پاییزه شما چه کار موی اممین داری؟اصلن کلش کچله،اون یه ذره م که داره،
با تیغ می زنه.خیالت راحت شد؟حالا بگید شب یلدا چه کار می کنید؟ما که
مثل شبای دیگه،کسی نه میاد نه می ریم.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
پاییزه شما چه کار موی اممین داری؟اصلن کلش کچله،اون یه ذره م که داره،
با تیغ می زنه.خیالت راحت شد؟حالا بگید شب یلدا چه کار می کنید؟ما که
مثل شبای دیگه،کسی نه میاد نه می ریم.
تشکرشده 2,481 در 570 پست
واااااااااای قمرتاج!!!!واییییییی
وای پاییزه خیلی خوبی!!!!!
- - - Updated - - -
واااااااااای قمرتاج!!!!واییییییی
وای پاییزه خیلی خوبی!!!!!
- - - Updated - - -
فرهنگ من شب یلدا با دوستام شیرازم.تازه کم کم عید ما نزدیکه.کلی جشن پشت سر هم داریم.
- - - Updated - - -
بچه ها امتیاز هام داشته باشییییییییید فقط ...... باز اخطار گرفتم.
بچه ها من که از تالتر استفاده ای که باید کردم...اگه مسدودم کردم دلم براتون تنگ میشه![]()
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
تشکرشده 2,481 در 570 پست
من تکون می خورم اخطار میگیرم.....یه نفر به دخترهای روستایی توهین کرده بود نتونیتم ساکت بشینم...جوابش دادم البته بدون بی احترامی.تازه تهدید به مسدودی تامیک شدم اما مهم نیست من به کارم ایمان داشتم.مقررات اینجا نهم نیست وقتی کسی داره به یه دختر روستایی توهین میکنه.
- - - Updated - - -
پستم قابل ویرایش نبود!!!!
تهدبد به مسدودی شدم....نه مسدودی تاپیک!کلا مسدودم میکنند....
تشکرشده 1,769 در 422 پست
سلام دوستان
سلام پاییزه خوبی ؟ بیا ماچت کنم
زیارتت قبول باشه
خوش گذشت ؟ مارو دعا کردی ؟
شرمنده من غیبت داشتم ... دلیلش این بود تو محل کار جدید مشغول شدم یه خورده طول میکشه چم و خم کار دستم بیاد ... تو خونه هم نت نداریم
امروز اومدم سرکار تا هم بیام یه سر به دوستای گل همدردی بزنم هم اینکه یه خورده کار عقب افتاده رو جلو بندازم ...
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام ترمه جووووووونم
خوبی...دلمون واست تنگ شده بود
آره ترمه خیلی خوش گذشت جات خالی!ایشالا قسمت خودت بشه بری
واسه توهم دعا کردم..
هم کارجدیدوهم خونه جدیدمبارک باشه.
امیدوارم همیشه شادباشی
کیت کت باچی تایپ میکنی اینقدرغلط غلوط مینویسی دختر!!!؟؟؟به فکرماهم باش که میخوایم بخونیم هاااا...![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
تشکرشده 2,481 در 570 پست
با گوشیم.فونت مورچه ای.......مممممممم دعوام نکنید.
ترمه خوش اومدی!....کلا تالار یه طور بدی شده. تامیک ها و نظرات....
شیدا نیست؛رزا؛خاله قزی؛پارسا؛سوده؛زندگی موفق.....هنه رفتن.
تشکرشده 1,505 در 452 پست
سلااام؟؟ خوبید؟
چه خبرااا؟
ما رو نمیبینید خوشید؟ترمه آخر کار خودتو کردی رفتی شرکت پدر همسرت برای کار؟؟
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام به همگی
امروزدیدم فرشته اردیبهشت عزیز اومدن خیلی خیلی خوشحال شدم
فرشته جون بیشتربیا...باغ حسابی خلوت شده!!!
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
.saber. (سه شنبه 02 دی 93), ammin (سه شنبه 02 دی 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 03 دی 93), رزا (سه شنبه 02 دی 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
دیشب یه خوااااابی دیدم اگه واستون تعریف کنم غش میکنیدازخنده!!!
امانمیگم!!!
فقط یه کوچولومیگم!!!!
خواب دیدم جناب مدیرازطرف سایت همدردی یه هدیه بسته بندی شده فرستادن درخونمون!!!!
قسمت خنده دارش هدیه اشه!!!!
اما نمیگم...به عقل هیچکدومتون هم نمیرسه!!!تازه شکل سایت هم روش بود!!
واااای خدای من!!
یکی شارژیه ساله هدیه میگیره توی بیداری اونوقت من توی خواب چی بهم میدن![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
.saber. (چهارشنبه 03 دی 93), ammin (چهارشنبه 03 دی 93), terme00 (پنجشنبه 04 دی 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 03 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)