به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 49
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام دوستان
    ببخشید که از دیروز نتونستم جواب بدم.
    راستش من با نظرات خانم shad خیلی بیشتر موافقم. این به نکته خوبی اشاره کرده بودن. محبت زیادی باعث شده بود دیگه محبت کردن به چشم نیاد. این اولین بار بود که من 2 روز با اون حرف نزدم. جالبه دیشب که رفتم خونه، برای اولین بار اون اومد جلو. اصلا باورم نمیشد. فکر میکنم بیشترش تقصیر خودم بوده که همیشه برای اینکه دعوا زود تموم شه من پیشقدم میشدم و فرصت رو به اون نمیدادم و اون اینجوری عادت کرده بود. اا این که من نرفتم جلو این فرصت رو پیدا کرد که پیش قدم بشه و با آغوش باز از من استقبال کرد. همه حرفهاشو گوش کردم و کلی با هم صحبت کردیم. همه خصوصیات خوبی که در وجودش بود رو بش یادآور شدم و اونم خیلی صمیمانه برخورد کرد. طوری که من از این نوع برخورد شوکه شدم. خیلی با هم صحبت کردیم. اون هم نکاتی رو به من یادآور شد و خواسته هاش رو گفت. قرار شد تا رسیدن به نتیجه مطلوب اصلا با هم درگیر نشیم تا هردومون فرصت کافی داشته باشیم خودمون و رفتارهامون رو اصلاح کنیم.
    اصلا دیشب برام یه شب استثنایی بود. باورتون نمیشه. داشتم بال درمیاوردم. بهش گفتم که خیلی خوشحالم کردی و ....
    فکر میکنم اگه دیروز اینجا کلی با شما دوستان درد دل نمیکردم و اعصابم آروم نمیشد شب اصلا نمیتونستیم صحبت کنیم و احتمالا دوباره دعوا میکردیم. از این به بعد سعی می کنم دلتنگی هامو بیارم اینجا.
    ایشالا روز شنبه نتایج این چند روز رو براتون میگم.
    واقعا از همه دوستانی که برای من و همسرم و زندگیم وقت گذاشتن ممنونم. برای همهتون آرزوی بهترین هارو دارم. مخصوصا شما shad عزیز که دقیقا تونستی مشکل منو پیدا کنی. به قول مادر بزرگ ها : خیر ببینی ننه.

  2. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    مرد شیشه ای عزیز، خیلی خوشحال شدم، امیدوارم فرمول تعادل زندگیتون رو پیدا کنید و برای با هم بودنتون ارزش زیادی قائل بشید...

  3. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    خیلی خوشحالم دوست عزیز

  4. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 آبان 88 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1387-2-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    4,134
    سطح
    40
    Points: 4,134, Level: 40
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 29 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام
    اگه یه مدت بهش کم محلی کنید بهتره ولی اول روش الینا جان رو انجام بدید اگه جواب نداد یه مدت بهش کم محلی کنید شاید بهتر شد.

  5. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط مرد شیشه ای
    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    ببین دوست عزیز شما با دید درستی ازدواج نکردید. خانومها چون حساسترند!!!! نیازهای خودشون رو حق طبیعیشون می دونن و نیازهای شما رو محبت خودشون در حق شما!! واقع بین نبودید. چون نمی شناختید اونا رو. بهتره تغییر کنید و توقع محبت دیدن رو حذف کنید.مگر اینکه قصد طلاق داشته باشید! پس برای تدوام زندگیتون واقع بینانه زندگی کنید. لااقل این انتظارات که در عالم واقع برای کمتر مردی برآورده می شه رو حذف کنید
    اصلا با نظر شما موافق نیستم. چون خانم ها حساس ترند هرکاری خواستن باید انجام بدن . پس احساسات من چی میشه؟ یعنی توقع محبت داشتن واقع بینانه نیست ؟ عجیبه که این حرف هارو میزنید.
    عجیبه که هنوز این رو متوجه نشدید. پیشنهاد من رو هر گز اجرا نکنید. مگر به قصد شناخت و یقین. چون به ضررتون تموم می شه. "شما به جای اینکه به حرفهای اون گوش بدید براش 1 ماه از خودتون صحبت کنید و دردهای خودتون رو بگید. به این باور می رسید که زندگی چقدر سست تر از این حرفهاست و چقدر راحت می تونه پاشیده شه" شما فکر کردید مردهای دیگه بیمارن که نمی تونند از دردهاشون چیزی به همسرشون بگن؟ شما برای پاشیده نشدن زندگیتون بایستی از حقوق مسلم خودتون بزنید. توقع محبت داشتن حقیقی و حق بینانه است ولی واقع بینانه نیست.راستی حقیقت است اما واقعیت موجود دروغ است. یه مثال ساده بود. روزی رو می بینم که خانوم شما وارد همچین تاپیکی می شه می گه اینقدر محبت کردم جواب نگرفتم!!! حالا اینکه چقدر راست می گه رو کسی کارنخواهد داشت.مسلما با کلماتی مثل همه مردها بی معرفتن و... جوابش داده میشه. مهم اینه که همسر شما گرفتن کیف شما رو دم در منزل یا سرتون غرغر نکردن رو محبت به شما می دونه و شما گاها تمام زندگیتون رو به پاش ریختن رو حتی محبت نمی دونید.
    تعادل در زندگی واقعی به معنای برابری حقوق افراد نیست. کفه توقعاتتون رو سبکتر کنید و محبت رو به موقع به همسرتون نشون بدید. به موقع. به جای انتظار محبت داشتن از کسی که اینو یاد نگرفته سعی کنید ذره ذره محبت رو بهش بدید. گنجایش افراد متفاوته. و به قول شاد ظرفیتشون

  6. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    دوست عزیز خیلی خیلی خوشحالم. خدا رو شکر

  7. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام مرد شيشه اي. واقعاً خوشحال شدم. اميدوارم ديگه روي بد زندگي رو نبينيد.
    عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.

  8. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام دوستان
    ممنون از راهنمایی شما. راستش الان چند روزیه که آتش بس برقراره. تو این چند روز من خیلی سعی کردم روند رو عوض کنم. خیلی تو خونه کمکش کردم، علی رغم اینکه خیلی خسته بودم و سرم شلوغ بود. براش خیلی وقت گذاشتم. و یه شب تئاتر هم رفتیم. الان همه چی خوبه. امیدوارم همینطوری بمونه. ولی هنوز رگه هایی از عصبانیت زودرس و بی مورد درش دیده میشه. خودش هم میدونه. البته باید بش فرصت داد تا بتونه به خودش مسلط باشه. از این به بعد سعی میکنم متعادل باشم. نه اینقدر محبت کنم که از چشش بیفتم و نه کم محلی کنم.( ولی راستش این جوری بهم نمیچسبه. ابراز محبت و علاقه رو خیلی دوست دارم. ولی خوب چاره نیست.)
    با حرفای خانم sorena هم اصلا موافق نیستم. چون وضعیت ما مرتبط با حرفای ایشون نمیشه.

  9. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    مرد شیشه ای عزیز. سورنا آقا هستند نه خانم .

  10. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین غ
    مرد شیشه ای عزیز. سورنا آقا هستند نه خانم .
    :P عجیبه. فکر میکردم ایشون خانم هستند. عذر خواهی میکنم.


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.