به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 35 از 52 نخستنخست ... 515252627282930313233343536373839404142434445 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 341 تا 350 , از مجموع 515
  1. #341
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    دختر من کی گفتم لهجه دارن؟ :) گفتم کلماتشون رو خاص می گن.

    راستی بهار شاید مهر ماه بیام اصفهان. اومدم بیا با هم بریم رئیست رو له کنیم

    بذار نده! کارت رو بکن! بعد برو بگو بیمه ام چی میشه؟ اگر نداد ، برو شکایت کن. البته شکایتت اگر طرف شارلاتان

    باشه چند سالی طول میکشه. به زحمتش نمیارزه. چون از این شارلاتانا زیاد دیدم تو کار بهت می گم.

    والا ما از مشتری هامون طلب داریم اونا قورتمون میدن. دیگه وای به حال وقتی که بخوای ازشون شکایتم بکنی. دیگه

    حسابی هضمت می کنن

    در مورد بیمه میتونی زندش کنی اما کفش آهنی میخواد.

  2. 5 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  3. #342
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    سلام به همه دوستای گلم

    بهار شادی ای ول به این جمله قشنگت
    من زندگی رو از رو

    می برم این عادتمه.
    یه دونه ای به خدا

    راستی بچه ها خدا رو شکر این چند روز تعطیلی آقای همسر من تعطیل نیست وگرنه باید می رفتیم کوهستان..................

    راستی آقا آرش اوضاع و احوالتون بهتره ؟

  4. 7 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  5. #343
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    من فکر کنم خیلی دارم تو حال و احوال پست چت گونه میزارم معذرت میخوام :(

    بهار کاش من بیام تو شرکت شما کار کنم نیروییی نمیخواین؟من صنایع خوندم به دردتون میخورم آیا؟


    بهار زندگی آره خیلی قشنگه در راستای همونم هست من خوشم اومد قشنگتره از اونم

  6. 6 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  7. #344
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    سلام به همه دوستان

    عید همگی مبارک و طاعات و عبادت هاتون هم قبول.

    می بخشید دیر تبریک می گم. این مدت نبودم .

    همه خوبین؟ دورادور از احوالات همه با خبرم . راستی دیدم تعطیلات فرهنگ رو نشوندین روی صندلی داغ .حیف عقب موندیم نشد بسوزونیمشون.

    الان هم که پدر بزرگ واسه خودش جا باز کرده حسابی.

    بهار زندگی چی شده دختر کل تالار هر جا بریم هستی این کار فرمات نفهمه می یای توی تالار حواست باشه دختر.

    بهار شادی جان آخه این چه شکستنی بود که این همه باید دستت تو گچ باشه ؟ ایشالله که زودتر بازش کنی.

    راستی نازنین جان پیگیر ماجرای خواستگاریت هستم ایشالله که هر چی خیره.

    می بینم که omid65هم فعالانه دارند دنبال راه حل برای ازدواج می گردند. مرحبا.

    چشمک جان مدتیه ازت خبر ندارم خوبی؟بهتر شدی؟

    از کارشناسان هم که خبری نیست آنی ،مهاجر بینشان ، sci، baby .
    البته خیلی خوشحالم که می بینم مدیر همدردی بیشتر به بچه هاش سر می زنه و ما رو از نظرات ارزنده و مختصرشون مستفیذ می کنند.

    فرشته جان دلم خیلی برات تنگ شده حالت خوبه؟

    آقا arash1348 پیگیر مشکل شما هم هستم و همیشه منتظر خبرهای مسرت بخشتون هستم.
    از خارپشت هم که خبری نیست.

    جرجیس هم همین طور.

    آقای بچه مثبت در مثبت بودنتون شکی نیست وامیدوارم از اون تذکری که در آلاچیق دادم ازم دلخور نشده باشید.

    ویدا@ جون گل مهربون و سرسبد تالار خیلی دوستت دارم و از پست های زیبات استفاده می کنم.عزیزم متاسفانه در تاپیک این فرد چه تاثیری در تالار داشته من شارژ نداشتم که نظر بدم اینجا بگم که دختر فوق العاده مهربونی هستی و از پست هات استفاده می کنم از رک بودنت وجدیت هم خوشم می اد.


  8. 10 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    بی نهایت (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  9. #345
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    خوب بهار جون لهجه دارن دیگه..لهجه داشتن بد نیست که.

    نازنین مرسی.

    بی نهایت خیلی دنبال اینه من تو نت چیکار میکنم اما نمیذارم بفهمه.

    الان از یه بحث اساسی دارم میام..سرم داره منفجر میشه.

    به من میگه لحن حرف زدنت چرا باهام اینطوریه؟؟
    دیگه بحثمون بالا گرفت..گفت اینجوری رفتار نکن..من قبلا میدیدمت خوشحال میشدم الان خوشحال نمیشم و ..

    حسابدار هم یه گندی زده این جریمه شده کفرش دراومده گیر داده به من.

    منم گفتم هر وقت وظایفی که بهم دادین رو انجام ندادم ازم بازخواست کنید.

    الان کلا دودلم..می ارزه به این همه درگیری؟؟؟
    اینجا اینطور..خونه هم..
    نمیدونم.

    بهار اینجا به این مدل کارخونه ها سخت میگیرن..خصوصا چون از بعضی کارای خلاف قانون اداره کارشون خبر دارم.
    برای ارامشم دعا کنید.

