ممنون از تمامی شما عزیزان
من درکنار اینها همیشه وازقبل متوصل به خدا وائمه برای هرکاری بودم واینو میدونم تا خدا نخواد چیزی درست نمیشه واین موضوع را اول به خدا توکل کردم وبه امید اون جلو میروم
درثانی چیز نامعقولی ازمن نخواسته وهزینه زیادی هم نخواسته بازهم امیدم به خداست






علاقه مندی ها (Bookmarks)