به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 42
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
    بی وفا خب برای شرکت یه خط تلفن همراه بگیر که پیام های کاری رو با اون برات بفرستن
    تماس ها هم که خب باید از خط کاری شرکت باشه
    به کارمندا هم بگو در مواقع اومدن بازرس و .... با خط ثابت کاری شرکت باهات تماس بگیرن که بدونی حیاتیه و باید جواب بدی.

    ببین اینکه مثلا منشی برمی داره با گوشی خودش بهت زنگ می زنه برای کار اداری خب صورت خوشی نداره

    اما اگه خانمت با این روش هم مخالفت داشته باشه که دیگه من نمی دونم باید چی گفت
    چون تو همون مباحث خواستگاری هم بهت گفتم که مراقب باش دختر زیاد حساس و بدبینی نباشه .



    از خط شرکت تماس می گیرن اونم تو ساعات اداری
    غیر اداری ممکنه برای مرخصی مثل دفعه پیش تماس بگیرن
    مشکل الان زنگ زدن نیست که بگم زنگ نزنن
    از این سه روزی که گذشته اینا به شک افتادن من می دونم دیگه دارم میام جلوی اینا کارارو بگیرم وگرنه که از خودم اطمینان دارم که کاری نمی کنم تا به مزاج کسی خوش بیاد یا نیاد

    بخدا گیری افتادیم با هر کسی با خوشی بخورد می کنی سریع بد برداشت می کنه و می خواد کای کنه والله بخدا اگر هم نخندیم میگن خشک و تفلونی من موندم چیکار کنم

    اینه اصل موضوع نه اینکه زنگ نزنن من فکر می کنم بازم در حد یک شبه یا خرافاته که قصدی دارن از این کاراشون

    بازم الله و اعلم

    مرسی
    ویرایش توسط بی وفا : سه شنبه 05 شهریور 92 در ساعت 08:52

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام بی وفل.مبارک باشه
    ایشالله خوشبخت بشین و به پای هم پیر شین
    من لیلا هستم لان اسممو عوض کردم.یادته؟زیاد تو بحثات شرکت میکردم
    دیدی گفتم نگران کنترل خشمت نباش چون بعد ازدواج به آرامش میرسی؟
    دوست من از این به بعد با سردی باهاشون برخورد کن,میتونی جواب پیامک اونارو ندی,کم کم میفهمن که نباید بهت اسمس بدن.فقط پیامهایی که خیلی واجب هستن روجواب بده
    خودتم خواهشا دیگه به اونا پیامک نزن بخدا بی وفا ظرفیت آدما خیلی با هم فرق میکنه.ظرفیت شما بالاست ولی از مال دیگران مطمان نباش


    - - - Updated - - -

    بزار بگن سرد رفتار میکنی,واست مهم نباشه,نه دوستیت نه همکلاسی نه فامیل.2 تا همکارین,چرا باید ازت انتظار صمیمی شدن رو داشته باشن؟

  3. 4 کاربر از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده اند .

    bahar.65 (سه شنبه 12 شهریور 92), hedye63 (چهارشنبه 07 خرداد 93), khaleghezey (شنبه 08 شهریور 93), sima.aass (شنبه 03 خرداد 93)

  4. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    بی وفا من درست متوجه اصل موضوع نشدم باز هم !!
    تو میگی تو ساعات اداری از خط شرکت باهات تماس می گیرن
    تو ساعات غیر اداری از خط خودشون گاهی برای امور شخصی که مربوط به شماست (مثل مرخصی) تماس می گیرن
    مطمئن هم هستی که قصدی از این کارا ندارن
    گوشیتم که وقتی منزل هستی همیشه در دسترس خانمته
    خودتم که به پیام و .... اونها پاسخ نمیدی
    اطمینان هم که به خانمت میدی که به جز اون کسی رو دوس نداشتی و نداری
    .
    .
    .
    خب من دیگه نمی فهمم مشکل کجاست !!!

