به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 50

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    متشکرم

    ببینید بحث احساسات یک چیز هست و بحث دو دوتا کردن و ... چیز دیگری.

    اتفاقا من فکر میکنم شما مرد احساساتی باشید، احساسات همیشه برای همه به یک صورت نیست، برخی انسان ها از آنچه در دل دارن نمینویسن و یا خیلی بیان نمیکنن اما بصورت های دیگه بروز میدن، هر کسی به روش خودش!
    احساسات و سادگی شما دقیقا همان منابعی هستند که از اونها مکرر ضربه خوردید ، یعنی شما رو دچار خطاهای متعدد کردن .

    شما یک شبه شرط نگذاشتین و شرط عجیبی هم نیست که انتهای متن براتون مینویسم (۱) ، موارد متعددی مطرح بوده و همسرتون دلیل قاطعی برای رفتنش، رفتارش نداره که اگر داشت قطعا مشاوره رو انتخاب میکرد‌، اما رفتن و رفتارهای متناقض، همچنین دفاع های ناقص و ناکافی و غیر منطقی رو انتخاب کردن؛

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    از فرصت استفاده کردم پرسیدم مشکل تو با من چی بود و ایشون گفت اذیت میکردی (راست میگفت باباش خیلی از من بدش میومد و دوست نداشت دخترش زن مردی باشه)! من چند مورد از کارهای خودشو گفتم و سکوت میکرد اما در مورد من هیچ بهانه نتونست بیاره و کلی گویی میکرد.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    ا 90% پیامکهاش مربوط به پول هست و 10 درصد دیگه میگه تو در زندگی برام دلخوشی ایجاد نکردی و به چیزهای کوچک اشاره میکنه (مثلا روز فلان تو خونه بمن حرف بدی گفتی، حرف های بی معنی میگه.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    اما این روزها با سرزنش های پیامکی من نسبت به کارهای زشت پدرش سکوت میکنه.
    و...

    ← اگر همسر شما در قبال رفتارهای پدرش مثل قضیه ی چک پنجاه میلیونی جانب حق رو میگرفت.
    ← اگر همسرتون در صدد گول زدن قاضی در دادگاه برای ماشین بر نمی آمدند.
    ←اگر در قضیه ی مهریه روی حرفاشون می ماندند و مهریه ی دروغین رو اجرا نمیگذاشتند.
    و خیلی موارد دیگری که اشاره کردین...

    و از همه مهمتر اگر این جمله زیر رو بیان نمیکردند ، من شک میکردم که شاید پای احساسات در میان هست ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    مهریمو میخوای نقد بدی تا تو خونت ابزاری دستم نباشه.
    (۱) بهتر هست بدانید زنانی در جامعه هستند که مهریه رو بعنوان هدیه همان اوایل زندگی میگیرند و با شوهرشون زندگی میکنند ( طبق برخی رسومات در خانواده ها ) . پس دادن مهریه حالا به هر صورتی آنچنان بد هم نیست و این کلمه ی خطرناک "
    ابزار" یعنی یک تضمین جدید سوای مسائل مالی دیگر .

    حرف من همان هست که بالاتر عرض کردم؛

    اگر تمایل به طلاق نداشت و خواست برگرده سر زندگیش، بیاد و مشکلاتش رو با کمک مشاور حل کنه و اگر نخواست همون طلاق توافقی طبق قانون و خروج شما از بلاتکلیفی.

    مطمئن باشید که اگر طالب زندگی با شما و اصلاح معایب ( چه در شما و چه در خودش ) باشد میپذیرند با مشاوره در ارتباط باشید و شما هم در جلسات مشاوره حضور پیدا کنید.
    البته من مطمئنم نیستم بار دیگر تحت تأثیر قرار نگیرین و اشتباهی مرتکب نشین و این صدرصد بتصمیمات آتی شما بر میگرده.

