دارم درس میخونم ولی هی رفتارا و کردارای مادر شوهرم که میخواست خودشو عزیز کنه ولی منو متنفر کرد میاد جلو چشمام
هی میگم کاش از اول بهش رو نمیدادم تا انقدر ادعاش نشه کاش اون موقعی که شوهرم با مامانش قهر بود آشتیشون نمیدادم کاش اینجوری کاش اونجوری![]()
تشکرشده 599 در 247 پست
دارم درس میخونم ولی هی رفتارا و کردارای مادر شوهرم که میخواست خودشو عزیز کنه ولی منو متنفر کرد میاد جلو چشمام
هی میگم کاش از اول بهش رو نمیدادم تا انقدر ادعاش نشه کاش اون موقعی که شوهرم با مامانش قهر بود آشتیشون نمیدادم کاش اینجوری کاش اونجوری![]()
تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!
تشکرشده 599 در 247 پست
نتیجه دادگاه
دادخواست شو پس گرفته و 50تومن نفقه به حسابم واریز کرده
برداشت من از این کارش
میخواهد منو اذیت کنه چون فهمیده به زودی میرم سرکار میخواهد عدم اشتغال بگیره تا منو از کارم بندازه و بعد دوبباره بره دادخواست طلاق بده
تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!
تشکرشده 858 در 268 پست
بهار جان شما الان مجبور نیستی قصاص قبل ازجنایت کنی
شاید هزار دلیل دیگه داشته باشه به غیراز برداشت شما
بهتره اگه راهی برای بهبودی هست باهم تلاش کنید و این میدون جنگ رو تعطیل کنید
khaleghezey (دوشنبه 18 فروردین 93), salehe92 (دوشنبه 18 فروردین 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
بانو بهار_68
از شما دیگه توقع نداشتم چنین مطلبی بنویسید ماشالله باتجربه و قدیمی این سایت هستید دوستان تازه وارد از نوشته ها و نظرات شما استفاده و الگوبرداری میکنن.خواهشا بیشتر دقت کنید.
لطفا لینک زیر را با دقت مطالعه کنید و در صورت امکان خطایی که مرتکب شدید را بنویسید.
http://www.hamdardi.net/thread-154.html
ذهن خوانی ممنوع
منفی بافی ممنوع
خواهشا بیشتر دقت کنید بانو بهار![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
asemaneabi222 (دوشنبه 18 فروردین 93), salehe92 (دوشنبه 18 فروردین 93), مصباح الهدی (دوشنبه 18 فروردین 93), شیدا. (دوشنبه 18 فروردین 93)
تشکرشده 599 در 247 پست
ذهن خوانی و منفی بافی نکردم
شوهرمو میشناسم
1-من وقتی تو خونش بودم بهم میگفت داری مفت میخوری و میگردی هیچکاری نمیکنی درصورتی که تمام کارهای خونه با من بود حتی خرید
2-تو اس ام اسی که از طرف بانک اومده نوشته واریز 50تومان بابت نفقه فروردین ماه توسط آقای ایکس درصورتی که اگه میخواست پول بده کارت به کارت میکرد
حاضرم با تک تک تون شرط ببندم که این یه فکری برای ضربه زدن به من داره
- - - Updated - - -
وقتی اس ام اس بانک اومد دنبال کارای اداریم بودم کلا ریختم به هم دستام شروع کرد به لرزیدن یخ کردم نزدیک بود از حال برم خیلی بهم ضربه زدم خیلییییییییییییی
- - - Updated - - -
مثلا؟؟؟
تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
بهار جان، حالا شما مثبت فکر کن که انشالله اینطور نیست
من خواهرم همیشه میگه به اون چیزی که اعتقاد داشته باشی همیشه اتفاق میوفته.
اگه من کلی خیال بافی کنم و ذهن خوانی کنم میگه اگه وجود نداره اینجوری نگو، محکم میگه نه اصن نمیشه اون اگه تو اتفاق بیوفته.من مطمعنم و به این اعتقاد دارم که اتفاق میوفته.
حالا منم بتو میگم براساس حقایق موجود و دانسته های الانت زندگی کن نه منفی بافی و خیال.
خوبه آدم احتیاط کنه، اما اگه زمانی اگه راه حلی بذهنت نمیرسه یا بنظرت کاری نمیتونی بکنی حداقل در لحظه خوب زندگی کن.
از الان زندگی و بکام خودت تلخ نکن بخاطر آینده نا معلوم.
شاید فکرت اشتباه بود.
اگه خواهرم بود میگفت شاید نه حتما اشتباهه.:))
توهم بیا خوب فکر کن، توکل و امیدت بخدا باشه.
انشالله که اونی که شما فکر میکنی درست نیست
دعا میکنم هرچه خدا میخواد و بخیر صلاحته پیش بیاد.
الهی آمین.
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
asemaneabi222 (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (سه شنبه 19 فروردین 93), salehe92 (دوشنبه 18 فروردین 93), واحد (شنبه 23 فروردین 93), مصباح الهدی (دوشنبه 18 فروردین 93)
تشکرشده 599 در 247 پست
2روز دیگه تولد دخترمه و ما کیلومترها با هم فاصله داریم![]()
تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!
khaleghezey (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (جمعه 22 فروردین 93)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
به دخترت زنگ بزن برای تولدش![]()
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
asemaneabi222 (شنبه 23 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 23 فروردین 93), sanjab (جمعه 22 فروردین 93)
تشکرشده 599 در 247 پست
اگه بلد بود با تلفن حرف بزنه حتما این کارو میکردم
تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!
khaleghezey (شنبه 23 فروردین 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود بانو بهار
خوب صدای شما را که میشنوه.
وقتی پسر آبجیم تقریبا دوسالش بود شایدم کمتر آبجیم اومد شهر ما برای یه مدت کوتاه میخواست تصدیقشو بگیره و برگرده این پسرش بدجور بابایه یعنی داماد بیچارمون مجبور بود از پنجره خونشون فرار کنه بره اداره
یادم نمیره باباش زنگ زد تلفنی باهاش حرف میزد تا صداشو میشنید یکم بعدش گوشی رو میبردش یکم کنارتر خودشو بالا پایین مینداخت داد میزد با گریه بابایی باباییآی مرده بودیم از خنده اون طفلی ناراحت بود و داشت بغض میکرد.چندین بار این حرکتشو تکرار کرد
حتی شنیدن صدای شما برای دخترتون لذتبخشه بانو ازش دریغ نکنید.مهم نیتس چی میگن یا چی میشه مهم اینه دخترت به شنیدن صدای مادرش نیاز داره نمیتونی حضور داتشه باشی حداقل صداتو بزار بشنوه![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
asemaneabi222 (شنبه 23 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (شنبه 23 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)