به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 49
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام آقاي شيشه اي. خيلي متأسفم براي خانومتون. بهتر از اين زندگي ديگه چي مي خواد. خدا انشاالله به راه راست هدايتش كنه. من كاملاً با نظر خانم شاد موافقم. شما علاقه زيادي بهش نشون داديد و ايشون دلزده شده اند. البته اكثر خانومها اين تيپي نيستند ولي از بخت بد شما خانم شما اينطوري از آب در آمده. كاملاً باهاش منطقي صحبت كن كه اگه به اين رفتاراش ادامه بده، رفتار شما هم تغيير خواهد كرد. و در اين قضيه هم محكم عمل كنيد. به اميد روزهاي بهتر براي شما دوست عزيز.
    عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.

  2. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    ببین دوست عزیز شما با دید درستی ازدواج نکردید. خانومها چون حساسترند!!!! نیازهای خودشون رو حق طبیعیشون می دونن و نیازهای شما رو محبت خودشون در حق شما!! واقع بین نبودید. چون نمی شناختید اونا رو. بهتره تغییر کنید و توقع محبت دیدن رو حذف کنید.مگر اینکه قصد طلاق داشته باشید! پس برای تدوام زندگیتون واقع بینانه زندگی کنید. لااقل این انتظارات که در عالم واقع برای کمتر مردی برآورده می شه رو حذف کنید
    اصلا با نظر شما موافق نیستم. چون خانم ها حساس ترند هرکاری خواستن باید انجام بدن . پس احساسات من چی میشه؟ یعنی توقع محبت داشتن واقع بینانه نیست ؟ عجیبه که این حرف هارو میزنید.

  3. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط شعله
    سلام دوست عزیز. نوشته هاتونو خوندم. اول از همه یه سؤالی دارم: چرا اسم "مرد شیشه ای"رو انتخاب کردید؟ فکر نمیکنید بهتر باشه یه "مرد آهنین" یاشین؟این اسمی که انتخاب کردید خیلی چیزهارو درباره ی شما نشون میده. چرا شیشه شدید یه با یه ضربه ی کوچیک بشکنید؟ با یه بی محلی افسرده بشید؟....
    به نظر من بهتره شما اول خوب خودتو بشناسی و توی رفتارات و خواسته هات دقیق بشی. شاید، شاید یه کمی اونا نیاز به تغییر داشته باشن. اجازه بده بعد از اون درباره ی خانمت صحبت کنیم.
    شاد و پیروز باشی
    خدمت شما عرض کنم که شیشه نشکن هم داریم. بهتره بیشتر مطالعه کنین. اینکه اسم مرد شیشه ای انتخاب کردم برای اینه که با همه روراستم. نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی 2 رو نیستم. به کسی هم دروغ نمیگم. تاحالا یه دروغ هم به همسرم نگفتم. هرکی میشناسه اینو قبول داره.
    دیگه اینکه خدمت شما عرض کنم که اگه اینجام برای اینه که از همفکری و تجربیات دوستان در جهت حل مشکلم استفاده کنم. من که نتونستم رفتار همسرم رو عوض کنم. تا حالا هم همیشه داشتم خودم رو با اون وفق میدادم. از اولش هم همینطوری بوده تاحالا. احتمالا بعدش هم همینطوری خواهد بود.