    ویرایش توسط سحر بهاری : دوشنبه 05 خرداد 99 در ساعت 19:05

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    ب

    2- خانوم من در محضر با صحبت محضر دار منصرف شده بود اما با اصرار پدرش این کار کرده بود. این نشون میده این خانم شخصیت مستقلی نداره و نخواهد داشت.
    3- اینکه زندگی به این مرحله رسیده و پدرش دنبال تعیین شرایط مالی در پشت پرده هست نشون میده ایشون اینده نگری نداره و با ادم های سختی روبرو هستم. من اگر دختری میداشتم و در این شرایط گیر میکرد راضی بودم یک مهریه من به داماد بدم و دخترمو حتی یک روز در برزخ نگه ندارم (البته در مورد من برزخ اونها ایجاد کردند و من راضی هستم پول بدم تا برزخ برای اونها تموم بشه)!
    با توصیفات شما ، صحبت کردن با این خانم فایده ای نداره ، برای به آرامش رسیدن خودتون دیگه باهاش صحبت و پیامک و ... نداشته باشید اینو در نظر داشته باشید که طرف شما قطعا پدرش هست و باید با ایشون به توافق برسید و خب ایشون یه آدم سرد و بی احساس ، منفعت طلب، دروغگو هست که زندگی دخترش براش هیچ ارزشی نداره و در عوض برای پول هر کاری میکنه (درگیریاش را اون یکی دخترش را هم مد نظر داشته باشید )
    نمیدونم چه رفتاری در مقابل این نوع از بشر میشه داشت، اما باید برای توافق با این مرد خییلییی خییییییلیییی دقت کنید و از لحاظ حقوقی و قضایی متوجه توافقی که انجام میدید باشید با توجه به اینکه ماموری که برا منزل اومده بود را هم تحت تاثیر خودشون قرار داده بودن

    من فکر میکنم اینا توانایی خییییلییی زیادی در جنگیدن و بازی دادن و به بازی گرفتن دارن ، خیلی مواظب باشید، به هر حال فردای روز قهرش مهریه گذاشته اجرا در حالی که تا هفته قبلش به مادر شدن فکر میکرده ...
    در مورد اون چک 50میلیون که به پدرش دادید از بانک میشه استعلام گرفت که چک را چه کسی و چه تاریخی چک را نقد کرده
    خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
    ویرایش توسط نازنین2010 : دوشنبه 05 خرداد 99 در ساعت 19:27

  3. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    والا اینکه من و خانم شما شبیه هم هستیم یا نه رو نمیدونم‌.
    فقط فکر میکنم او چیزی میخواد که اگر تمام ثروت دنیا رو هم بهش بدید، جبران ان چیزی که میخواد نمیشه. ولی خودش هم این رو منوجه نیست.

    من فقط گفتم شما خودتون هم به او علاقه ای ندارید و حرف از برگشت زدنتون، به نظر از روی علاقه نمیاد. و اعتمادی هم به هم ندارید و به نظر میاد پلی برای برگشت باقی نذاشته اید.

    در چنین شرایطی، من فکر میکنم رابطه شما درست شدنی نیست و جدایی برای هر دوتون بهتره.

    در مورد مسایل مالی و حقوقی هم تجربه و اشنایی ندارم. ما فقط یه جدایی توی خانوادمون داشتیم که اونم خواهرم مهریشو بخشید و تمام طلاها و خریدهایی که کرده بودن رو پس دادیم.
    ویرایش توسط Pooh : سه شنبه 06 خرداد 99 در ساعت 13:43

