سلام دوست عزیز کاربر تقدیر
حتماً نظرم رو در تاپیک شما در مورد آخرین موضوعات تون مینویسم . اما در مورد فرمایشات شما در مورد مشکلات من :
ممکنه که شوهر شما هم به تغییر خودش علاقه داشته باشه و ممکنه که حتی این تغییر رو آغاز کرده باشه ولی قرار نیست که به شما بگه!!! پس غرورش رو چیکار کنه!!!!!
اگر ادعا کردن نباشه ، من خودم رو آدم با وجدانی میدونم و این جمله شما به همین دلیل درسته : درون حساس و شکننده ایی دارید. بقیه پیش بینی شما در خصوص خشم و تحکم هم فکر کنم درست باشه!
در پاسخ به سوال شما در خصوص انگیزه پرداختن به خود : خوب آیا واضح نیست که من به مشکلات جدی خورده ام؟؟ واضحه!! پس اگر عقل در کله من باشه باید به فکر اصلاح خودم باشم و نه به فکر اصلاح دنیای بیرون . . .
بله شما میتونی کاری کنی که شوهرتون هم به همین نتیجه برسه و بره عمیقاً فکر کنه . راهش اجرای دستورات همون لینکی هست که بارها و بارها به شما و دیگر دوستان توصیه کرده بودم . باور کنید راهی به غیر از اون من سراغ ندارم و البته همون راه رو هم خیلی موثر می بینم . . .






علاقه مندی ها (Bookmarks)