به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 32 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    ختم 40 زیارت عاشورا

    🍃🌺طریقه خواندن زیارت عاشورا با صد لعن و صد سلام 🌺🍃


    🍀 #۱ تعداد ۱۰۰ الله اکبر گفته شود.


    🍀 #۲ بعداز ۱۰۰ الله اکبر یک بار سلام گفته شود
    (اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ)


    و یک بار لعن
    (اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً)
    فقط لعن و سلام گفته شود بدونه خواندن زیارت عاشورا.


    🍀 #۳ از اول زیارت عاشورا شروع به خواندن میکنیم تا ابتدای ۱۰۰ لعن ( #لعن_و_سلام_گفته_نمی_شود ) و ادامه زیارت عاشورا #خوانده_نمی_شود.


    🍀 #۴ بلند میشیم و #دو_رکعت_نماز هدیه به امام حسین علیه السلام میکنیم.

    🍀 #۵ بار مجدد تعداد ۱۰۰ مرتبه الله اکبر می گوییم.


    🍀 #۶ از اول زیارت عاشورا شروع به خوندن میکنیم تا به ۱۰۰ لعن که رسیدیم ( #تعدادصدلعن_وصدسلام_گفته_می شود ) بصورت کامل بعداز سلام ادامه زیارت عاشورا رو میخونیم تا سجده.


    🍀 #۷ مجدد ۲رکعت نماز زیارت امام حسین (علیه السلام) خوانده میشود.


    💢حاج آقا حق شناس فرمودند بهترین #روز برای #شروع زیارت عاشورا #چهارشنبه هست.


    💢موقع خواندن زیارت عاشورا اصلا باکسی نباید صحبت شود حتی یک کلام ، بسپارید تو این یک ساعت کسی با شما کاری نداشته باشه.


    💢وقت خواندن باید از طلوع تا قبل از غروب آفتاب باشد یعنی وقتی هوا روشن هست باید خوانده شود


    💢ترتیب باید رعایت شود از ابتدای شماره یک تا انتهای شماره هفت
    به اندازه وُسع هر روز صدقه به امام زمان داده شود


    💢مهترین مطلب مراقب اعمال بودن است (ترک گناه انجام واجبات)


    ✅دوستان ابا عبدلله ع کسانی که تو شماره دو اول لعن رو میگفتن فرمودن اشکالی نداره ادامه چله رو اول سلام بگن بعد لعن رو


    ✅مهم تر از همه چی و انجام واجبات و تر ک گناه میباشد حتی اگه تعداد صد لعن و سلام رو هم اشتباهی چنتا زیاد بشه ایت الله جاودان فرمون نیتش 100 تا بوده اشتباهی چنتا اذافه گفتن اشکال نداره


    ✅مهم
    این چله زیارت عاشورا رو برای فرج مولامون #حضرت_مهدی عج خونده بشه
    فرج امام زمان رو روبرو قرار بدیم و حاجت خود را پشت سر فرج امام زمان(عج)قرار بدیم.





    نقل قول نوشته اصلی توسط امیر مسعود نمایش پست ها
    عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان


    چقدر متنتون به دلم نشست كه تو اين موقعيت ، ذات اقدس الهى رو با صفت مهربانى خطاب كرديد و اين نشون از معرفت و باور شما نسبت به پرودگار عزيزه.


    دوستان اگه تمايل دارن تو ختم چله زيارت عاشورا به روشى كه مرحوم آقاى حق شناس فرمودن و به نيابت از مريم خانم و به نيت شفاى حالشون شركت كنن
    يعنى تو اين ٤٠ روز براى هر كدوم از روزها كه براشون مقدوره اعلام آمادگى كنن تا براى هر روز حداقل يك نفر به نيابت از ايشون ، زيارت عاشورا رو به روش زير بخونه


    ۱- صد مرتبه (( الله اکبر ))
    ۲- یک مرتبه سلام آخر زیارت عاشورا ( السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح …)
    ۳- یک مرتبه لعن آخر زیارت عاشورا ( اللهم العن اول ظالم … )
    ۴- قرائت زیارت عاشورا از اول تا اول (( اللهم العن اول ظالم … ))
    ۵- دو رکعت نماز هدیه به محضر حضرت سیدالشهدا( علیه السلام)
    ۶- صد مرتبه (( الله اکبر ))
    ۷- قرائت زیارت عاشورا از اول تا انتها همراه با صد لعن و صد سلام و سجده زیارت عاشورا
    ۸- دو رکعت نماز زیارت


    فقط حتما توجه داشته باشيد كه زيارت تو روز بايستى خونده بشه ( بعد از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب ) و صدقه اى هم براى سلامتى حضرت ولى عصر ( ارواحنا فداه )پرداخت بشه


    شروع طرح از يكشنبه ٥ آذر و اولين زيارت رو من ميخونم

    نقل قول نوشته اصلی توسط tavalode arezoo نمایش پست ها
    آقای امیرمسعود روز دوشنبه 6آذر دومین زیارت رو من میخونم

    این تاپیک برای مدون کردن بهتر این ختم پیشنهادی آقای امیر مسعود ایجاد شده تا دوستانی که قصد دارند در این ختم شرکت کنند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند.

    از آقای امیر مسعود برای پیشنهاد چنین ختم مجربی تشکر می کنیم.
    .

  2. 6 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    Erica (یکشنبه 12 آذر 96), maryam123 (دوشنبه 06 آذر 96), miss seven (سه شنبه 07 آذر 96), tavalode arezoo (یکشنبه 05 آذر 96), گیسو کمند (یکشنبه 12 آذر 96), المای (یکشنبه 05 آذر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.