  4. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از خانم سحر بهاری تشکر میکنم
    در مورد ماشین خانوم من در اخرین دیدار کلا زده بود زیر همه چیز و میگفت ما نگفتیم کل ماشین برای ما بوده. ایشون توانایی خاصی در گفتن دروغ داره و ماجرا جوری استادانه تعریف میکنه که اگر کسی طرف مقابل ندیده باشه حرف ایشون باور میکنه. یادمه در مورد یک ماجرا با مادرم علیه من حرف زده بود و مادرم به من گله کرد چرا اون کار بد انجام دادی و وقتی با هم موضوع از اول بررسی کردیم متوجه توانایی ایشون در منحرف کردن ذهن افراد شدیم.
    در مورد مهریه اگر زورشون نرسه بگیرن ما پیشبینی میکنیم برگردن سر زندگیشون، اگر زورشون برسه و پول بگیرن به همه میرن میگن دخترشون از من طلب داشته و مهریه نگرفته، در هر حالتی ماجرا به شکل دیگه جلوه میدن.
    بله اونها دقیقا دنبال ابزار هستند چون دخترشون نتونست در مدت زندگی *با من دوست بشه* و این هم به دلیل ماهیت رقابتی بود که از اول زندگی با من شروع کرد (البته منم نتونستم چون همیشه از من گله میکرد). در همه چیز دنبال این بود منو به میل خودش عوض کنه (8 صبح پنج شنبه برو برام نون داغ بخر چون یکبار ما 8 صبح خونشون رسیده بودیم و باباش نون داغ گرفته بود (البته در بقیه این مدت چند سال من نون یخ زده میدیدم خونشون که روش اب میپاشن)) و وقتی دید زورش نمیرسه کار سپرد دست پدرش و اون هم به دلیل کمبود عقل و طمع مادی زندگی دخترشو به درگیری کشید و با درگیری به دنبال توافق بود!

    من تحت هیچ تاثیری قرار نمیگیرم. قبل از هر اقدامی باید ایشون تکلیف مهریه بصورت کتبی روشن کنه و اگر نکرد عمر خودشو تلف میکنه و من بصورت قطعی تا زمانی که بیشتر از حقش دنبال پول باشه نگهش میدارم (به صورت یک درگیری مالی با یک فرد نادان و غریبه) و یه زندگی جدید بصورت موازی شروع میکنم (در اون حال وجود ایشون برای من اصلا مهم نیست).
    وقتی راه صلح باز باشه و ایشون اقدام برای صلح و بهتر شدن روابط نکنه به معنی اشتباه بودن ادامه اون رابطه هست و اگر من خودمو کوچیک کنم و برم برای منت کشی و زیر شرایط مادی پدرش برم فردا بچه از ایشون داشته باشم قطعا اون بچه هم همین رفتارهای بد و سرد با من در 50 سالگی من خواهد داشت (این نظر خانواده من هست). پس من به دقت نحوه تمایل اونها برای صلح یا درگیری جدید رصد میکنم. در این مرحله اجازه میدم قدم اول اونها بردارن (اگر تمایل به شکایت یا درگیری جدید داشتند) ولی قدمهای بعدی من بر میدارم و اونجاست که معنی قدرت طلاق ندادن مرد و اینکه گفتم میتونم بابت کلاه برداری زندانش بندازم بصورت عملی متوجه میشن.

    با تشکر از نازنین خانم
    من احساسی خاصی ندارم (اوایل رفتنش داشتم) . کاملا برام موضوع پذیرفته شده. زمان معجزه میکنه.
    توانایی در جنگ و طمع نشونه بی عقلی اونها هست و هرچقدر بی عقل تر باشن رفتنشون برای من مفیدتر خواهد بود. در مورد چک باید بگم چک در وجه حامل بود ولی باز هم میتونم اثبات کنم اما در این مقطع مشکل من بر سر مکتوب شدن توافق هست که با توجه به تغییرات قیمت سکه به نظر میاد دوست دارند در اخرین دقاقیق جدایی توافق مالی انجام بشه تا بیشتر تیغ بزنن.
    ایشون از هر قانونی فقط اون بخشی که به نفع خودش هست قبول داره. زن اگر اسلام قبول داره و مهریه اسلام پذیرفته باید بشینه تو خونه و هر تکلیفی در قبال مرد اسلام گذاشته رو دوشش قبول کنه. بدون اجازه من نباید بره بیرون و ... بعد از اون باید به مهریه اصلی پایبند بمون نه فریب اونها روی کاغذ. نمیشه یکی از اسلام فقط مهریه فهمیده باشه و بقیه شرایط مثل زن غربی برابر با مرد بخواد!!!



    با تشکر از Pooh عزیز
    شما شبیه بخش خوب خانوم من هستید ولی بشدت نحوه نگاه شما به مسائل شبیه خانم من هست. اولین متنی که برای من نوشتید شبیه حرفهایی هست که خانوم من تو خونش به من میگفت حداکثر با 5% تفاوت.

