سلام دوستای گلم ممنون که به فکرم هستین و معلومه نگران من هستین:*
بچه ها من چون حس می کنم همتون با هم داریم روی یک نکته تأکید می کنید " رابطه جنسی" اینجا مخرب هست. می خوام توی دل این تاپپک یک بحث در مورد رویکرد ما زنها به مسئله روابط جنسی داشته باشم. برام این نکته جالبه که چرا اینقدر بی اعتمادی نسبت به جنس مذکر وجود داره... من تک تک جمله های این تاپیک رو می خونم این فیدبک را می گیرم که " حواست باشه ازت سوء استفاده نکنه و ولت کنه بره" برام سؤاله یک چیزی سر مردای مملکت ما اومده؟ یا یه چیزی سر ما زنها اومده؟ حالا اگر زحمتی نیست در همین حد و حدودی که از حرفای من دستتون اومده برام بگید:
1. سه دلیل که باعث میشه شما به نامزد من مشکوک باشید چی هست؟
2. یک زن اگر رابطه شرعی 1. دائمی 2. موقت با مردی دوستش داره و بهش اعتماد داره داشته باشه چه پیامدهای مثبت یا منفی براش داره؟ 3 تا مثبت سه تا منفی
3. سه تا راه برای ادامه زندگی توأم با شأن برای یک زن که رابطه جنسی داشته با مرد و رابطه اش قطع شده چی می تونه باشه؟
4. بدترین اتفاقی که می تونه برای یک زن بعد از ترک یک رابطه می تونه بیافته چی هست؟
5. زندگی یک زن تحت چه شرایطی نابود میشه؟
6. شما با توجه به سن و سالتون تمایلی به برقراری رابطه جنسی دارید یا نه؟ چرا آره چرا نه (رابطه غیر شرعی، رابطه شرعی موقت، رابطه شرعی دایم )
ممنون میشم جواب بدید.
البته من گفتم خانمها ولی اگر آقایون هم دوست داشتن نظرشونو بدهند البته در مورد روابط خانم ها نه مردها.
- - - Updated - - -
آیا من به عنوان یک زن قادرم با برقراری رابطه جنسی با نامزدم زندگی ایشون را نابود یا تباه کنم و ازش سوء استفاده کنم؟! چرا آره چرا نه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)