ممنون دوستان
يه سوالي از تون مي پرسم تو رو خدا درست بگيد.
امروز صبح توي يکي از برنامه هاي گوشيم ديدم که تاريخش براي ديروز بود ، خانمه يه شعر عاشقانه گذاشته بود با اين مضمون که
خيره ام در چشم خيست حسرتم را درک کن
قبله ام باش عاشقانه، نيتم را درک کن
اي که رويايت دليل گنگ عصيانم شده
شعرهايم، گريه هايم ، خلوتم را درک کن
عشق را بر شانه ي اسطوره ها باريده ام
رد اشک نيمه شب بر صورتم را درک کن
غرق آغوشت شدم، احساس من در بند توست
تا ابد مي خواهمت اين حالتم را درک کن
و ....
حالا همسرم زيرش کامنت گذاشته که ممنون. من براي بهترين فرد زندگيم فرستادم
خدايي ناراحتي نداره؟ من هر چي هم کار کنم باز انگار يکي ديگرو دوست داره. آخه اين رو برا من که نفرستاده بود.
من ناراحتم . مي دونم بايد آروم باشم. نبايد کنترلش کنم .
اما فقط اين سوالم رو جواب بديد . آيا زندگي من درست بشو هست؟ آيا همسرم با کسي هست؟ اون کيه که دوستش داره و براش اين شعر رو فرستاده؟
چه طوري باهاش حرف بزنم؟ اصلا نمي تونم؟. اصلا بايد حرف بزنم؟
اون به من گفت به من شک نداشته باش من کاري نمي کنم
پس اين چيه اون چي رو اشتباه مي دونه چي رو خيانت مي دونه ؟





ازتون خواستم گوشی همسرتون رو چک نکنید
.از گروه های مشترک بیرون بیاید ولی شما حتی پیام های خصوصی شون رو گویا چک میکنید.چک میکنید و به طور ناخداگاه میخواید به چیزی برسید.میدونید اون چیه؟شما میخواهید مطمئن بشید که همسرتون به شما خیانت داره می کنه یکی هست که بیشتر از شما به اون اهمیت میده...اگه زیاد روی این قضیه زوم کنید واقعا همین اتفاق می افته.شما گفتید که راهکار های عملی می خواهید یعنی الان دارید تلاش میکنید که حرف مشترکی با همسرتون برای گفتن داشته باشید یا اینکه زندگی رو شاداب کنید؟فکر میکنم چک کردن دائمی همسرتون و غصه خوردن وقتی برای این همه باز سازی نگذاره.شما تا صبح نخوابیدید و یه روز بد رو شروع کردید حتی امتحانتون رو هم بد دادید.فکر میکنید اگه بهش بگید که شما همه چیز رو میدونید چه عکس العملی نشون میده؟دلش به حالتون میسوزه یا نادم و پشیمان میشه نه فقط از شما دور و دور تر میشه تعمیینی رو که میخواد بیشتر و بیشتر از دنیای مجازی دریافت میکنه و اونا وارد دنیای واقعی اش میشن و بهش آرامش میدن.ایشون معتاد نیستند بلکه خلا هایی رو که شما براشون ایجادکردید دارن پر میکنن.من نمیخوام بگم همه چی تقصیر شماس.بلکه شما الان میتونید این زندگی رو نجات بدید اگر بخواهید.این خواستن نیست که منتظر باشید معجزه ای اتفاق بیفته یا ایشون با گله شما بفهممن که چقدر اشتباه کردن ... با چک کردن چیزی درست نمیشه.اینقدر رو رفتار همسرتون زوم نکنید.به خودتون برسید به روحیه تون زندگی تون رو از نو بسازید.مهربان و عاشقانه حرف بزنید.وقتی شما حرفی برای گفتن با ایشون ندارید چطور میخواهید بهش نزدیک بشید تا شما رو جایگزین دوستاشون کنند .سعی کنید برایش در تمام جهات بهترین باشید بهش محبت کنید اگر میگید محبت میکنید میشه لطفا بگید مثلا چطور محبتتون رو بهش نشون میدید؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)