    موفق باشید

  10. 7 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  11. #346
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    اقلیما جان

    ما مخلصیم بابا. دیگه چکار کنیم بذاریم زندگی شکستمون بده؟ نه اصلا!

    باز گیر دادی به این همسر؟ :) من نمیدونم چیه کوهستان بده؟ اصلا بیا با هم بریم. ما اصلا جایی جز تهران نداریم.

    زمینای دماوند مامانم هم همشون خشکن و رسیدگی میخوان که کسی حالش رو نداره.

    گلم تمرکزت رو از این کوهستان و مقایسه بردار راستی میدونی من عاشق کوه و کوهستانم؟


    نازگلم

    تو دعا کن کارمون سامان بگیره چشم. اتفاقا بد نیست بیای پیشم راستی گرایشت چیه؟ تحلیل سیستمها؟

    بهار جان

    پس معلومه حسابی زدی تو برجکش که شده مثل س.. محترم :) دمت گرم! به این میگن ناز شست :D من عاشق این

    ناز شست نشون دادنا هستم :)

    پس بهگذار یک مدت بگذره که سابقه کار جمع کنی ، بعد همزمان دنبال کار خوب هم بگرد. بعد که کار پیدا کردی ، 1دفعه

    بزن بیرون و ناز شستی اساسی با شکایت نشونش بده

    چه خبیث شدم من



    بی نهایت جون خوش اومدی مامان خانوم عید شما هم مبارک. بازش کردم. فقط کار داره تا راه بیافته دستم. امان

    از این شیطنت کودک درون :D انقدر ورجه وورجه کردم افتادم شکست. به قول مامانم 1 جا آروم نمیگیرم که

    من نمیفهمم چرا مامانم به من میگه آروم نمیگیری و سر و صدات زیاده؟ خوب ساکت بشینم بغض کنم خوبه؟

    یک گاهی هم میخوام مثلا ادای دپرس ها رو در بیارم خسته میشم میگم دق نمی کنن یه جا می شینن؟ بعد بلند

    میشم شروع می کنم به خانواده آزاری و سر به سرگذاری :D واسه همین علاقه به خانوادس که شبها نمیام همدردی

    چون خانواده آزاری بهتره
    :D








  12. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 04 شهریور 91)

  13. #347
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    ما بیشتر.............


    بهار شادی جونم من این کوهستان و با تمام خوبیهاش و با تمام وجود به تو می بخشم
    و خوشحال میشم در خدمتتون اونجا باشم و حتما از اونجا خوشت می اد
    چون هم پارک تفریحیه و هم خوش آب و هوا ............. چون مهمون ها از اونجا خوششون می اد ولی اگه بخوای هر هفته بری سخت هاش بیشتر به چشمت می اد


  14. 6 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (شنبه 04 شهریور 91)

  15. #348
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    بهارشادی میبینی که دستم به
    دستت حسودی کرده..البته من خودم حسود نیستماا اما نمیدونم چی شد یهویی!

    نگو که حالا حالاها درست بشو نیست چون راست گفتی خیلی کلافه شدم ولی منم سعی ام رو کردم که کم نیارم اما بعضی موقع ها نمیشه
    توی این شرایط اسباب کشی هم داریم چون باید تا آخر شهریور از اینجا بریم خونه جدیدمون..
    البته برای خونمون خیلی ذوق دارم ولی با این دست. پای داغون باید برم دست به دامن بنقیه البته همچنان امیدوارم تا اون موقع بتونم کارهام رو خودم انجام بدم...

    بهار زندگی ناراحت نباش عزیزم خدا بزرگه اگه خواستی منم با بهار شادی میام باهم مدیرت روله کنیم !!!!
    نگاه به دستامون و پام نکن هااا تازه عصام رو هم میارم!!!!

    بی نهایت جان مرسی که یادم بودی گلم .. شکر خدا بهترم .. مامان بی نهایت تو چطوری خوبی عزیزم ؟ سفر خوش گذشت؟

  16. 6 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  17. #349
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    آخ آخ چشمک جون دلمو کباب نکن.

    وقتی لباسات رو میشورن یا کارهات رو می کنن اون منته از 100 تا حرف بدتره.

    البته خدا رو شکر مامان گلم هیچی نمی گه الهی دورش بگردم

    اما خدا آدم رو محتاج هیـــــــــــــــــــــــ چ کس نکنه ... بگو الهییییییی آمیییییین


  18. 4 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 04 شهریور 91)

  19. #350
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (5)

    اینقدر به بهار تبریک نگین واسه آواتارش ، آمارشو دارم از صب تا الان ، این سومین آوتارشه که عوض کرده . معلوم نیست تا شب چند تا بشه !!
    ولی مبارکه.
    اون یکی که عروسک هم داشت ، یه لحظه فکر کردم عروسک نازنینه که سر از آواتار تو در آوورده.
    .
    .
    بهار به نظرم می تونی شکایت کنی ، هم اون می فهمه تو شوخی نداری توی کار و هم به حق ات می رسی .
    راستی همش می بینم که از سر کار می یای ، آخه اومدن هات زمان خاصی نداره ، اینا رو دست گم نگیر توی سیستم ات نرم افزار جاسوسی نصب می کنن ، لو می ری که بهار.زندگی ای هستی ها!!


  20. 7 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (چهارشنبه 01 شهریور 91)


 
صفحه 35 از 52 نخستنخست ... 515252627282930313233343536373839404142434445 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.