به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 36 , از مجموع 36
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    نه آقای محترم شما بس کنین که دارین از این آقا طرف داری می کنین
    تو این جامعه که هیچ حقی واسه ی خانوما قائل نیستند فقط همین کم مونده بود که چون آقایون شرایط ازدواج ندارند دخترا بیان صیغه
    بشن که آقا نه تعهدی داشته باشن نه مسئولیتی که مبادا بهشون فشار بیاد بعد یکی دوبارم که کیف حالشونو با دختره کردن بگن شما رو بخیرو ما رو به سلامت بعد برن دنبال یه دختر دیگه
    واقعا خجالت نمی کشین که خانوما رو متهم می کنین

  2. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    بعدشم جناب آقای قدیری

    اگه آقایون دارن کار می کنن همچین کار مهمی نمی کنن چون الان تواکثر زندگیا خانوما هم دارن پا به پای آقایون می دوند
    با این تفاوت که خانوما کار خونرو هم دارن ولی /اقایون از کار که بر می گردن یا تو خونه خوابن یا پاشونو انداختن رو پاشونو دارن تلویزیون نگاه می کنن

  3. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    5,903
    سطح
    49
    Points: 5,903, Level: 49
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    خانم Bloom،

    من از اون آقا نه تنها طرفداری نکردم بلکه بهش متذکر شدم که مسئله صیغه جز در مواقع ضروری و خیلی خاص جیگاهی نداره. ضمنا من نقش نان آوری آقایون و وظیفشون رو تکذیب نکردم ، اگه دقت کرده باشین زیاده خواهی دخترها رو محکوم کردم و یکجانبه قضاوت کردنشون رو.


    بیفایده است.... شما از بیعدالتی حقوقی میگین ، من از بیعدالتی حقیقی..... هر دو در یک کفه ترازوئیم ولی چه فایده ... مرد و زن خیلی راحتتر از اون چیزی که فکرشو بکنین میتونن زندگی خوبی داشته باشن، بشرطی که خوب انتخاب کنن و تو زندگی با شریکشون همراه باشن. اگه مردی بعد از کار تو خونه دراز میکشه ، این وظیفه همسرشه که بهش همکاری رو یادآوری کنه.

  4. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    جناب قدیری
    درسته که سطح توقع دختر خانم ها بالا رفته من قبول دارم ولی به همون نسبت هم آقایون متوقع شدند اگه دختر عروسی آنچنانی می خواد پسر هم در ازای اون جهاز آنچنانی می خواد متاسفانه این مسائل دوطرفه است و روز به روز هم بیشتر می شه ولی دلیل بر این نمی شه که جوونا به انحراف کشیده بشن متاسفانه این وسط بیشتر از خود دخترو پسر این خانوادها هستن که به این مشکلات دامن می زنن و انقدر سخت می گیرن که ....

  5. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1387-10-21
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    3,830
    سطح
    39
    Points: 3,830, Level: 39
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    سلام
    این پسر ها مرد نیستند که اینطوری فکر میکنند این دسته از پسرها نامردند فقط فکر لذتشونند و بی خاک بر سر اینطور پسرهای نامرد بشه براتون متاسفم

  6. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    نقل قول نوشته اصلی توسط pantea_8
    سلام
    این پسر ها مرد نیستند که اینطوری فکر میکنند این دسته از پسرها نامردند فقط فکر لذتشونند و بی خاک بر سر اینطور پسرهای نامرد بشه براتون متاسفم
    شما چقدر منطقی و با استدلالات قوی صحبتهاتون رو بیان می کنیدو. مات و مبهوت بیانات شیوای شما شدم.
    خانومها شمایی که با صیغه مشکل دارید چرا توقعتون زیاده؟بابا نمی شه هم خدا رو خواست هم خرما رو. من دیگه زبونم مو درآورد این جمله رو گفتم. هر عملی را عکس العملی است در همان راستا و در جهت مخالف
    نمی دونم این عار براتون می شه که برای ساخت زندگی مشترکتون خودتون هم آستین بالا بزنید!!؟ اینکه شمایی که می خوای بری تو خونه اون مرد بشینی کمک کنی بهش در رهن اون خونه یا در خرید خونه؟ این عاره؟ !
    خانوم پانته آشما تا ابد هم خاک بر سر این افراد کنی تعدادشون کم نمی شه. هرزگی و بی مسئولیتی در حال افزایشه . هم در مردان و هم در زنان. اماببینید دختران بیشتر از این اوضاع متضرر می شوند یا آقایون؟
    عمده این نامردان،هرزگان و بی شرفان زاییده توقعات مزخرف زنان و دختران هستند.در بدترین شرایط مالی جامعه و مردان،دختران و زنان بیشترین توقعات رو ازشون دارند و ادعای عاطفی بودن زنان گوش فلک رو پر کرده!!!
    عاطفتون کجا بود بابا؟این معنی عاطفه نیست!!توهماتو کنار بذارید .
    دروغ زاییده این توهمات است!!. چشماتون رو باز کنید تا ببینید این صیغه چه ترویج بشه و چه نشه به سرعت در حال گسترشه. به سرعت. یک دسته از پسران مثل آقا مهدی شفاف نیستند!! میان می گن قصدشون ازدواجه!!اما هدفشون رو همه می دونن غیر از اون دختر!! در این شرایط وا نفسای مالی و مصیبتبار توقعات دختران ایرانی کی می تونه ازدواج کنه!! آمار ازدواج رو می دونید؟
    یه هشداربرای دوستانی که تصورمی کنند با حرف اونها واقعیت عوض می شه بدون اینکه خودشون کمک کنند:
    اگر ازدواج رو پاک می دونید و صیغه و دختر بازی(چیزی که وجود داره و انکار نمی شه کرد ) ناپاک و فاجعه ، فاجعه در راه است...


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.