به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 73
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سارا جان سلام.به همدردی خوش اومدی

    خدا نیاره روزی رو که عاشق کسی بشید و دوستش داشته باشید و اون طرف هم همینطور ولی موانع زیاد باشه سر عشقتون
    ایراد کار همینه..که شما فکر میکنید عاشقید و این احساس عشقه.برای همین روش سماجت دارید.لینکهای زیر رو بخون تا بدونی شما وابسته هستید نه عاشق.

    عشق: دلبستگی ؟ یا وابستگی؟

    چرا وابسته می شویم

    تفاوت های بین وابستگی و دلبستگی چیست؟

    رهايي از وابستگي

    یه بار به خودم میگم اونی که ظالمه زنش هست که میدونه شوهرش دوستش نداره دلش میخواد با یکی دیگه خوشبخت بشه ولی ول نمیکنه بره !!
    زندگی زناشویی بالا و پایین داره..عین 4فصل..اول که بهاره همه چیزتازه است.شاداب و شکوفاست..زن ومردی که تازه به هم رسیدن بهم دیگه خیلی کشش دارن..کم کم تابستون رابطشون ازراه میرسه..اون عشق هیجانی کم کم پخته و عاقلانه و بالغانه میشه..بعد پاییز رابطه میرسه..زن و مرد از میوه های کاشته تابستون استفاده میکنن و در عین حال کمی به خلوت خودشون میرن و درنهایت زمستون رابطه میرسه که فاصلشون ازهم زیاد میشه و سرما میاد..اینجا زن و مرد باید رابطشون رو مدیریت کنن و از مهارتهای زناشویی استفاده کنن تا این دوره طی بشه چون بهار دیگه در راهه و اگه به درستی رفتار کنن پرشورتر ازقبل به سمت هم برمیگردن.

    پس به اون زن خرده نگیر..اون داره درست رفتار میکنه.داره از خونوادش حفاظت میکنه.رفتار غلط رو اون اقا داره که میخواد از مشکلش فرار کنه.

    مطمئن باش تو با هر کسی ازدواج کنی زمستون رابطتون میرسه و اگه تو و همسرت درست رفتار نکنید زندگیت از هم میپاشه..این اقا که نشون داده مرد روزای سخت نیست.حتی اگه باهات ازدواج کنه فقط طالب بهار و تابستون رابطه است و هنگام زمستون و سردی تو رو هم تنها میذاره و سراغ یه بهار دیگه میره.

    برای رهایی از خاطراتت لینک زیر رو بخوان

    رهایی از خاطرات منفی یا عاشقانه گذشته

    موفق باشی

  2. 9 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 11 خرداد 91)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 شهریور 91 [ 11:44]
    تاریخ عضویت
    1391-3-01
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    837
    سطح
    15
    Points: 837, Level: 15
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 70 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سلام

    من هم مشكل شما رو دارم و يكي از تاپيكهايي كه دانوب برات گذاشته مربوط به منه ( ازدواج دوم، تو خود حديث مفصل بخوان ازين مجمل.)

    بچه ها كم و بيش راهنمايي هايي كردند و من هم از دريچه ديد خودم چند تا نكته رو اضافه مي كنم:
    ببين عزيزم، من و ايشان، تا 50 روز هم قطع رابطه داشتيم پس نبايد انتظار داشته باشي كه بعد از قطع ارتباط روزهاي بدون درگيري ذهني داشته باشي، 2 روز كه سهله من و ايشان تا هفته ها به ياد هم بوديم. و البته بايد هردوي شما به باور قطعي براي قطع ارتباط برسيد.

    ولي عزيزم چرا رابطه جنسي؟ رابطه جنسي رو وارد عشق نكن، دو نفر كه عاشق همند ديگه در پي تمنيات و بهره جنسي از هم نيستند. و همديگر رو فراي ماديات مي خواهند. ولي خودت رو بخاطر اينكه با ايشان رابطه فيزيكي داشتي، پايبند نكن و نگو كه حالا كه كار از كار گذشته ديگه الا و بلا بايد با همين آقا هم ازدواج كنم.

    نمي دانم، حداقل بدان تنها نيستي و هستند بسيار كساني كه به قول شما دچار عشق ممنوع مي شوند.

    موفق باشي


  4. 5 کاربر از پست مفید شيرين بانو تشکرکرده اند .