    جمله * فقط فکر میکنم او چیزی میخواد که اگر تمام ثروت دنیا رو هم بهش بدید، جبران ان چیزی که میخواد نمیشه. ولی خودش هم این رو منوجه نیست.* خیلی متوجه نشدم منظورتون چی هست. به نظرم چیزی که شما گفتید خود خدا میشه نه من !!
    من چرا دوستش نداشتم، داشتم. خودش داراه خودشو از قلبم با زور بیرون میکنه و تا اینجا موفق بوده. مرد مثل زن نیست، انتخاب مرد نامحدود هست و اگر مردی عاقل بود و رفت گفت من کسی میخوام و قدم عملی جلو گذاشت (و اون خانم شرایط مالی پایین تری داشت) شک نکنید اونو دوست داره اما این دوست داشتن تا جایی هست که طرف مقابل سو استفاده نکنه. آینده این رابطه بستگی به حرکتهای مالی اینده ایشون داره. اگر سر مادیات پافشاری کنه مثل تعویض یه خودرو بی روح با ایشون برخورد میکنم و ترسی از درگیری مادی تا اخر عمرم ندارم. من میرم سمت زندگیم و ایشون تا زمانی که طمع داشته باشه بلاتکلیف میذارم (راه دیگه نمیمونه و باج دادن به اینها خلاف عقل هست اگر منطقی هستند پول معمولی بگیرند و برن دنبال خوشبختیشون).
    بنظرم با یک احتمال زیر 20% قصد رفتن خارج پیش خواهرشو داره و اون هم احتمالا ایشون تشویق میکنه بیا پیشم اما فکر میکنم به دلیل خاصیت افکار متغییر ایشون این خواسته هر روز برای ایشون درحال عوض شدن هست و در حالتی دیگه شاید میگه از من پول بگیره خونه مستقل از پدرش داشته باشه (احتمال بالا 50%) و خیلی به خودش اعتماد داره. به نظرم اگر قطعی بخواد بره پیش خواهرش به نفع من میشه و میتونم از تیغ زدن زیاد اونها جلو گیری کنم.

    من فکر میکنم شما بدونید ایشون در اینده چه رفتارهایی نشون میده و من چه سناریوهایی میتونم برای این برخوردها درنظر بگیرم. قصد دارم برای جلسه مشاوره اینده نرم شهرش تا بفهمه میتونم عمرشو تلف کنم و شرایط منطقی قبول کنه . به همون اندازه که بگه طلاق میخوام احتمال داره فردا صبح بگه نمیخوام. بگم باشه بیا طلاق بدم میگه من طلاق نمیخوام و اگر تو میخوای مبلغ زیاد کن چون سکه گرون شده و من در زندگی خیلی اذیت شدم و روح پدرم رنجیده شده و قلب بابام شکسته. بگم باشه اگر طلاق نمیخوای بیا برگرد میگه من خواستم نظرتو بدونم و طلاق میخوام.
    ویرایش توسط Behrang : پنجشنبه 08 خرداد 99 در ساعت 00:26

  5. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    چک در وجه حامل هم که باشه مشخصات کسی که چک را نقد میکنه پشت چک نوشته میشه، شما از بانک استعلام کنید و این مدرک را پیشه خودتون نگه داریدو هر موقع لازم شد رو کنید مطمئن باشید ایشون از تمام مهریه اش نمیگذره(من فکر میکنم حتی از یه سکه اش هم نگذره) چون نشون دادن خیلی دنبال پول هستن و حق و ناحق و حرام هم نمیشناسن ،
    همون دین و پیغمبری که دستور مهریه را داده همون دین و پیغمبر هم گفتن اگه طلاق به درخواست زن باشه باید مهریه را ببخشه و طلاق بگیره

    یه سوال دارم ، هدف شما از زدن این تاپیک چیه؟ دقیقا سوالتون و مشکلتون چیه که اینجا میخواید حلش کنید
    اوایل فکر می کردم شما دلتون هنوز با ایشونه ولی نمیتونید کاراش را بپذیرید و برا همین دنبال قانع کردن خودتون هستید که بتونید دل بکنید ولی الان احساس میکنم اشتباه میکردم و

