سلام الهه جان
امیدورام که خیلی زود زندگیت روبراه شه.
داشتم به این نکته فک می کردم که پنج سال از زندگیتو زجر کشیدی. و می گی چقد برات سخت گذشت. اما این زندگی دو نفره بود دیگه. فک کن همسر شما هم چقد بهش بد گذشت.
ایشون هم این زندگی رو نمی خواست مطمئنا هیچ کس نمی خواد اینطوری زندگی کنه.
اینکه چرا زندگیتون به اینجا کشیده شد رو نمی دونم. ولی می دونم به خاطر گذشت نکردن هر دو طرفتون بود.
همسرت هم وقتی میاد خونه ارامش میخاد. اون با پیام بازیهاش. فیلم دیدناش داره بهت اعتراض می کنه. داره تنبیهت می کنه.
من فک می کنم بهش خوش نمی گذره که با شما نباشه و فقط فیلم ببینه. فک می کنم بهش خوش نمی گذره که تو خونه با شما قهر باشه و با یه نفر از دور رابطه داشته باشه. اونم براش سخته.
طلاق دادن شما براش راحته خودت گفتی 10 تا سکه. اما چرا این کار رو نمی کنه؟چرا یه مرد باید 5 سال تحمل کنه این جو رو توخونش؟ حقش نیست که یه زن خوشحال شاد پر انرژی داشته باشه که بمیره براش؟ چطور تحمل می کنین؟ من یه ساعت قهری تو خونه رو نمی تونم تحمل کنم.
فک می کنی چی باعث موندن شوهرت شده؟
شما چکار می تونی بکنی که زندگیتو نجات بدی؟
نسخه نمی پیچم هر کسی موقعیت روحیات و شرایط زندگی خودش رو داره ببین بهترین کار چیه انجامش بده.
موفق باشی عزیزم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)