    شيرين بانو (پنجشنبه 11 خرداد 91)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 91 [ 14:14]
    تاریخ عضویت
    1391-3-17
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سارا به عنوان یه زن که 7 ساله از ازدواجش میگزره بهت میگم هیچ مردی ارزش اینو نداره که بخوای به خاطرش ظلم کنی هییییییییچ مردی ارزششو نداره
    این طرف تو که واقعن ارزششو نداره اگه داشت که به پای بچه خودش می موند و این ظلم رو نمیکرد بدون که چند سال بعد برای تو هم همین کارو میکنه
    آخه اینترنتی آدم عاااااشق میشه نمیدونم والا دختر خیلی ساده ای که فک رمیکنی عاشقت شده محاله که عاشقت باشه

  6. 2 کاربر از پست مفید میناز تشکرکرده اند .

    میناز (چهارشنبه 17 خرداد 91)

  7. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    من فقط می‌خوام اینو بگم که
    شناختن یک آدم که قرار توی زندگی آینده ‌ی ما بیاد از رفتارش بدست می‌آد درسته؟؟؟
    این آقا نمونه‌ی یک مردیه که الان داره به زنش و بچه‌اش پشت می‌کنه و به شما عشق می‌ورزه !!!!
    از همین جمله که من گفتم می‌تونی نتیجه بگیری که
    ایشون متعهد نیست
    زندگی بچه و خانومش براش فرقی نمی‌کنه یعنی با عاطفه نیست
    داره خیانت می‌کنه هم به شما هم به اون خانم
    دیگه یه مرد باید چه خصوصیاتی داشته باشده که شما بشناسیش
    می شه بگی واسه چی عاشق این آقا هستی
    این عشق و عاشقی و قربونت برم فدات بشم عاشقتم میمیرم برات رو بریز دورررررررر زندگی واقعیته زندگی چیز دیگه‌ایه زندگی چنان سیلی ای بهت میزنه که یادت میره عاشق بودی
    این آقا اگه آدم پخته‌ای بود و بود و یه مرد بود حتی به درخواست شما حاضر نمی شد با شما همبستر بشه
    اگه شما رو واقعا دوست داشت همچشن کاری به شما نمی‌کرد
    هرچند شما هم گوشاتو گرفتی هم چشماتو بستی ولی اگه قرار چند ماه بعد بگی کاشکی زندگیم Ctrl+z داشت برمی‌گشتم عقب فک کن الان برگشتی عقب این آقا نه بدرد زندگی با شما می‌خوره نه لایقت همسرشو داره
    می‌بخشید که خیلی رک گفتم ولی گاهی لازمه

  8. 3 کاربر از پست مفید bloom تشکرکرده اند .

    bloom (چهارشنبه 17 خرداد 91)

  9. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    میدونم همه شما فکر میکنید که این آقا خیانتکاره و غیر قابل اعتماد و خود من هم شاید آدم ضعیف النفسی باشم
    حتی خانواده من هم فکر میکنن این آقا هوس بازه و منم میخوام رو ویرانه کسی آشیانه بسازم ولی قضیه اینجور نیست که فکر میکنید همه ماجرا ها که شبیه هم نیستن
    من زمانی با ایشان آشنا شدم که نزدیک به یک سال از همسرش به خاطر اختلافاتشون جدا زندگی میکرد وقتی هم با همدیگه آشنا شدیم برای خواستگاری اومدن پیش پدرم که موافقت نکردن بعد از اون هم مدام برای دیدن من مسافت نزدیک به 9 ساعت رو طی میکنن تا منو ببین
    اگه آدم بی قید و لاابالی بود خب میتونست از همون شهر خودشون با کسی آشنا بشه و اینقدر تو دردسر نیوفته
    هیچکس بخدا نمیدونه الان چی داره به من و اون میگذره
    اگه اون آقا داشت به خوبی و خوشی با زنش زندگی میکرد و با دیدن من اون رو ول میکرد خودم هم راضی نمیشدم با همچین مردی زندگی کنم ولی قضیه اینطوری نیست
    الان مشکل من اینه که زنش از وقتی موضوع رو فهمیده اومده اظهار پشیمونی کرده و دو دستی چسبیده به زندگیش و به هیچ عنوان هم کوتاه نمیاد آخه پس طلاق رو واسه چی گذاشتن؟ اینکه اگه هر زن و شوهری نمیتونن بنا به هر دلیلی کنار هم زندگی کنن باید زجر بکشن و با همدیگه باشن ؟ وقتی بعد از چندین سال زندگی همه راه ها رو رفته باشن و به نتیجه نرسیده باشن باز هم باید با اعصاب و روانی داغون به پای هم پیر بشن ؟ آیا حق هر زن و یا مردی نیست که بخواد برای خوشبختی خودش و حتی اطرافیانش راه خودش رو جدا کنه؟ چرا باید تحت هر شرایطی با هم بسوزن و بسازن؟ چون جامعه اینطور میپسنده؟ اگه اینطوری بود پس چرا خدا حق طلاق رو برقرار کرد؟ دوستان عزیزی که منو راهنمایی میکنید به این سوالات من هم میتونین جواب بدید؟
    دوباره از همه شما دوستانم تشکر میکنم از اینکه وقت میذارید و منو مورد مشورت خودتون قرار میدین.


