
نوشته اصلی توسط
Behrang
ب
2- خانوم من در محضر با صحبت محضر دار منصرف شده بود اما با اصرار پدرش این کار کرده بود. این نشون میده این خانم شخصیت مستقلی نداره و نخواهد داشت.
3- اینکه زندگی به این مرحله رسیده و پدرش دنبال تعیین شرایط مالی در پشت پرده هست نشون میده ایشون اینده نگری نداره و با ادم های سختی روبرو هستم. من اگر دختری میداشتم و در این شرایط گیر میکرد راضی بودم یک مهریه من به داماد بدم و دخترمو حتی یک روز در برزخ نگه ندارم (البته در مورد من برزخ اونها ایجاد کردند و من راضی هستم پول بدم تا برزخ برای اونها تموم بشه)!
با توصیفات شما ، صحبت کردن با این خانم فایده ای نداره ، برای به آرامش رسیدن خودتون دیگه باهاش صحبت و پیامک و ... نداشته باشید اینو در نظر داشته باشید که طرف شما قطعا پدرش هست و باید با ایشون به توافق برسید و خب ایشون یه آدم سرد و بی احساس ، منفعت طلب، دروغگو هست که زندگی دخترش براش هیچ ارزشی نداره و در عوض برای پول هر کاری میکنه (درگیریاش را اون یکی دخترش را هم مد نظر داشته باشید )
نمیدونم چه رفتاری در مقابل این نوع از بشر میشه داشت، اما باید برای توافق با این مرد خییلییی خییییییلیییی دقت کنید و از لحاظ حقوقی و قضایی متوجه توافقی که انجام میدید باشید با توجه به اینکه ماموری که برا منزل اومده بود را هم تحت تاثیر خودشون قرار داده بودن
من فکر میکنم اینا توانایی خییییلییی زیادی در جنگیدن و بازی دادن و به بازی گرفتن دارن ، خیلی مواظب باشید، به هر حال فردای روز قهرش مهریه گذاشته اجرا در حالی که تا هفته قبلش به مادر شدن فکر میکرده ...
در مورد اون چک 50میلیون که به پدرش دادید از بانک میشه استعلام گرفت که چک را چه کسی و چه تاریخی چک را نقد کرده
خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
ویرایش توسط نازنین2010 : دوشنبه 05 خرداد 99 در ساعت 19:27
علاقه مندی ها (Bookmarks)