به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 60
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    ***اگه زاویه دیدتون هم عوض کنید یقینا مسئول گلتون خواهید بود و مهمتر ی دلتون واقعا اهلی میشه.من همه این چیزهایی که میگم رو تجربه کردم،تا چند سال قبل (عذر خواهی میکنم از کل شهرستانی هایی که توی این سایت هستن از جمله خود شما)ولی طرز فکر من این بود که طرفم اصالتا ریشه در ریشه اش تهرانی الاصل باشه تا باهاش همکلام بشم چه برسه به چیزهای دیگه،یا مثلا از خیابون جردن پایین تر رو دیگه نمیدیدم .اینا همه یه دلیل داشت اونم اینکه زاویه دید من 10 درجه بوده ،و اینجا اصالت خانواده معنی پیدا میکنه که منو متوجه اشتباهم کردن که از روی ظاهر چیزی رو قضاوت نکنم نه اینکه تشویقم کنن ظاهر بین باشم،ارزش و شخصیت آدمها فراتر از اون چیزیه که ما روشون نرخ بذاریم یا با روح و روانشون بازی کنیم.****

    نقل قول زدن با گوشی سخته. اونم اگه یه قسمت سخنیو بخوایم نقل قول بزنیم پس از کاربر عزیز اسمان ابی عذر میخوام نشد نقل قول بزنم اینجوری کپی کردم.

    اما در مورد شما صاحب تاپیک گرامی به این قسمت حرفشون توجه کنین. خیلی قشنشگه.
    کمتر کسی تو زندگیم دیدم متوجه اشتباهاتشون بشن تازه اعترافم بکنن و صراحتا اعلام کنن در یه مرحله ای از زندگیشون اشتباه فکر میکردن اشتباه عمل میکردن و الان درسی از اشتباهاتشون گرفتن.

    شما هم قبل از ازدواج و بطور کل قبل از اینکه حتی دوباره وارد ارتباط با جنس مخالف بشین بهتره قیمت و ارزش کاری که میخواین بکنین بدونین چقدره، خوبه آدم قبل شروع هرکاری بدونه چه بهایی باید درازاش پرداخت کنه.


    شما مگه چند سال دیگه که (انشالله 120 سال بقول قدیمیا عمر کنین، ) زنده هستین . ؟
    مگه چند سال از این صد سال جوون هستین و تو شور و هیجان جوونی سیر میکنین. ؟
    مگه چند سال ازدواج میکنین ؟
    مگه چند باز ازدواج میکنین ؟؟؟مگه چند بار میخواین لذت و طعم عشق و بچشین. ؟
    چند بار دیگه باید اینجوری به بم بست برسین؟
    چند بار دیگه باید دل بشکونین. ؟؟؟ یا چند بار دیگه باید دلتون بشکنه؟؟
    نوشتین از هرر دستی بدی از همون دست میگیری.
    باشه قبول دل بشکونین پس یروزی یجایی یه زمانی جوابشو میبینین . خدا رو که انشالله قبول دارین؟ بیخود حرف از عدالت نمیزنن. بیخودی مثه ماهم وعده وعیدی به بندهاش نمیده . خدا ، آدم نیست که اشتباه کنه یا اشتباه بگه. پس وقتی میگه عدالت، یعنی هست، یعنی بنده ی من مراقب اعمالت باش.

    همین خدا که حرف از عدالت میزنن. حرف از توبه و راه بازگشت هم میزنن.



    ***اینارو گفتم که اینجا برسم. باشه قبول هردو اشتباه کردین .***

    قبول بهش گفتین واسه ازدواج نمیخواینش.
    قبول اون خودش خواست ادامه بده.
    قبول اومم مقصره.
    اما مگر نه اینه که ما آدما خودمون مسول اعمال و اشتباهات خودمونیم . اون هرچیم مقصر باشه مسول اشتباهات شما نیست. شما بسهم خودتون مقصرین و سهم شما با کمتر یا بیشتر بودن سهم مقصری ایشون تغییری نمیکنه.