  10. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سلام
    سارا جان پست آقای همدردی رو یک بار دیگه بخون
    پست شماره 3
    تمام راهنمایی ها رو به شما کامل کردند
    یعنی پاسخ کامل مشکل شماست
    [b]
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  11. کاربر روبرو از پست مفید eghlima تشکرکرده است .

    eghlima (چهارشنبه 17 خرداد 91)

  12. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    این عشق نیست این هوس هست مشکلی که خیلی از ما جوون ها داریم اینه که عشق و هوس رو اشتباه می گیریم عشق از کلمه عشقه گرفته شده (عشقه یه گیاهی هست) و کلا به این معنی هست که عاشق خودش توی خودش می سوزه ولی این سوختن رو به طرف مقابل منتقل نمی کنه این رو می گویند عشق (نمی خوام وارد این مسئله بشم) مسئله مهمتر اینکه بیایی و مادر و بچه ای رو از هم جدا کنی فقط بخاطر هوس بیجا و الان دیگه با خودخواهی همراهه.
    این ظلم هست به اون بچه. ...... اصلا همه مسائل یه طرف جدایی این مادر و بچه بدترین گناهه
    ظلمی که به این بچه می شه تا آخر عمر آهش توی وجودت می افته و بعد از مرگ هم خدا به دادت برسه

    در ضمن اقلیما جان راست می گه پست آقای همدردی واقعا عالی بود خیلی کامل نوشتند.

  13. 2 کاربر از پست مفید mamosh تشکرکرده اند .

    mamosh (چهارشنبه 17 خرداد 91)

  14. #28
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    نوشته های آقای همدردی عزیز رو خوندم همینطور تک تک دوستان دیگر رو
    ولی من وسیله گذار نیستم آخه چرا اون آقا باید یه همچین وسیله پر دردسری رو انتخاب کنه؟
    چرا باید دل و احساسش رو اسیر کسی کنه که وقتی موبایلم رو خاموش کنم (بخاطر همین تنش ها ) اینقدر بهم بریزه که به هر زوری شده تلفن ثابت منو بدست بیاره و ازم بخواد برگردم؟ همین اتفاق هم برای خودم افتاده یعنی هر وقت اون خواست بره من نذاشتم و هر وقت من خواستم اون نذاشت خودمون هم میدونیم بدون همدیگه نمیتونیم
    در مورد مهریه همون مراحل اولیه تا بخواد طی بشه باید زندانی بشه بعدش بحث نفقه پیش میاد که باید اون رو هم بپردازه از همه اینها گذشته خانواده خوش هم اصلا راضی نیستن و بهش میگن اگه روز و روزگاری بخوای جدا بشی ما خودمون برات انتخاب میکنیم
    بخدا بعضی وقتها خودم هم کم میارم
    من عاشقش شدم و از همون روز اول هم فکر میکردم مجرد هستش ولی وقتی متوجه شدم زن و بچه داره که خیلی دیر شده بود و ما دیوونه وار همدیگرو دوست داشتیم
    من باید فداکاری کنم بخاطر زن و بچه اش ولی پس دل من و اون چی میشه ؟ ما آدم نیستیم؟ ما هم نباید طعم خوشبختی رو بچشیم؟ اگه مرد هوسبازی بود باز میشد یه داغی به دل زد و خودم رو توجیه کنم و برم ولی بخدا اینطور نیست به پای من ایستاده من شدم براش انگیزه زندگی
    همینطور که اون هم برام شده تمام امید زندگیم
    میگید دست بکشم و برم ولی بخدا فقط حرف زدنش راحته در عمل مگه میشه با اون همه احساس عشق و شور شدید بذارم برم؟
    به من بگید با اینهمه احساسم چیکار کنم؟ وقتی که واسه تک تک ثانیه هام ازش خاطره دارم به من بگید با این خاطره هام چیکار کنم؟
    کسی اینجا هست که سرنوشت مشابه من داشته باشه و تونسته باشه با یه عشق عظیم رد بشه و راحت بقیه زندگیش رو ادامه بده؟ کسی هست؟؟

