RE: همش داریم دعوا میکنیم
سلام آقاي شيشه اي. خيلي متأسفم براي خانومتون. بهتر از اين زندگي ديگه چي مي خواد. خدا انشاالله به راه راست هدايتش كنه. من كاملاً با نظر خانم شاد موافقم. شما علاقه زيادي بهش نشون داديد و ايشون دلزده شده اند. البته اكثر خانومها اين تيپي نيستند ولي از بخت بد شما خانم شما اينطوري از آب در آمده. كاملاً باهاش منطقي صحبت كن كه اگه به اين رفتاراش ادامه بده، رفتار شما هم تغيير خواهد كرد. و در اين قضيه هم محكم عمل كنيد. به اميد روزهاي بهتر براي شما دوست عزيز.
عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)