    سهم اشتباهاتتون و بپذیرین قبول کنین که وقتی از خانوادش گفت و شما نرفتین این نشون داد که اون میتونه امید داشته باشه.
    قبول کنین که خانوادتون موافقن و اونی که دودله شمایین.
    قبول کنین اشتباه کردین باید زودتر تکلیف این رابطه مشخص میشد و اون بنده خدا بخودش امید واهی نمیداد.
    قبول کنین تگه فامیل و خانوادش آدمای پولدار و سرشناسی بودن الان شما دودل و در این نثطه ای که الان هستین نبودین.
    این اشتباهات و قبول کنین و اگه مجازات شدین که حتما میشین جزای کارتونو بپذیرین.

    ولی از این به بعد سعی کننی دیدتونو عوض کنین ببینین چقد دیدتون درسته. آدمایی که اینجا تو تاپیکتون بهتون کمک کردن هرکدوم با دیدگاهای مختلفی یروزب وارد این سایت شدن با دیدن خیلی مسایل و مشکلات دیدگاهاشون عوض شد و اگه میبینین یجورایی همسو هستن بخاطر مدتیه که در این تالار گذروندن و مقالات و تاپیکای و مشکلات زیادی خوندن و با عقل خودشون فهمیدن نه زندگی به اون سطحی و سادگی هم که فکر میکنن نیس یسری مسایلی باید بهشون توجه شه که ماها ازشون غافل بدیم. بعضیا هم رفتن تو اوج مشکلات ک تازه فهمیدن زندگی و چه ساده گرفتن، ببینین الان شما خیلی پخته تر شدین نسبت به چهار سال پیش . شاید اون موقع فکر نمیکردین یروزی این مشایل واستون اینقد جدی و مهم باشه که اگه اون موقع متوجه میشدین میتونستین روی کسی وقت بذارین که باقی عمرتونم درکنارش باشین و الان با شناخت چهار ساله که روش پیدا کردین وارد زندگی بشین شما الان باید دوبازه ایم ادم و فزاموش کننین و وارد زندگی یه اوم جدید بشین که اونم باز مشکلات خاص خودشو داره، باز ببینین اون مشکلات میتونین تحمل کنسن یا نه باز دوباره به این نقطه برسین.

    ****پس لطفا اول از همه و قبل از هرکاری اول شروع کنین به شناخت خودتون، شناخت معیاراتون.، و اصن به این فکر کنین که چی از زندگی میخواین و انتظارتون از شخص مقابلتون چی هست اصلا. بعد از شناخت خودتون نوبت به شناخت طرف مقابل میشه. که بببینین اصن با معیارای اولیتون تطابق داره، بعد از اون تازه بشناخت های بعدی برسین، و بمواردی که پیش میاد فکر کنین چون بالاخره هستن کسانی که با معیارای اولیتون جور هستن اما ممکنه ویژگی‌ها یی داشته باشن که شما تو معیارای اولیتون بهش فکر نکردین. بنظر من این شکست الانتون فقط مختص اون خانوم نیس. شماهم شکست خوردین . پس وقتشه استینارو بالا بزنین و سعی کنین از اشتباهاتتون درس بگیرین. بببینین تو زندگیتون مسایلی خیلی مهمتر از پول و ماشین و خانواده پزشک هست.اونارو بشناسین.****
    ویرایش توسط دختر بیخیال : شنبه 12 بهمن 92 در ساعت 11:54

  2. 8 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 12 بهمن 92), ayda86 (شنبه 12 بهمن 92), khaleghezey (شنبه 12 بهمن 92), فرهنگ 27 (شنبه 12 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 13 بهمن 92), مصباح الهدی (شنبه 12 بهمن 92), ستیلا (شنبه 12 بهمن 92), شیدا. (سه شنبه 15 بهمن 92)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 01:37]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,793
    سطح
    38
    Points: 3,793, Level: 38
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    146

