گذشته
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)