سلام
دوست عزیز شما اینجا افغانی بودنه ایشون رو مشکل میدونید و بعضی از بچه ها میگن تفاوت فرهنگی دارین. ولی اینو نمیگین که تفاوت طبقاتی هم دارین. شما هم مثل اونا خانواده ی مرفهی هستین یا نه بخاطر ایرنی بودنتون خودتون از اونا سرتر میدونید؟ این خودش شاید از نظر خانواده ی دختر یه ایراد باشه که شما هم سطح خودشون نیستین؟ حالا اگه همه ی اینارو کنار بذاریم، همین مردمی که میگن زنش افغانیه همین مردم هم میگن بابا چقدر پولدارن فلان ماشینو دارن یا فلان جا خونه دارن . یعنی کلا عقلشون به چشمشونه.
در ضمن این که میگین خانواده اش از افغانیا متنفرن اصلا طرز فکر خوبی نیست. این که آدم ملیت خودشو نفی کنه هنر نیست بلکه باید جنبه های خوب کشورش به دیگران بشناسونه تا ذهنیت دیگران رو به سمت مثبت تغییر بده.
شما هر وقت دیدی یکی میگه خانمت افغانیه برگرد بگو عوضش باباش چندین مدرسه اینجا ساخته . همین جوابایی که میدین تا مارو قانع کنین به دیگران هم همینا را بگین.
حرف مردم واسه یه مدته بعدش هرکی میره پی زندگیه خودش و شما میمونید با یه همسری که همفکر و هم نظر شماست.![]()






علاقه مندی ها (Bookmarks)