به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 اسفند 93 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1393-3-10
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    100

    تشکرشده 352 در 135 پست

    Rep Power
    31
    Array

    از این همه دعوا تو رابطه ی ۷سالم خستممممم

    سلام من 24 سالمه و به مدت 7 ساله با آقایی دوستم، ایشون 26 سال (در حقیقت زندگی کردیم ) بخاطر وضعیت بد مالی تا الان دوستیم وگرنه همدیگرو همسر میدونیم و از هرجهت وفادار به همیم و کاملا متعهد.

    مشکل اینجاس که خیلی کمالگرام و اگه اجازه ندادم بیاد خواستگاری و مراسممون ساده باشه یا مراسم نداشته باشیم به همین دلیله. دلم نمیخواد از بقیه دخترای فامیل و دوستام کمتر شم
    .لطفا وقتی راهنمایی میکنید اینم بدونید که نمیخوام بشنوم که دوستی بده و فلان
    . مشکلم اینجاس که جدیدا خیلییییی دعوا میکنم باهش ، سر چیزای چرت و الکی ، میخوام همیشه اول باشم تو زندگیش، مثلا دیروز باباش بیمارستان بود انتظار داشتم منو بیاد برسونه جایی و اونو ول کنه . همیشه ام وقتی دعوا میکنیم به تموم شدن رابطه میرسونمش، اون نمیزاره تموم شه. ولی دیگه خسته شده بعضی وقتا فحشم میدیم به هم ، حرفای ناجور که یکی دیگرو میخوای و ازین حرفا. میترسم از دستش بدم ، نمیخوام ازم خسته شه

    ... دیدم خیلیا از راهنمایی های دوستان نتیجه گرفتن ، منم میخوام اول اینجارو امتحان کنم و اگه نشد برم مشاوره . سوالی داشتید جواب میدم.

    با گوشی مینویسم و میام سایت، اگه بد نوشتم معذرت
    ویرایش توسط سپیده ی تاریک : دوشنبه 20 مرداد 93 در ساعت 01:43

  2. کاربر روبرو از پست مفید سپیده ی تاریک تشکرکرده است .

    footer (جمعه 04 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نزول خوری شوهرم و عواقبش تو زندگیم
    توسط ElaheMahdavi در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 آبان 95, 09:05
  2. همسرم تو دعوا همش میره سراغ خانوادم
    توسط الهه4 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 مهر 94, 10:55
  3. اسممو عوض کردم تو شناسنامه،تمسخر اطرافیان
    توسط saharnaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 مهر 90, 22:15
  4. بازم دعواااا , قهر های طولانی تو نامزدی
    توسط somysam در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 13:40
  5. مامان - بابا تو رو خدا دعوا نكنيد !!!
    توسط erfan25 در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 تیر 87, 07:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.