  4. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط shad
    مرد شیشه ای عزیز، اگه شما واقعا به این صورت که گفتین عمل می کنید، من از رفتار همسرتون کاملا متعجب شدم، آیا در ماه هر روز به این صورت برخورد می کنند یا فقط چند روز به این شکل هستن و باقی روزها نورمالن؟
    این استنباط منه: من احساس کردم خانم شما دنبال چیز تازه ای در وجود شما میگرده، شاید شما یکجا کل عشقتون رو نثار خانمتون می کنید، شاید به این عمل شما عادت کرده و براش اهمیت قبل رو نداره، اگه خانم شما از این دسته از افراد باشه، بهتره که روشتون رو عوض کنید، این معنیش این نیست که بیشتر بهش عشق بورزین، روش ابراز علاقتون رو عوض کنید، شاید حتی اگه کمی متعادلترش هم بکنید بهتر باشه، قوانینی که برای زندگیتون گذاشتین رو عوض کنید، این قوانین تا وقتی مناسبه که یکطرفه نشده باشه، به هر حال ایشون اگه روانشناسی می خونن باید بیشتر از هرچیزی سعی کنن روی رفتار خودشون کنترل داشته باشن...
    بهشون بگید که علاقه ای که الان شما بهش دارید به خاطر یک سری از اخلاقهای خوبیه که در وجود ایشون هست و می بینیدو امکان داره با از بین رفتن اون اخلاقها علاقه شما هم تغییر کنه، نباید طوری برخورد کنید که ایشون تصور کنن به هر صورتی که برخورد کنن شما همچنان ایشون رو دوست خواهید داشت این مسئله باعث سوء استفاده خواهد شد. برعکس اگه ایشون اطمینان حاصل پیدا کنن که میزان علاقه شما با میزان صفات خوب در وجود خودشون رابطه مستقیم داره سعی می کنه بیشتر حواسش به رفتارش باشه.
    به هر حال برای شما آرزوی آرامش دارم، امیدوارم هر چه زودتر با همسرتون صحبت کنید و این دفعه اساسی مشکلتون حل بشه.
    خانم shad
    ممنون از حرفای خوبتون. با شما موافقم. همسرم همیشه اینطور نیست. بعضی مواقع رابطمون خیلی متشنج میشه. بازم میگم اگه من کوتاه نیام اون ول نمیکنه. شده 1 ماه هم دعوا کنیم براش مهم نیست. اما من اعصابم به هم میریزه. داغون میشم.
    با حرفای شما موافقم. اگه میشه بیشتر راهنماییم کنین که چطوری باهاش رفتار کنم. اون مثل باروت میمونه. همیشه آماده انفجاره . من میخوام از این حالت درش بیارم. فقط همین. هر کاری هم که لازم باشه میکنم.
    به توصیه های شما عمل میکنم ببینم نتیجه چی میشه.
    منم برای شما آرزوی سعادت و شادی دارم.

  5. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط دینا. ه
    سلام من فکر میکنم یه چیزی داره ادیتش میکنه که اینطوری رفتار میکنه وگرنه هیچ زن و نه هیچ مردی بی دلیل شروع به ازار طرف مقابلش نمیکنه که اگه می خواست به عمد و بی دلیل زندگیش رو خراب کنه اصلاً ازدواج نمی کرد یه پیشنهاد کوچولو هم دارم هم واسه شما هم واسه آقای memo6067البته اگه قابل بدونین اونم اینه که یه روز که از صبحش با خانومتون صحبتی نکردید ( منظورم اینه که برخوردی بینتون نبوده تا از اول روز ذهنتون به هم ریخته باشه ) عصر یا شبش یه لباس مرتب (ترجیحاً بهترین لباستون یا لباسی که می دونین خانمتون خوشش میاد بپوشین ) رو تنتون کنین یه دسته گل مرتب و شیک تهیه کنین والبته یه هدیه کوچولو ( بستگی به جیبتون داره ولی سعی کنید چیزی باشه که می پسنده ) برین دم در خونه دنبالش و ازش بخواین شب رو با هم برید بیرون اگه هر حرفی زد حتی ناپسند با لبخند جواب بدین و دنبال انتقام و ناراحتی نباشین یه رستوران یا هر محل دیگه ای که می تونین اروم باشین رو انتخاب کنید و وقتی رسیدین دستاشو بگیرین و بهش بگین عزیزم می خوام مثل روز اول عاشقت باشم و از اول شروع کنیم اگه هر بهانه ای گرفت فقط یه این شب رو لا اقل کوتاه بیاین و بگذارید راحت حرف بزنه و تو حرفش نپرید و همش بگین تو درست میگی عزیزم ( مطمئن باشید اگه ایشاا.. اوضاع درست شه میتونید به مرور زمان اونو متوجه کنید که شاید حرفای اون شبش همش درست نبوده )و ازش بخواین مثل روزاول باشه و.. شاید این روش یه کمی غرور شکنش و البته خرج داشته باشه اما یه چیز محشر داره اونم اینه که شما حداقل به خودتون ثابت کردید تمام تلاشتون رو برای آرامش زندگیتون کردید حتی به قیمت شکستن غرورتون . موفق باشید
    من ازش میپرسم . بعد از دعوا که اصلا حرف نمیزنه. وقتی هم همه چیز آروم میشه بازم چیز خاصی نمیگه.مطمئن نیستم پیشنهاد شما مفید باشه. البته خرجش که چیزی نیست. همش فدای یه لحظه با هم بودن و محبت. اما با شناختی که من ازش دارم بدتر میشه. و دیگه اصلا نمیشه باهاش حرف زد. اگه چیزی رو یه بار پیشش بگی همیشه تو حرفاش و دعواها به اون قضیه استناد میکنه.
    ممنون از وقتی که برای من گذاشتین.

