به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 09:45]
    تاریخ عضویت
    1391-12-20
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    5,466
    سطح
    47
    Points: 5,466, Level: 47
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 378 در 207 پست

    Rep Power
    55
    Array
    عزیز من به خدا بخاطر نیروی درون تو نبوده اون آدم هوس بازه
    یه سوال:
    شما بعد ازدواجش باهاش دوست بودین؟اگه در چه حد بوده؟
    الان طردتون کرده؟

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 مهر 92 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1392-3-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    298
    سطح
    5
    Points: 298, Level: 5
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من اصلا باهاش دوست نبودم تقريبا با روهياتش اشنا بودم خيلي ادم راحتي بود ميكفتم اكر باهاش دوست شم سريع كولم ميزنه بخاطر اين ازش فاصله ميكرفتم.من تقريبا 2ماه اول عروسيش ازش خبر نداشتم بعدش همش يا تو فيس بوك يا اس ام اس.فقط دو ماه تونسته بود با زنش زندكي كنه .

    - - - Updated - - -

    احتمالا دلش و زده بود.ولي تو دوران عقدش به من اس ام اس ميداد شرطات و قبول ميكنم هر جي بكي قبول وقتي.من ميكفتم شما با اينكه ميدونستم خودشه ولي ميخواستم مستقيم بكه نميكفت جيزي.ولي انقد اين ادم چهره پاك و مظلوم و جذابي داشت اصلا به ذهنم خطور نميكرد يه همجين ادمي باشه تو جايي كه كارم ميكرد يه ادم بسيار محترم بود به قول خودش ولي پنهاني هر كاري ميكرد

    - - - Updated - - -

    من يه كتابي خوندم در مورد خانومايي كه ميدونن همسرشون ادم خوبي نيست ولي همجنان بافشاري ميكنن كه با طرف باشن ..تواين كتاب يه مثالي زده بود.نوشته بود قمار به خاطر اين جذابه كه تو نميدوني بعد از جند بار برنه ميشه همش اميد داري چون ممكنه بعد از صدبار يه بار برنده شي.اقايون اين قضيه رو ميدونن.نوشته بود يه عده موش ازمايشكاهي رو چند روز بهشون مرتب غذا ميدادن بعد كه قطع كردن ديكه بعد از چند روز موشها بيخيال شدن ولي يه عده ديكه رو تناوبي بهشون قضا ميدادن مثلا يكماه قضا نميدادن بعد يه روز ميامدن غذا ميدادن يكسال نميدادن يه دفعه غذا مياوردن واسشون.بعد غداشون و قطع كردن جالبش اين بود كه اين دسته دوم موشها تا اخر عمرشون همينطوري اميدوار بودن تا اينكه ميمردن ولي دسته اول بعد از چند روز ديكه ميرفتن دنبال زندكيشون.الان قضيه منه اين اقا با اين اس ام اس هاي كاه وبيكاه همش من و اميدوار ميكرد من واقعا تو اين سه سال اذيت شدم ولي اقايونو خوب شناختم شايد خيلي هم بهشون بدبين شدم.

    - - - Updated - - -

    منم با اينكه ميدونستم اين اقا ادم خوبي نيست وتا حدودي فهميده بودم تنوع طلب ولي باز پافشاري ميكردم به خاط همين كاراش خودشم به خاطر سن بالاش اينو خوب ميدونست.


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.