بچه ها واسم دعا کنین
تشکرشده 4 در 2 پست
بچه ها واسم دعا کنین
تشکرشده 476 در 164 پست
واستون دعا ميكنيم كه بهترين تصميم رو بگيرين و عاقبت بخير بشين
موفق باشين![]()
تشکرشده 4 در 2 پست
سلام .ارتباطم و تا 10 روز قطع کردم تا ببینم میتونم وابستگی مو کم کنم یا حتی فراموش کنم بهتر فکر کنم و از این حرفا الان 1 ماه در مورده ازدواج ما که داره با خانواده اش حرف میزنه برام میگه ولی خوب فعلا فقط حرفه تا بهمن که بهم گفته تکلیفو معلوم میکنه نمیدونم چی کار کنم نمیدونم تو این 10 روز فراموشش کنم یا ... از این میترسم که رابطه ما خدانکرده به گناه کشیده بشه کمکم کنید یا حد اقل واسم دعا کنید درست تصمیم بگیرم![]()
تشکرشده 16 در 8 پست
سلام سیما خانوم ...من نظر شخصیمو میگم...به نظر من تا بهمن ماه با ایشون ارتباتطونو کاملا قطع کنید..اگر با شما تماس گرفتن(بهمن ماه)که با خونوادشون بیان خواستگاریتون به صورت منطقی و بدور از احساسات به شناخت کامل هم بپردازید(بعد از خواستگاری رسمی . آشنایی 2 تا خونواده ها)...اگر هم تماس گرفتن و گفتن که خونوادشون راضی به این وصلت نیستن به ایشون برای همیشه خداحافظی کنید...
تشکرشده 4 در 2 پست
سلام دوستای خوبم که تو این مدت با راهنماییاتون کمکم کردین هفته پیش بعد از 11 ماه دوستی صمیمی و عاشقانه و بدون کوچکترین اختلاف و دعوایی این اس مس و بهم داد:سلام صبح بخیر دیگه هرچی که بین ما بود تموم شد مامانم راضی نشد واسه همیشه خداحافظ حالا چیکار کنم این همه خاطره رو؟این همه دوست داشتن و کادو ها شو چی 2 تا کتابم پیشه من امانت داره باورم نمیشه گاهی زنگ میزنه میگه دلم واست تنگ شده کمکم کنید
تشکرشده 1,247 در 437 پست
سلام خانم سیما
متاسفانه شما در راهی قدم گذاشتید که بارها امتحان شده . قبل از ازدواج نباید به کسی دل ببندید و وارد بازیهای احساسی شوید . موردهای زیادی بوده اند که باهم دوست شده اند و گفته اند ما هردو همدیگه را خیلی دوست داریم و قصد ازدواج داریم و ما مثل بقیه نیستیم ! و آخر اکثر این گونه روابط هم مشخص هست . نمیدونم چند بار دیگه این مسائل بدیهی باید تکرار بشه .
بهر حال اتفاقیه که افتاده .بنظر من شما هم الان بهتره به فکر فراموشی اون باشید و به آینده خودتون فکر کنید .
تشکرشده 1,247 در 437 پست
راستی رویا هم قبلا یک پاسخ جالب و قابل تامل در تاپیک دیگر شما داده بود :
راستي عزيزم يك نكته اي رو يادم رفت بگم و اون اينه كه :
اگه يه زماني به اين آقا نرسيدي و به خدا گفتي : اي خدا مگه من چيكار كردم كه بايد به عشقم نرسم؟ خدايا چرا اينجوري شد ؟ چرا من ؟ مگه چه گناهي كردم ؟
شايد جواب اين باشه كه گناهاني كه آدم توي اين دنيا انجام ميده فقط توي آخرت نيست كه آدم جزاشون رو ميبينه بلكه توي همين دنيا هم بايد جواب پس بديم و مجازات بشيم ....
شايد ( و باز هم شايد ) جزاي آدمهايي كه به اين روابط قبل از ازدواج تن ميدن اين باشه كه هيچ موقع به عشقشون نرسن .....
آخه چرا ما بايد به بهونه ي اينكه ما به زودي با هم ازدواج ميكنيم كارهايي رو انجام بديم كه نبايد انجام بديم؟ ( اونم فقط به بهونه ي اينكه ما به زودي به هم محرم ميشيم و خدا مارو ميبخشه و عيب نداره و .... و اينجوري بخوايم كارمون رو توجيه كنيم )اين فقط جزا نيست ....بلكه به نظر من يك پاداش هم هست ... چون حد اقل اين تجربه توي زندگي انسان كسب ميشه كه :قبل از اينكه كاري انجام بشه اصلا به وقوعش مطمئن نباش اصلا اصلا.... يعني فكر نكن كه همه چيز اونجور كه شما فكر ميكنين پيش ميره ( حتي اگه هيچ مشكلي توي راهت وجود نداشته باشه)
تازه اون موقع است كه انسان ميگه : چي شد ؟ همه چيز خوب بود . چرا اينجوري شد ؟
تازه اون موقع است كه ميفهمي كه چه كار اشتباهي انجام دادي
( البته اگه مخاطبم شما بودين عذر ميخوام شايد شما نخواين انجام بدين و فقط سوال كردين ....مخاطب من هر كسي هستش كه اين قصد رو داره )
راستي اگه كسي بتونه عشقش رو پاك نگه داره و اون موقع است كه بايد به عشقش افتخار كنه وگرنه عشقي كه به هوس آلوده شده ارزش چنداني نداره و طرف نبايد خودش رو عاشق بدونه ( اين كارها همه هوسه چه اسمش رو عشق بذاري چه نذاري همه هوسه ... هوس )
به نظر من فقط صبر و زمانه كه ميتونه عشق رو درك كنه .... اگه زمان گذشت و عشقت پاك موند اون موقع ميفهمي كه عشقت حقيقي حقيقيه
موفق باشين
http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=3765&pid=32589#pid32589
تشکرشده 286 در 92 پست
سلام سیما جان
تاپیک شما رو از اول خوندم،بهترین کار اینه که تا وقتی که این آقا اقدامی برای ازدواج نکرده جد یش نگیری
نه این آقا رو بلکه هیچ مردی رو
من مطمئنم که تنها بودن خیلی بهتر از اینه که به چیزی که معلوم نیست حقیقتش چیه فکر کنی
به مرور زمان یاد میگیری که با این قضیه بی تفاوت کنار بیای
[align=justify][align=center]
[size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align][/align]
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
سلام دوست گرامی.لینک زیر میتواند به شما کمک کند.البته اگر خودتان بخواهید.
http://mahabad888.blogfa.com/post-2337.aspx
تشکرشده 4 در 2 پست
با وسایلش چیکار کنم با 2 تا کتابی که دستم امانته چه کار کنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)