  6. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    اگه همیشگی نیست، دقت کنید ببینید در چه مواقعی بیشتر این اتفاقها می افته، منظور از نظر وضعیت فیزیکی خانمتون هست، چون معمولا خانمها به علت PMS یا سندرم ماهیانه ای که دارن در ماه چند روزی دچار بدخلقی و افسردگی میشن، ببینید اگه مربوط به این قضیه اس، با مراجعه به پزشک و مصرف دارو می تونید این قضیه رو کنترل کنید. اما اگه ربطی به این قضیه نداشت، باید سعی کنید از طریق دیگه ای عمل کنید.
    من بهتون پیشنهاد می کنم که هم شما و هم خانمتون لیستی از خصوصیاتی که هنگام ازدواج در هم دیده بودین رو تهیه کنید، یعنی خصوصیات مثبتی که باعث شده بود این انتخاب صورت بگیره، و بعد هم لیستی از خصوصیاتی که الان وجود داره، ببینید کدوم یکی حذف شده و کدوم یکی اضافه شده، بدها و خوبها را جداگانه بنویسید، به این خصوصیات امتیاز بدین، ببینید وجود کدوم یکی از ضروریات رابطه خوب می تونه باشه، با همسرتون بشینید جدی صحبت کنید، بهش بگین که داشتن این خصوصیات باعث میشه که به زندگی دلگرم باشید، علاقتون روز به روز به ایشون بیشتر بشه و برعکس عدم وجود اونها باعث دلسرد شدن شما و از بین رفتن علاقه تون خواهد شد، از ایشون هم بخواین این کار رو بکنن، فقط سعی کنید قضیه رو به لجبازی پیش نره، برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید و ایشون امید بیشتری برای بهبود رابطه داشته باشه، بهشون بگین که هنوز علاقه شما کم نشده و می ترسید با ادامه پیدا کردن این قضایا علاقه تون دستخوش تغییر بشه.. اینطوری ایشون حتی اگه اون لحظه عکس العمل خوبی نشون ندن اما مطمئن باشید به این قضیه فکر خواهند کرد و سعی در بهبود رفتارشون خواهند داشت...

  7. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    مرد شيشه اي عزيز سلام....
    اول بايد اخلاق نيكتون رو در زندگي تحسين كنم.... مردي كه اينقدر همسرش رو دوست داره و به فكر درست كردنه زندگيشه خيلي قابل تحسينه....
    و اما من هنوز فكر ميكنم واسه راه حل نشون دادن و تصميم گرفتن واسه مشكل شما زوده....
    شما خيلي خوب رفتارهاتونو با همسرتون توضيح داديد ولي اگه اشكالي نداره ميخواستم يه خورده از حرفا و گفته هاي خانومتون و رفتاراشو بيشتر توضيح بديد..... چون نوشتيد اون ساكته و شماييد كه هميشه آغازكننده ايد....
    بهرحال اميدوارم بتونيد راه حل مناسبي را پيدا كنيد... ضمنا منم مثل همه با كتك كاري و فحش و دعوا مخالفم .... شما كاري كردين (منظورم هردوتونه) كه بقول قديمي ها روتون تو روي هم باز شده....
    اما ماهي رو هر وقت از آب بگيرين تازه است.... توكلتون به خدا باشه و اميدوار باشين....

  8. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام برادر خوبم. می شه کمی هم از خودتون بگید؟؟؟ از چه چیز همسرتون انتقاد می کنید؟ چه کارهاییش شما رو ناراحت می کنه که کارتون به بحث کشیده می شه ؟؟؟ و روابطتتون با خانواده ها چه طوره ؟؟؟

    تا اینجا من فقط می تونم بگم مطمئن باشید از چیزی ناراحته و رفتارهای شما رو بد برداشت می کنه که باعث این عکس العمل می شه. لطفا سوال هامو جواب بدید تا بتونم نتیجه گیری بهتری کنم. موفق باشید

  9. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    اگه مربوط به قضیه ای بود که گفتم این مطلب رو مطالعه کنید
    درباره PMS

  10. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    دوست عزیز
    شاید شما هر دو نفر دارید با هم لجبازی میکنید ، یا همسرتون احساس می کنه شما برای اون اهمیت قائل نمی شید مثلا همین دعوای اخیرتون بیشتر شبیه یک اجبازی دو طرفه بوده ، کمی ب ارامش بیشتر با همسرتون بر خورد کنید سعی کنید بیشتر محبت کنید و اونو متوجه رفتار های نا منابش کنید موفق باشید .


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.