    تشکرشده 406 در 140 پست

    Rep Power
    33
    Array
    دوست عزیز هیچ کس منکر این نیست که اختلاف فرهنگ مهمه.مهمه خیلیم مهمه.اشتباه شما این نیست که میگین با این خانم فرق دارین .اشتباه شما اینه که از اول میدونستین و این خانم هم صادقانه به شما گفتن همه چیو. و شمایی که این مسایل براتون مهمه بایداز همون اول جدا میشدین .الانم به نفع شما و ایشون هست که ازدواج نکنید چون یه سرس مسایلی برای شما مهم هست که در اون خانم پیدا نمیشه و این براتون مشکل سازمیشه.کسی که باید احتیاط میکرده شما بودین چون اون خانم شمارو قبول داشتن و واقعا با آینده ی با شما امیدوار بودن ولی شما نه،شما باید بیشتر جوانب رو در نظر میگرفتین
    ویرایش توسط dokhtare kordestan : شنبه 12 بهمن 92 در ساعت 13:25

  4. 4 کاربر از پست مفید dokhtare kordestan تشکرکرده اند .

    hanie_66 (سه شنبه 15 بهمن 92), shahrivar (چهارشنبه 25 تیر 93), فرهنگ 27 (شنبه 12 بهمن 92), شیدا. (سه شنبه 15 بهمن 92)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 اسفند 94 [ 22:55]
    تاریخ عضویت
    1392-10-24
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    2,081
    سطح
    27
    Points: 2,081, Level: 27
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 214 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان

    این تاپیکو تقریبا کامل خوندم ، یه سوالی بدجور ذهنمو مشغول کرده و واقعا کنجکاوم بدونم ، امیدوارم جناب doubt یا دوستانی که تجربیات مشابهی دارند جواب بدن .

    پس از اینکه به این خانم گفتید نمی تونید باهاشون ازدواج کنید و جدا شدید ، اگر مورد دیگری پیش بیاید که مورد تایید خانواده شما و خودتون باشه ولی بفهمید که چند سال با پسر دیگری رابطه عاشقانه داشته ، آیا حاضرید با او ازدواج کنید ؟؟؟

  6. 2 کاربر از پست مفید mehdi1392 تشکرکرده اند .

    capitan (دوشنبه 14 بهمن 92), hanie_66 (سه شنبه 15 بهمن 92)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 بهمن 92 [ 12:08]
    تاریخ عضویت
    1392-11-02
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    114
    سطح
    2
    Points: 114, Level: 2
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    اگه طرف با معيارهاي من جور باشه و بفهمم كه "خوش ذات و خوش باطن" هست، رابطه عاشقانه كه هيچي حتي اگه قبلا ازدواج هم كرده باشه و جدا شده باشه، با اينكه من ازدواج اولم هستش باهاش ازدواج ميكنم.... به نظر من انسانها كالاي مصرفي نيستن كه بگيم مثلا اين ديگه دسته دو شده من نمي خوام، ذات كه خوب باشه و همه چيز جور، طرف نابه

  8. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    ممنون از كامنت و نظر جالبتون اما ميخوام بدونم وقتي مي تونم با موردهاي بهتر ازدواج كنم أيا منطقي نيست كه اين رابطه تموم بشه؟ يا اينكه نه واقعا راهيه كه بايد تا اخرش برم؟
    من ادم انعطاف پذيري هستم اما هميشه خانواده و سطح فرهنگ ادما توي انتخاب ادماي اطرافم تاثير داشته
    اگه طرف با معيارهاي من جور باشه و بفهمم كه "
    خوش ذات و خوش باطن"
    هست،
    رابطه عاشقانه كه هيچي حتي اگه قبلا ازدواج هم كرده باشه و جدا شده باشه، با اينكه من ازدواج اولم هستش باهاش ازدواج ميكنم....
    به نظر من
    انسانها كالاي مصرفي نيستن كه بگيم مثلا اين ديگه دسته دو شده من نمي خوام، ذات كه خوب باشه و همه چيز جور، طرف نابه
    مطمعنا اين دختر خوش ذات و خوش باطن هست ولي فقط سطح فرهنگي خانوادش نميخوره.
    شما يادتون رفت بعد از اين
    رابطه عاشقانه كه هيچي حتي اگه قبلا ازدواج هم كرده باشه و جدا شده باشه.
    بنويسيد سطح فرهنگي خانوادش حتما به من بخوره.
    ویرایش توسط صبوری : دوشنبه 14 بهمن 92 در ساعت 11:14