  6. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    هدف من از زدن این تاپیک شناسایی عواملی بود که به من در زندگی مشترک آسیب زد. در بین حرفهای دوستان عزیزم مطالبی پیدا کردم که به صورت زیر تا امروز جمع بندی میکنم . حذف این موارد مخرب میتونه در زندگی جدید تاثیر گذار باشه:

    1- توجه به پرتوقع بودن همسر در دوران نامزدی و درک نکردن شرایط همسر
    2- تمایل به امتیاز گرفتن از طرف مقابل با هر گونه توجیه (امتیاز مهریه زیاد با اعتمادسازی های بیجا و زبانی)
    3- اعتماد کردن بیجا و زیر بار خواسته های غیر منطقی رفتن و تعهد زبانی گرفتن (نه کتبی)
    4- توجه زیاد به مدرک تحصیلی همسر (مدرک دانشگاهی چیزی که امروز همه دارن)
    5- پنهانکاری همسر (پنهان کردن حقیقت)
    6- زودرنج بودن همسر (خیلی مهم هست این مورد)
    7- دروغگویی همسر (وارونه جلوه دادن حقیقت) و تناقضگویی
    8- ازدواج با شهر متفاوت (موقع دادگاه و طلاق این مورد بشدت اذیت میکنه)
    9- توجه به نحوه دخالت والدین در زندگی فرزندانشون (این میتونه نشون بده در اینده چقدر دخالت انجام میشه)
    10- به نظرم نباید تعداد طلاق در یک خانواده زیاد باشه (در فامیلهای نزدیک) و این عدد باید کاملا مشخص بشه (مثلا یکی دوتا بسه برای یک فامیل) و حتی بنظرم باید یک مورد از طلاقهای اخیر اون خانواده بررسی بشه تا معلوم بشه اهل اذیت کردن هستند یا منطقی میتونن جدا بشن
    11- رفتار منفعلانه همسر میتونه مشکل ایجاد کنه و سبب سو استفاده طرف مقابل بشه
    12- توجه به درونگرا و برونگرا بودن طرفین

    امیدوارم دوستان کمک کننده و بقیه موارد شناسایی کنم.

    اگر بگم دلم باهاش نیست دروغ گفتم. مگه میشه ادم چند سال با یکی زندگی کنه و دلش هوای اونو گاهی نکنه. منم احساسات انسانی دارم. در مورد زمان حال اولویت های من به ترتیب اهمیت اینها هستند و امیدوارم در این مورد هم راهنمایی بشم:

    1- نحوه تعامل صحیح برای به توافق رسیدن با اونها بر سر مهریه و مکتوب کردن آن (در این شرایط چه برخوردی با اونها داشته باشم؟ چقدر و چگونه قاطعیت نشون بدم).
    2- اینکه واقعا بفهمم همسر من چی میخواد؟ چون خیلی متناقض رفتار میکنه و در این مدت دعوا هرچقدر که فکر کنید به من از نظر عاطفی نزدیک و دوباره دور شده و قطعا متنفر نیست.

    با مشخص شدن دو مورد بالا میتونم در مورد تصمیمی که امروز در مورد ایشون در ذهنم دارم تجدید نظر کلی انجام بدم. اونقدر مردانگی دارم اگر زمانی بفهمم من مقصر بودم از مواضع خودم کوتاه بیام و ترسی از این مورد ندارم.

    مثل همیشه خوشحال میشم از کمک های خوب شما. مرسی

  7. کاربر روبرو از پست مفید Behrang تشکرکرده است .

    gholam1234 (جمعه 09 خرداد 99)

  8. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    به نظرم مسیر تاپیکی که در پیش راه داری ، تمرکزی خاصی به هدف نداره ( پراکندگی )
    در واقع هدف گم هست و یا زیاد در شما ، روشن نیست .
    مولفه های زیادی در تاپیک شما هست ،، این مولفه ها را گرد هم آورید و آن ها را به صورت دو هدف بررسی کنید :
    1) ادامه زندگی با همسرم و رفع مشکلات
    2) جدایی

    هر کدام از موارد بالا تکنیک های خاص خودش را می طلبد و تمرکز لازم
    ترکیب اینها ( یعنی هم جدایی و هم ادامه زندگی ) ، شما + ما و آقا غلام1234 را لایه منگنه قرار میده
    پس مسیر را مشخص کنید .


