مرسی دوستای خوبم
مریم جون من خیلی خوشحال شدم که شما به تاپیک منم سر زدید، ممنونم
راستش ما تصمیم گرفتیم تا مهر صبر کنیم ولی من آزمایشات و هر کاری که برای بارداری لازم هست رو فعلا انجام بدم تا چند ماه دیگه.
ولی همین که یه انگیزه دارم (مثل بچه دار شدن) خیلی دارم تلاش خودمو میکنم ولی بازم یه موقع تنش بوجود میاد چون شوهرم هم خیلی کم طاقته و عصبیه.
واسم دعا کنید تا اون موقع بهتر بشم و مشکلات دوباره پیداشون نشه
اگه راهنمایی به ذهنتون رسید که بیشتر بتونم فکر و ذهنمو عوض کنم ممنون میشم کمکم کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)