  9. 6 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 14 بهمن 92), ayda86 (دوشنبه 14 بهمن 92), hanie_66 (سه شنبه 15 بهمن 92), مصباح الهدی (دوشنبه 14 بهمن 92), دختر بیخیال (دوشنبه 14 بهمن 92), ستیلا (دوشنبه 14 بهمن 92)

  10. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    خوندن این تایپیک بد جوری دلم رو شکست
    چقدر دلم به حال این دختر خانم و خودم سوخت اخه منم تو روستا بزرگ شدم و در یک خانواده با فرهنگ و زحمتکش که همه تلاششون تربیت درست و موفقیت فرزنداشون بوده. الان میبینم با اینکه بچه هایی که تو روستا بزرگ شدن این همه با کمبود امکانات تونستن خودشون به مدارج بالای علمی و تحصیلی برسونن این همه موفق باشن.
    بعد یه ادمهایی که بدون هیچ زحمتی و بدون اینکه بخوان سختی زیادی به خودشون بدن فقط این شانس رو داشتن که درخانودهای مرفه بزرگ شدن هر چی خواستن براشون فراهم بوده. وهمچین مواقعی که میرسه میگن ما با فرهنگیم چون ما پولداریم چون ما بالا شهر زندگی میکنیم چون فامیلهای ما فلان پست و مقام رو داره چون فلان ماشین رو سوار میشه. پس یه دختری که هر چند موفق باشه تحصیلکرده باشه با شعور با نجابت باشه ولی چون گناهش این بوده تو روستا بزرگ شده خانواده زحمتکش و کشاورزی داشته یا خونه معمولی دارن باید مورد مناسبی برای انتخاب به حساب نیاد .باید انگ فرهنگ پایین بهش بزنی ؟انگ بی کلاسی و بی اصالتی به خودش خانوادش بزنی؟
    فرهنگ و شعور معرفت رو چطوری معرفی میکنی؟ اصلا خانواده بافرهنگ و با کلاس شماها فرهنگ و اصالت رو چجوری به شما یاد دادن و براتون تعریف کردن؟
    واقعا متاسفم برای همچین دختراهایی که اینقدر غرور شخصیت و اصالت و نجابتشون میزارن پای ادمهای ظاهربین و مثلا با اصالت و فرهنگ بالا!
    به نظر من اختلاف فرهنگی و اصالتی بین و شما و دختر خانم بیداد میکنه بهش لطف کنید فراموش کنید و خیلی رک و رو راست دلیل قطع این رابطه هم حتما بهشون بگین اگه واقعا خیلی مرد با اصالت و با فرهنگی هستین! تا این دختر خانم عمر داره دیگه این اشتباه محض رو تکرار نکنه بخواد با کسی که از رده و طبقه اجتماعی خودش نیست دل ببنده!
    برای شما هم ارزوی خوشبختی میکنم با کسی که حق و لیاقت شما رو داره! یه دختر با فرهنگ و با اصالت و با وجدان نجیب و بالاشهر نشین خانواده مرفه ..............
    ودختری که مزه سختی رو تو زندگیش نکشیده و بدون زحمت به جایگاه بالایی رسیده نه مثل دختران روستایی که از 5سالگی خودساخته بار میان
    و با هیچ امکاناتی به مدارج بالای علمی و تحصیلی میرسن. من به خودم و به همچین دخترانی و مهمتر به خانواده زحمتکش روستایی و شهرستانی افتخار میکنم و به این اصالت و اصیل بودنمون مینازم!
    اگه اصالت به پول و به ثروت به مقام و به بالا وپایین شهر باشه میخوام هیچ وقت خدا این اصالت رو نصیب ما نکنه!

