به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 34 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 12 دی 94 [ 12:19]
    تاریخ عضویت
    1391-1-14
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    4,713
    سطح
    43
    Points: 4,713, Level: 43
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    244

    تشکرشده 215 در 103 پست

    Rep Power
    36
    Array

    عشق زود هنگام یا فرهنگ غلط جامعه

    سلام;من هفده سالمهاز دوازده سالگی تا حالا ۵ بار عاشق شدم.مشکلاتمو قبلا هم مطرح کردم.گفته بودن تو این سن یه احساس زود گذره و خوب میشی ولی آخه ۵ سال؟؟؟اینبار به تازگی حدود یکی دو ماهی میشه عاشق یه دختر شدم که متأسفانه ۳ سال از من بزرگتره.واقعا گیج شدم نمیدونم باید چی کار بکنم که اومدم واسه شما مطرح کنم.خودتونم میدونید تو این سنه من اصلا عرف نیست بخوای ازدواج کنی.معمولا ۳ سال اختلاف سنی زیاد مهم نیست ولی خوب سنه من واقعا کمه.باز با همین منطق ها با خودم کلنجار میرم و میگم هیچی بهش نمیگم.همین که بتونم گاهی باهاش صحبت کنم و خوشحالش کنم کافیه ولی حتی تصور اینکه بخواد با یکی دیگه ازدواج کنه که میکنه دیوونم میکنه.از طرفی برم بهش بگم نود و نه درصد مسخرم میکنه و حتی دیگه همین هم صحبتی باهاش رو هم از دست میدم.به خدا عصبی شدم.مغزم مشکل پیدا کرده.باهام حرف میزنن متوجه نمیشم.همین متنو دارم می نویسم هی کلمات تکراری مینویسم برمیگردم پاک میکنم.تو این ۵ سال بار ها التماس کردم از خدا یه کاری بکن اما...احساس عشق رو دوست دارم بدون عشق نمیتونم زندگی کنم.یه جورایی پاکی و قداست بهم میدم که در نبودش آدم پلیدی میشم.کمکم کنید...

  2. 3 کاربر از پست مفید کیارش۲ تشکرکرده اند .

    Pooh (یکشنبه 27 مرداد 92), roze sepid (شنبه 26 مرداد 92), کامران (شنبه 26 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  3. من آدم حساس و زودرنجی شدم چی کار کنم؟
    توسط saharnaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 شهریور 90, 17:34
  4. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.