    برا همسر شما میشه 10 ها دلیل آورد که بگید ، این زندگی به صلاح نیست
    اما ،،،
    بعضی موقع ها یه دلیل هم برا زندگی کافی ست ،،
    ببنید می تونید اون یه دلیل را پیدا کنید ،،،


    سئوالات خوب بپرسید از خودتون ،،،
    مثل این جمله تون :

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    اینکه واقعا بفهمم همسر من چی میخواد؟ چون خیلی متناقض رفتار میکنه و در این مدت دعوا هرچقدر که فکر کنید به من از نظر عاطفی نزدیک و دوباره دور شده و قطعا متنفر نیست.
    اونقدر مردانگی دارم اگر زمانی بفهمم من مقصر بودم از مواضع خودم کوتاه بیام و ترسی از این مورد ندارم.

    ببنید واقعا همسرتون چی می خواد و اینکه وظیفه شما چیست ،،،
    روی نقاط منفی زووم نکنید ،،،
    اگه دنبال شناسایی نقاط منفی باشید یعنی دارید به سمت جدایی تمرکز می کنید
    تا حدی لازمه ،،ولی به نظرم نباید بال و پری زیاد بهش بدید .


    من خودم واقعا از تاپیک شما استفاده کردم و این هشدارها به انسان کمک میکنه ،،
    ممنون از درد دل هاتون ،،
    ماشالله خودت هم فهمیدی و اگه خواستی زن دیگه بگیری ، باید کجاها دقت کنی
    مسلما هدف شما فقط شناسایی اینها و این مسائل نیست ،،چون می تونست با پست اولتون تمام بشه
    پس قطعا دنبال حل مشکل هستید .



    هدف را مشخص کنید !
    به نظرم اینجوری تاپیک را جلو ببرید موفق ترید .
    د ر پناه حق .
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 09 خرداد 99 در ساعت 03:05

  9. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 09 خرداد 99), Pooh (جمعه 09 خرداد 99)

  10. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    با تشکر از خانم C-R-Y

    سوال خوبی پرسیدید و من سوال شما برحسب خواسته خودم در 4 بخش پاسخ میدم.

    1- خانوم من چی میخواد: خانوم من دوست داره کل مهریه بهش بدم ، برم با بابای طمع کارش صلح کنم و با احترام ببرمش (البته به نظر من).
    ایشون در این مرحله هیچ فکر جدیدی نداره چون تمام شکایتهاش تموم شده و دیگه موضوعی نداره منو بکشه دادگاه پس دنبال این هست که روی مهریه تمرکز کنه تا من فریبش ندم (نمیدم و این فکرش از فحش برام بدتره) و یا مهریشو جوری ندم که انگار نگرفته باشه (مثل تحویل چند خاور شاخه گل به عروس خانم محترم که در این هفته اتفاق افتاد). اینکه من پرسیدم زنم چی میخواد منظورم این بود واقعا طلاق میخواد یا نه که البته این سوال در این مرحله اولویت نداره برام.

    2- من چی میخوام: مهریشو کم کنم در حد معقول بشه و بهش مهریه بدم (اینجوری باباش خودش خود به خود خشک میشه و می افته) ، دوست دارم به اشتباهاتش اعتراف کنه و شروطی که گذاشتم بپذیره. البته در اون کارگاه که قرار بود فرداش با تدبیر پدرش طلاق بگیریم به اون اقا که اومده بود توافق طرفین جلب کنه گفت من چرا براش شرط گذاشتم (شرط مهریه نذارم تا باباش دوباره کم عقلی خودشو نشون بده)!

    3- چی درسته: درست اینه که در این مرحله، اول تکلیف مهریه روشن بشه، دوم تکلیف مهریه روشن بشه، سوم تکلیف مهریه روشن بشه. اگر این مورد حل شد میتونم به ایده ال های بعدی خودم فکر کنم.