  11. 6 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    ayda86 (دوشنبه 14 بهمن 92), shahrivar (چهارشنبه 25 تیر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 14 بهمن 92), مصباح الهدی (دوشنبه 14 بهمن 92), بی نهایت (دوشنبه 14 بهمن 92), دختر بیخیال (دوشنبه 14 بهمن 92)

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 آذر 93 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1392-11-14
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    27
    سطح
    1
    Points: 27, Level: 1
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اين نوشته خيلي به درد من خورد، منم يه جورايي تو شرايط اين دختر خانم هستم و خاستكاري از سطح خانوادكي بالاتر دارم و تقريبا مطمينم كه اكر خانواده اون هم بيان و خونه معمولي ما رو توي يه محله معمولي ببينن مخالفت ميكنن يا در بهترين حالت به احترام فرزندشون من رو قبول ميكنن
    و به نظر من اين احساس منفي اونها ميتونه
    روي اين آقا اثر بذاره و اون هم مثل شما...
    من دارم فكر ميكنم قبل از اينكه خودم و خانوادم تحقير بشيم به اين آقا جواب رد بدم و ا ين رو هم بدون اون دختر خيلي ضربه ميخوره وقتي بفهمه تمام لطف و محبتي كه بهش كردين بابت خلاص شدن از عذاب وجدان اين روز بوده و نه از روي عشق
    حتما اينو بهش بكين كه عشقي در كار نبوده تا بابت اين اتفاق خودش و شرايط خانوادش رو محكوم نكنه

    - - - Updated - - -

    اين نوشته خيلي به درد من خورد، منم يه جورايي تو شرايط اين دختر خانم هستم و خاستكاري از سطح خانوادكي بالاتر دارم و تقريبا مطمينم كه اكر خانواده اون هم بيان و خونه معمولي ما رو توي يه محله معمولي ببينن مخالفت ميكنن يا در بهترين حالت به احترام فرزندشون من رو قبول ميكنن
    و به نظر من اين احساس منفي اونها ميتونه
    روي اين آقا اثر بذاره و اون هم مثل شما...
    من دارم فكر ميكنم قبل از اينكه خودم و خانوادم تحقير بشيم به اين آقا جواب رد بدم و ا ين رو هم بدون اون دختر خيلي ضربه ميخوره وقتي بفهمه تمام لطف و محبتي كه بهش كردين بابت خلاص شدن از عذاب وجدان اين روز بوده و نه از روي عشق
    حتما اينو بهش بكين كه عشقي در كار نبوده تا بابت اين اتفاق خودش و شرايط خانوادش رو محكوم نكنه

  13. 3 کاربر از پست مفید Farah_G تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 14 بهمن 92), ayda86 (دوشنبه 14 بهمن 92), مصباح الهدی (دوشنبه 14 بهمن 92)

  14. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    به نظر من اصلا بحث اختلاف فرهنگ نيست ديديد آدما وقتي يه مشكلي پيش مياد دنبال مقصر ميگردن واولين نفري كه پيدا ميكنند همه تقصير ها رو ميندازن گردن اون اينجا هم دقيقا همون موضوع پيش اومده ايشون شش سال از زندگيش رو تقريبا هر روز اون خانوم رو ميديده اگر در نظر بگيريم از 20 سالگي ايشون تا26 سالگي در اين ارتباط بوده و الان اونقدري حسش به اون دختر قوي نيست جلوي همه مخالفت ها وايسه براي همين همه رو انداخته گردن اختلاف فرهنگي يعني اين آقا از روز اول نمي دونست اختلاف فرهنگي دارن و اين موضوع براش مهمه الان براي اينكه خارج شدن از اين رابطه رو براي خودش توجيح كنه اين حرف ها رو ميزنه.
    ايشون پيش خودش فك كرده اگر اين خانوم با اين شرايط هست حتما بهتر از اينم هست ولي هميشه بايد در نظر داشت شرايط نسبيه و در واقع دست بالاي دست بسياره
    آقاي محترم مطمعنا خانواده اصيل تر و با فرهنگ تر از شما هم هست .شما هر دختري رو انتخابكني بازم از اون بهتر پيدا ميشه.
    يه چيز رو در نظر بگير مرغ همسايه غازه اين دتر دو سال به عنوان دوست همكلاسي و چهار سال به عنوان دوست كنارتون بود نفر بعدي تلافي همه اينها رو سر شما در مياره.
    من به ايراني بودنم افتخار ميكنم .
    ايران فرهنگ و اصالت دو هزار و پانصد ساله داره الان تو جهان حرف چندم رو ميزنه ؟؟؟
    ویرایش توسط صبوری : دوشنبه 14 بهمن 92 در ساعت 13:40