    ببین می تونی برامون مثال بزنی که
    1.پیام های اونا در چه موردیه
    2. اونا چند نفر هستن حدودا
    3.در روز حدودا چند بار پیش میاد که از خط خودشون پیام بدن یا زنگ بزنن
    4. در روز چند یار پیش میاد به خاطر کار اداری زنگ بزنن
    5.چطوری باهاشون حرف می زنی (یه مورد رو کامل بنویس )
    6.در مورد برخورد خانمت و وسواس هاش توضیح بده (قهر می کنه ؟ تیکه می ندازه ؟ تو هم میره ؟ توضیح میخواد ؟ و .... )
    7. رفتار خانمت با دوستانش چطوره ؟ در مورد کسی پیشت بدگویی کرده ؟ میزان اعتمادش به آدما چقدره ؟

    ببخشید سوالا زیاد شد . اما اول باید بفهمیم که مشکل واقعا از جانب توئه که نتونستی اعتماد سازی کنی یا اونه که نتونسته اعتماد کنه . یا اون کارمندان که قصدی و غرض دارن.
    موفق باشی

  5. 4 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 08 شهریور 93), sima.aass (شنبه 03 خرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 11 شهریور 92), بی وفا (سه شنبه 05 شهریور 92)

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    یه کاری هم میتونی بکنی
    پیامکهای مورد دارو پاک کن که خانمت نبینه ولی گاهی بقیه پیامکهارو نشونش بده مثلا بگو ببین فلانی چه پیام چرتی فرستاده وبه خانمت بگوکه بیاد این پیامک رو بخون ,اینجوری اونم مطمان میشه که نیتی نداری و چیزی رو ازش مخفی نمیکنی
    ویرایش توسط dokhtare kordestan : سه شنبه 05 شهریور 92 در ساعت 15:50

  7. 2 کاربر از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده اند .

    bahar.65 (سه شنبه 12 شهریور 92), بی وفا (سه شنبه 05 شهریور 92)

  8. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط dokhtare kordestan نمایش پست ها
    سلام بی وفل.مبارک باشه
    ایشالله خوشبخت بشین و به پای هم پیر شین
    من لیلا هستم لان اسممو عوض کردم.یادته؟زیاد تو بحثات شرکت میکردم
    دیدی گفتم نگران کنترل خشمت نباش چون بعد ازدواج به آرامش میرسی؟
    دوست من از این به بعد با سردی باهاشون برخورد کن,میتونی جواب پیامک اونارو ندی,کم کم میفهمن که نباید بهت اسمس بدن.فقط پیامهایی که خیلی واجب هستن روجواب بده
    خودتم خواهشا دیگه به اونا پیامک نزن بخدا بی وفا ظرفیت آدما خیلی با هم فرق میکنه.ظرفیت شما بالاست ولی از مال دیگران مطمان نباش


    - - - Updated - - -

    بزار بگن سرد رفتار میکنی,واست مهم نباشه,نه دوستیت نه همکلاسی نه فامیل.2 تا همکارین,چرا باید ازت انتظار صمیمی شدن رو داشته باشن؟


    سلام لیلا خانوم
    از تبریکتون بینهایت سپاسگزارم تشکر

    جواب پیامک هارو که الانه یعنی از موقعی که جدی شد روابط منو خانومم نمی دم اگر هم بدم دیگه چی بشه چقدر ضروری باشه
    ولی اخه اینا پیامک کم میدادن اونم بیشتر مناسبتی
    ولی تو این 4 5 روز که کاملا عقد هم در اومدیم روابطشون با من تغییر کرده مثل قبل نیست یه جوریه که اصلا نمی تونم بیان کنم ولی فکر می کنم منظور دارن یعنی عقل خودم اینو به من میگه بازم نمی دونم تا چه حد ولی یه چیزی داره میگه که قصدی تو این کاره تو این اس ام اس هاشون که ربطی به چیزی ندارن به اون زنگ هایی که شب ها میزنن و سوالات بی محتوایی که پشت گوشی از من می پرسن که ایا فردا میای اداره؟
    این سواله اخه ؟اصلا اومدن من چه ربطی به شما داره؟