    4- از شما چه کمکی میخوام: میخوام با توجه به شرایط پیش اومده و دور برداشتن پدرزن لجبازم که شبیه بچه های 5 ساله تفکر میکنه و از رگ گردن به زن من نزدیکتره به من راهنمایی کنید که برای کشیدن اونها سر میز مذاکره و مکتوب کردن مهریه چه روشی در پیش بگیرم؟ (اینکه زنم واقعا چی میخواد یه اپشن بود و اولویت بعدی برای من هست نه اولویت اصلی)

    به نظر من در چند روز اینده که وقت مشاوره داریم پیامک شرشار از خشم و تهدید مبنی بر مصادره منزلم (درصورت عدم حضور در مرکز مشاوره) از ایشون دریافت کنم. من قصد دارم جوابشو ندم و نرم به جلسه مشاوره و اگر کوچکترین حرکتی برای فروش منزلم کرد من هم متقابلا از شکایتهایی که در پیام اولم در این تاپیک در مورد ایشون گفتم بدون کوچکترین تردیدی استفاده کنم و قید برگشت ایشون و ضرر مهریه بزنم و ایشون به اینه عبرت برای نسل های اینده تبدیل کنم.
    تمام این موارد در حالتی ایجاد میشه که ایشون شرط من مبنی بر مکتوب کردن و کاهش مهریه قبل از جلسه مشاوره رد کنه و در اون مرحله موارد ایتم 4 این متن استارت میخورن. اگر شرط منو قبول کرد من هم سعی میکنم اوضاع اروم کنم و راجب گذشته به ایشون فشار وارد نکنم.

    ****در این مرحله چه برخوردی میتونم داشته باشم تا برای کشیدن اونها سر میز مذاکره و مکتوب کردن مهریه به زبان خوش (برای اینکه مجبور نشم برخلاف میلم ایشون بکشم دادگاه) چیکار کنم که پدر ترسوی ایشون دوباره میز مذاکره با ترس خودش بهم نزنه و خانومم اعتماد کنه این میز برای فریبش چیده نشده. اینو به من راهنمایی کنید.****

  11. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array
    آقای بهرنگ چرا در این مرحله که قصد توافق دارید از ی وکیل استفاده نمیکنید که با خانواده ی ایشان مذاکره کنند اینجوری شما هم کمتر آسیب میبینید .
    قطعا وکیل بهتر میتونن شرایط مذاکره را ایجاد کنند

  12. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 01 [ 00:19]
    تاریخ عضویت
    1399-1-15
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    2,547
    سطح
    30
    Points: 2,547, Level: 30
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 37 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    رابطه ما از زمانی که وکلا از ماجرا حذف شدند به سمت صحبت بر سر توافق (و بهتر شدن) تغییر جهت داد. در زمان استفاده از وکلا ایشون موبایل منو بلاک کرده بود و قدرت فوق بشری و اطمینان زیاد به پیروزی در عرض دو سه ماه داشت. به جرات میتونم بگم پدر زنم کارهایی که از وکیلش پرسیده بود مثل طوطی تکرار کرد تمام شکایتهای اونها نشون از تنظیم شدن توسط افراد اگاه به امور قانونی بود.

    من با یک وکیل به دلیل شرایط کاری خودم حدود 10 سال رفاقت دارم و با بررسی با وکیلم بهترین حالت را (در این مقطع) در حل بین خودم و همسرم در مذاکره مستقیم بین خودم و خودش دیدیم و گام بعدی شکایت هست.

    از شما خواهش میکنم در مورد خواسته شماره 4 پیام قبلی من راهنمایی کنید. مطمئن باشید من تمام حالتهای دیگه بررسی کردم و بابت این راهنمایی شما تشکر میکنم. شک نکنید اگر حالت بهتری برای من در این چند روز وجود داشت حتما در مورد اون کمک میخواستم. وکیل در این مرحله نه. چند روز بیشتر زمان ندارم و در مورد نحوه تعامل در مورد ایتم 4 با پدر زنی که ترسو هست و به دلیل ترس ابزار مهریه از دستش زمین نمیذاره کمک میخوام.

  13. کاربر روبرو از پست مفید Behrang تشکرکرده است .

    mina_ (جمعه 09 خرداد 99)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.