دختر من کی گفتم لهجه دارن؟ :) گفتم کلماتشون رو خاص می گن.
راستی بهار شاید مهر ماه بیام اصفهان. اومدم بیا با هم بریم رئیست رو له کنیم
بذار نده! کارت رو بکن! بعد برو بگو بیمه ام چی میشه؟ اگر نداد ، برو شکایت کن. البته شکایتت اگر طرف شارلاتان
باشه چند سالی طول میکشه. به زحمتش نمیارزه. چون از این شارلاتانا زیاد دیدم تو کار بهت می گم.
والا ما از مشتری هامون طلب داریم اونا قورتمون میدن. دیگه وای به حال وقتی که بخوای ازشون شکایتم بکنی. دیگه
حسابی هضمت می کنن
در مورد بیمه میتونی زندش کنی اما کفش آهنی میخواد.







پاسخ با نقل قول

راستی میدونی من عاشق کوه و کوهستانم؟

منم سعی ام رو کردم که کم نیارم اما بعضی موقع ها نمیشه
الهی دورش بگردم 
علاقه مندی ها (Bookmarks)