    از اینه که می ترسم یه گندی بالا بیاد و 1000تا مشکل به همراش

    باشه این کارو پیش می برم مرسی لیلای عزیز

    خیلی متشکرم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
    بی وفا من درست متوجه اصل موضوع نشدم باز هم !!
    تو میگی تو ساعات اداری از خط شرکت باهات تماس می گیرن
    تو ساعات غیر اداری از خط خودشون گاهی برای امور شخصی که مربوط به شماست (مثل مرخصی) تماس می گیرن
    مطمئن هم هستی که قصدی از این کارا ندارن
    گوشیتم که وقتی منزل هستی همیشه در دسترس خانمته
    خودتم که به پیام و .... اونها پاسخ نمیدی
    اطمینان هم که به خانمت میدی که به جز اون کسی رو دوس نداشتی و نداری
    .
    .
    .
    خب من دیگه نمی فهمم مشکل کجاست !!!

    ببین می تونی برامون مثال بزنی که
    1.پیام های اونا در چه موردیه

    کاری بیشتره و بعدش مناسبتی هستش ولی این چند روز که از عقدم گذشته بی محتواست یعنی اینکه جناب ........ اینترنت شرکت فعال نیستش لطفا فعالش کنید ساعت 10 شب خداییش این اس ام اسه ؟؟؟؟؟ خودت بودی ایا این اس ام اس رو به کسی ساعت 10 شب میدادی؟؟؟

    2. اونا چند نفر هستن حدودا

    نمی دونم 5 تا باید باشن فکر کنم

    3.در روز حدودا چند بار پیش میاد که از خط خودشون پیام بدن یا زنگ بزنن

    این چند روزه باورت نمی شه هر شب از یکیشون اس ام اس یا زنگ در یافت کردم خدا به خیر کنه امشبو

    4. در روز چند یار پیش میاد به خاطر کار اداری زنگ بزنن

    اگه شرکت باشم که پیش نمی اد ولی بیشتر اوقات بیرون شرکتم زیاد ممکنه زنگ بزنن چون من 3 تا منشی دارم

    5.چطوری باهاشون حرف می زنی (یه مورد رو کامل بنویس )

    یعنی چی اخه ادم چطوری حرف میزنه ولی اگه فکر می کنی جوری حرف میزنم که تحریک شن خیر من عادی برخورد می کنم

    6.در مورد برخورد خانمت و وسواس هاش توضیح بده (قهر می کنه ؟ تیکه می ندازه ؟ تو هم میره ؟ توضیح میخواد ؟ و .... )


    توضیح می خواد بچه بازی در نمیاره تا الانش که در نیاورده ولی از این بابت خیالش راحته که به قول معروف ریگی به کفش ندارم چون کاملا اطمینان داره


    7. رفتار خانمت با دوستانش چطوره ؟ در مورد کسی پیشت بدگویی کرده ؟ میزان اعتمادش به آدما چقدره ؟


    زیاد بیرونی نیست اینجوری که من پی بردم 2تا دوست داره همشون ازدواج کردن فکر کنم
    ولی رفتارش خوبه بر عکس منه که جوشی ام اون خیلی ارومه و منطقی و درک میکنه همرو میزان اعتمادش چی بگم تا به حال به چیزی برخورد نکردیم که در این مورد برات بگم ولی به من کلی اعتماد داره


    ببخشید سوالا زیاد شد . اما اول باید بفهمیم که مشکل واقعا از جانب توئه که نتونستی اعتماد سازی کنی یا اونه که نتونسته اعتماد کنه . یا اون کارمندان که قصدی و غرض دارن.
    موفق باشی


    اون جا هایی که قرمز کردم برات مشکل داره

    مطمئن بودن و بودم ولی الان نمی دونم شک دارم

    گوشیمم که خونه هستم همش در دسترس خانومم نیست ولی اگر هم دست بزنه کاری ندارم ولی زیاد دست نمی زنه برعکس منه