  15. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 09:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-06
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,812
    سطح
    25
    Points: 1,812, Level: 25
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 353 در 123 پست

    Rep Power
    29
    Array
    با سلام، من متعجبم که چرا همه دوستان این برادر گرامی رو مقصر دونستن اصرار دارن که مقصرن ... من برعکس دوستان رو این عقیده هستم که این یه رابطه دو طرفه بوده و ایشون به دختر خانم گفته بودن که قصد ازدواج ندارن چرا این خانم این رابطه رو کش دادن!!!! می تونستن پا رو احساسشون بزارن و رابطه رو تموم کنن چه اصراری به ادامه رابطه ای که تعهدی توش نبود داشتن. پس ایشون هم به اندازه این آقا مقصرن و خودش باید آمادگی همه چیزرو داشته باشن. چه طوری می تونیم شخصیت و یا فرهنگ افراد رو تشخیص بدیم یا باید باهاشون زندگی کنیم یا بر اساس ظواهر قضیه می تونیم این استنباط رو بکنیم . ایشون اشاره کردن که کاملا از یه خانواده تحصیل کرده و شایدم از نظر مالی خیلی بالا هستن من نمی گم این مسائل شخصیت و یا فرهنگ میاره ولی در مقایسه با خانواده دختر خانم نم می گم تفاوت دارن. ما در اینجا بر اساس اون توصیفات داریم قضاوت می کنیم . همه ما وقتی ازدواج می کنیم مگه شناخت کاملی از طرفمون یا خانوادش داریم و 80% بر اساس اون چیزایی که می بینیم و هست و گفته میشه تصمیم بگیریم . من خودم رو این عقیدم که تفاوت طبقاتی و فرهنگی تو زندگی متاهلی خیلی مشکل سازه . من نمی گم پول و تحصیلات شخصیت سازه ولی این رو میدونم که بهتره هر کسی با همتراز و همسطح خودش ازدواج کنه. چون واقعا از نظر فرهنگی و اجتماعی و مهمتر از همه تربیتی خیلی اختلاف بین کسانی که اختلاف طبقاتی دارن هست. اینجا صحبت یک عمر زندگیه و ایشون نباید بقیه زندگیشون رو فدای 4 سالی که دختر خانم هم نقش داشت در این اشتباه بکنن. در ازدواج باید همه جانب در نظر گرفته شه تا شاید اختلافات و یا طلاقهای آینده نشیم. ایشون به خانوده دختر خانم توهین نمی کن ایشون منظورشون اینه که فرق دارن و این این حق مسلم شونه که نگران آینده شون باشن

  16. کاربر روبرو از پست مفید deniz90 تشکرکرده است .

    capitan (دوشنبه 14 بهمن 92)

  17. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    ایشون به دختر خانم گفته بودن که قصد ازدواج ندارن
    ايشون خواستگاري هم رفتن بعد پشيمون شدن .اوني كه قصد ازدواج نداره خواستگاري نميره

  18. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 14 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 14 بهمن 92)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. شما جاي من بودين چي كار ميكردين
    توسط sepide2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 15:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. با مامانم چيكار كنم ؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 19:55
  5. نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 87, 07:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.