سلام به همه اعضای تالار
من تعدادی از مشکلاتم رو در تاپیکهای قبلیم نوشته بودم و دوستان خوبم من رو راهنمایی کردن. اما یه مشکل دیگه که چند روزه پیدا کردم این هستش که شوهرم با دوستش قرار گذاشتن که عید خانوادگی بریم مسافرت خارجه ولی من از ترس اینکه اونجا شوهرم به زنهای بی حجاب نگاه نکنه و همین باعث اختلاف ما میشه با مسافرت رفتن مخالفت کردم و بخاطر همین موضوع شوهرم خیلی از من ناراحت هستش و نمی دونه به دوستش چی بگه! ولی من در شرایطی که خانمهای بی حجاب جلوی همسرم باشن حتی در مجالس عروسی تحمل ندارم و این باعث دعوا بین ما میشه.
شما بگین که من چیکار کنم؟؟ مسافرت نرم بهتر نیست؟؟

با اینکه شوهرم خیلی دوست داره مسافرت خارج از کشور بره ولی توی این 4 سال بخاطر مشکل من هیچ جا نرفتیم میترسم اگه بازم قبول نکنم دیگه کارمون به جدایی بکشه. توروخدا بگین چیکار کنم