    خودمم به پیام هاشون اگه ضروری باشه جواب می دم


    باور کن این شبا که زنگ زدن اینا خانوم من نبوده اونم بخاطر اینکه خونمو دارم جابه جا می کنم داخلشو و جای خواب نداریم فعلا
    از چند روز دیگه که میاد پیش من و چی کنم؟؟؟حتما باید تا اون مدت کاری انجام بدم

    بازم مرسی

  9. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    یعنی چی اخه ادم چطوری حرف میزنه ولی اگه فکر می کنی جوری حرف میزنم که تحریک شن خیر من عادی برخورد می کنم

    باز هم از جانب یکی دیگه فکر کردی آقای بی وفا؟؟؟؟؟؟
    من کی اینجوری فکر کردم؟؟؟؟؟؟؟؟ میخواستم ببینم لحنت بیشتر صمیمیه و باعث میشه هیچ ترسی ازت نداشته باشن و ریلکس حرف می زنی یا نه ، طوری برخورد می کنی که یه کمی بترسن . مثلا مدیر خود من تو محل کار ، با اینکه خودش باهامون راحته ، اما وقتی بهش زنگ می زنیم انقدر خشک و سرد برخورد می کنه که همش می ترسی و میخوای زود قطع کنی. آخرم یادت میره چند تا موردو بگی!! یعنی توضیحات رو انقدر کوتاه میده که از حرف زدنت پشیمون میشی. همش میگه : بله ! نخیر! خب !

    به نظر من یکی دو بار باهاشون بد حرف بزن . اونا که عادت دارن به برخوردت . بذار حساب کار دستشون بیاد. مثلا همین که ساعت ده شب میگه اینترنت رو فعال کنید رو باهاش برخورد کن. بگو خانم ایکس لطفا سوالات این مدلی تون رو بذارید تو شرکت از من بپرسید ، نه اینکه وقت شخصی منو بگیرید!!! یا به کسی که می پرسه فردا میای یا نه بگو : ارتباطش به شما رو متوجه نمیشم !!
    البته اینارو به خاطر این میگم که اونا به این اخلاقت طبق گفته های خودت عادت دارن و اگر قصدشون شیطنته با این کار حساب کار دستشون بیاد.

    راستی این 5 نفر دوستن با هم ؟ رابطشون چطوریه ؟
    ویرایش توسط asemani : سه شنبه 05 شهریور 92 در ساعت 17:10

  10. 3 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    hedye63 (چهارشنبه 07 خرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 11 شهریور 92), بی وفا (سه شنبه 05 شهریور 92)

  11. #27
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
    یعنی چی اخه ادم چطوری حرف میزنه ولی اگه فکر می کنی جوری حرف میزنم که تحریک شن خیر من عادی برخورد می کنم

    باز هم از جانب یکی دیگه فکر کردی آقای بی وفا؟؟؟؟؟؟
    من کی اینجوری فکر کردم؟؟؟؟؟؟؟؟ میخواستم ببینم لحنت بیشتر صمیمیه و باعث میشه هیچ ترسی ازت نداشته باشن و ریلکس حرف می زنی یا نه ، طوری برخورد می کنی که یه کمی بترسن . مثلا مدیر خود من تو محل کار ، با اینکه خودش باهامون راحته ، اما وقتی بهش زنگ می زنیم انقدر خشک و سرد برخورد می کنه که همش می ترسی و میخوای زود قطع کنی. آخرم یادت میره چند تا موردو بگی!! یعنی توضیحات رو انقدر کوتاه میده که از حرف زدنت پشیمون میشی. همش میگه : بله ! نخیر! خب !

    به نظر من یکی دو بار باهاشون بد حرف بزن . اونا که عادت دارن به برخوردت . بذار حساب کار دستشون بیاد. مثلا همین که ساعت ده شب میگه اینترنت رو فعال کنید رو باهاش برخورد کن. بگو خانم ایکس لطفا سوالات این مدلی تون رو بذارید تو شرکت از من بپرسید ، نه اینکه وقت شخصی منو بگیرید!!! یا به کسی که می پرسه فردا میای یا نه بگو : ارتباطش به شما رو متوجه نمیشم !!
    البته اینارو به خاطر این میگم که اونا به این اخلاقت طبق گفته های خودت عادت دارن و اگر قصدشون شیطنته با این کار حساب کار دستشون بیاد.

