بايد به من محبت كنه
وقتي گريه مي كنم دلداري ام بده نه اينكه با حرفاش ناراحت ترم كنه
وقتی گریه میکنی چی بهش میگی بهش میگی اونا قاتلن وبچتو کشتن ویا ازاینکه بچه اون رو باردار بودی خوشحال بودی و الان خیلی ناراحتی و بیشتر ازهمیشه بهش احتیاج داری
نبايد زياد تو خونه تنهام بذاره (ديشب به خاطر پدر و مادرش تا ساعت 9 من را توي خونه تنها گذاشت)
وقتی تو خونه کنارت همش بهش میگی تو قاتلی وپدرومادرت اینطورین یا اونطورین یا بهش میگی تنهائی خیلی اذیتم میکنی ووقتی میبینم تو کنارمی انگار دنیارو دارم و ازهیچی نمیترسم و تنها بودن تو کنارم بهم آرامش میده
نبايد وقتي من به حقيقت در مورد پدر و مادرش مي گم كه بچه من را كشتند اون هم به خونواده من توهين كنه

[size=large]به نظرت چرا نباید وقتی به خانوادش توهین میکنی ناراحت نشی ولی تو این حق رو داری که اگه به خانوادت توهین کرد ناراحت شی؟؟size]
نبايد براي تبرئه خانوادش به من بگه تو مريضي و نتونستي بچه را نگهداري

نبايد از هر حرف و وسيله اي استفاده كنه تا من را محكوم و خانوادش را تبرئه كنه

نبايد دلم را بشكنه

نبايد وقتي بهش مي گم ديگه نمي خوام باهات رابطه زناشويي داشته باشم بگه مي رم با خوشگل تر از تو



علاقه مندی ها (Bookmarks)