  15. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آذر 91 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    638
    سطح
    12
    Points: 638, Level: 12
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    آره عزیزم من سرنوشت مشابه تو رو داشتم البته من برعکس بود و قربانی بودم این وسط یعنی همون همسری که الان اون آقا ازش انقدر بد میگه دقیقا شوهر منم همین حرفا رو زده بود به اون خانم به دروغ البته تو از کجا میدونی حرفاش راسته مطمئن باش هیچ زنی اگر مشکلی تو زندگیش نداشته باشه یکسال نمیره خونه پدرش اینجا کلی خانم هست که داره با چنگ و دندون زندگیش و حفظ میکنه چه توقعی داری بیای زندگی یکی دیگه رو بهم بزنی و اسمش و بزاری عشق و خودت و توجیه کنی مطمئنی بعدا همین کار و برای تو تکرار نمیکنه برو به فکر زندگی خودت باش عشق انقدر مقدس هست که نیازی به هم آغوشی و برداشتن بکارت برای اولین بار نداره مثلا خواستید چی و ثابت کنید با این کارتون مطمئن باش مردی که از بچه اش میگذره به خاطر یه زن دیگه براش مهم نیست که به خاطر بکارت یکی دیگه پایبند بمونه فقط خودت و میبینی چرا تو هم آدمی ولی اون زن بیچاره چه گناهی کرده که تو زندگیت و روی ویرانه های زندگی اون بسازی این فقط یه هوسه مطمئن باش

  16. 3 کاربر از پست مفید مانیسا تشکرکرده اند .

    مانیسا (چهارشنبه 17 خرداد 91)

  17. #30
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    مانیسای عزیز قبل از هر چیز متاسفم بخاطر خیانت همسرت
    مطمعن باش این اتفاق برای این توی زندگیت افتاد که مسیر بعدیت رو با کسی باشی که لیاقت تو رو داره
    و اما در مورد خودم شاید هیچ کسی نتونه به اندازه خودم بفهمه که این عشق هست یا یه هوس؟
    چون من توی این رابطه بودم از نزدیک دیدمش و حسش کردم ما اینقدر شیفته هم شده بودیم که نمیخواستیم کوچکترین مانعی برای رسیدن ما به هم باشه برداشتن بکارت از هوس نبود از سر نیاز نبود بخاطر همبستگی بود این که حتی هر دوی ما هم نتونیم همدیگرو ترک کنیم و الان نزدیک به یکسال هست که این اتفاق افتاده (البته قبول دارم کار احمقانه ای بود ولی از روی هوس نبود)
    اگه از هوس بود که تا الان باید اون منو ترک میکرد و میرفت و دیگه اینهمه سرکوفت خانواده و اطرافیان و جر و بحث زنش رو تحمل نمی کرد به نظر شما اینهمه تنش و استرس رو به جون میخرید و با من می موند؟
    ما دو نفر از دو شهر دور که اگه فقط برای هوس و میل جنسی بود که عقل سالم میگفت باید یکی از شهر خودمون رو انتخاب میکردیم برای اینکار تا هر وقت دلمون خواست بی دغدغه و راحت به هوس مون می رسیدیم؟
    مانیسا جان میدونی چی برای آدم خیلی دردناکه؟ اینکه تو با تموم وجوت و با قلبی پاک عاشق بشی بعد چشمت رو باز کنی ببینی معشوقت توی مشکلات خودش داره غوطه میخوره و تو از هیچی خبر نداشتی
    بعدش همه عالم و آدم بیان سرزنشت کنن و بهت بد و بیراه بگن که این چه عشقیه ؟ این ظلمه؟ این خیانته؟
    ولی قلب عاشقم بی گناهه فقط عاشق کسی شدم که خودش مشکل داره با زندگیش حالا چی درسته یا نادرسته ؟
    خودم دارم ذره ذره آب میشم ....

  18. 2 کاربر از پست مفید سارا@ تشکرکرده اند .

    سارا@ (چهارشنبه 17 خرداد 91)


 
صفحه 3 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 خرداد 97, 22:10
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  3. هووی مرد!!! کمک کنید...
    توسط arezo5566 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 22:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.