    راستی این 5 نفر دوستن با هم ؟ رابطشون چطوریه ؟


    پشت تلفن سنگین برخورد می کنم اصلا جوری برخورد نمی کنم که مسئله ای پیش بیاد
    تو محل کارم هم شخصییت یه مدیر و دارم اونجوری که خودم اموختم و مواقعی هم که صفتم برگرده خوشون می دونن که نباید با من کاری داشته باشن


    راهکار هارو رو پیگیری می کنم


    من از روابط کسی در محل کارم خبری ندارم ولی شرکت اینقدر شلوغ میشه فکر نکنم زیاد با هم در ارتباط باشن اونجوری که خودم پی میبرم

    به هر حال مرسی

    من ممکنه امشب نتونم بیام چون خونه خودم نیستم تا بیام اگه شد فردا تو شرکت بودم میام جواب پیغام هاتونو می دم

    باز هم پوزش از شما

    یا علی

  12. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-12-26
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    2,284
    سطح
    28
    Points: 2,284, Level: 28
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 91 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما عقد کردید و اون ها هم در روز عقد پیام تبریک فزستادن .اشکالش کجاست؟من که مشکلی نمیبینم.آیا این از نظر شما نرمال نیست؟!

  13. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 اردیبهشت 93 [ 21:45]
    تاریخ عضویت
    1392-4-23
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    785
    سطح
    14
    Points: 785, Level: 14
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 46 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ای بابا اخرش این قضیه واسه شما دردسر شد!؟همونطور که قبلا گفتم تنها راه حلش اینه که دیگران نظر شما رو راجع به این کارشون بدونن.اخه تا ندونن شما نظرتون راجع به کار اونا چیه چطور انتظار تغییر دارید؟ببینم نکنه از اینکه این موضوع رو عنوان نمیکنید میترسید که همکارا بگن زن ذلیله ودستتون بندازن؟
    آخه من دلیل دیگه ای نمیبینم که شما اعتراضتون رو عنوان نمیکنید.اگه اینجوره باید بگم اشتباه میکنید چون اتفاقا اینجوری بیشتر حسودی میکنن ومیگن ببین چقدر زنش رو دوست داره وبه ما بی محلی میکنه.من راهکار نامزد خودمو تو این قضیه براتون گفته بودم(با یه اسم دیگه).بعد عقد ما بعضی همکارای خانم خیلی داشتن باهاش خودمونی میشدن اونم اینقدر بی محلی کرد که بعد به گوشمون رسید میگفتن چقدر دختره رو دوست داره و... کم کم خودشون کنار کشیدن.
    شایدم همکارا فکر میکنن حالا که ازدواج کردید دیگه مجازن هر چیزی بگن به امید اینکه شما الان فکر بدی در موردشون نمیکنید؟!اگه اینجوری فکر میکنن که در اشتباهند

  14. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام بی وفا
    ببین دوست من خیلی خوبه که قبل از وقوع مشکل دنبال چاره هستی
    چرا تلفنی یا حضوری از نظر مشاورین عزیز استفاده نمیکنی؟
    اگه قوانین سایت اجازه بده من میتونم بهت مشاوره معرفی کنم


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا من زیادی سختگیرم؟؟
    توسط homan74 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 13:03
  2. چطور عزت نفسمو زیاد کنم ؟؟
    توسط پریا 66 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 17:47
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 23 خرداد 94, 17:22
  4. مشکل ازدواج با اختلاف قد زیاد؟؟
    توسط انتظارسبز در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مرداد 93, 10:50
  5. آیا سطح تحصیلات در ازدواج از اهمیت زیادی برخورداره؟؟
    توسط m_eros در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 آبان 92, 14:47

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.