به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 41 از 73 نخستنخست ... 11213132333435363738394041424344454647484950516171 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 401 تا 410 , از مجموع 730
  1. #401
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    حالم خوبه هیچی نشده. ولی خیلی خیلی دلم گرفته. خیلی تنهام. واسه همینم این چند هفته دیوونه شدم. کلی هم پول خرج کردم. حالا هم پولام که خرج شده رو اعصابمه هم قیافه ام. یه کلاس هم رفتم واسه احر هفته ها به اندازه خود کلاسه خرج وسایلش شد. حس بدی دارم به خودم. تنهام. هیچ کسی توجه بهم نمی کنه. فکر کنم واسه همینم این چند هفته الکی هی دست و پا زدم. عین باتلاق که می گن. هی دست و پا زدم هی گند زدم :( کاش یه کم عاقل بودم. یا حداقل کاش یکی بود که هم من دوسش داشتم هم اون. خیلی تنهام از زور تنهایی رها شده ام. از رها شدگی و سرگردونی دست و پاهای گه گاهی می زنم. بعدش بازم برمی گردم همونی که بودم.
    خوبم حالم خوبه هیچ اتفاقی نیفتاده فقط دیگه دلم واسه خودم داره می سوزه. گناه دارم اخه.

  2. 7 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 18 خرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 14 خرداد 93), toojih (سه شنبه 13 خرداد 93), پونیو (چهارشنبه 14 خرداد 93), مامان فربد (سه شنبه 20 خرداد 93), بی نهایت (شنبه 17 خرداد 93), سعیداطی (سه شنبه 13 خرداد 93)

  3. #402
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 خرداد 94 [ 14:17]
    تاریخ عضویت
    1393-3-08
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    211
    امتیاز
    2,211
    سطح
    28
    Points: 2,211, Level: 28
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    262

    تشکرشده 312 در 141 پست

    Rep Power
    35
    Array
    سلام.برمی.نوش خانوم بابا برو.یه یه شوهر بگیر خودتو خلاص کن .....شوخ کردم شوهر می خوای چی کار ؟ فقط زتده باد مرگ که اگه نبود این دردا هم تمومی نداشت باید تحمل کرد دیگه به عشق چیزای خوب زندگی مثه همسر
    (لقد خلقنا الانسان فی کبد) یا علی وآستون دعا می کنم واسم دعا کنید

  4. 3 کاربر از پست مفید سعیداطی تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 13 خرداد 93), مامان فربد (سه شنبه 20 خرداد 93), بی نهایت (شنبه 17 خرداد 93)

  5. #403
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    من خیلی حالم خرابه .... احساس می کنم میخوام از یه ارتفاع سقوط کنم
    هیچوقت فکر نمیکردم به اینجا برسم
    درست موقعی به چالش خوردم که همه چی خوب بود امیدوار بودم خیلی خوشحال بودم ... فکر میکردم همسرم اخلاقای بدشو ترک کرده ...
    حالا دیگه رفتار خوبش هم برام قشنگ نیست ... باورم نمیشه همه اون مهربونیا ترفند بود برای پیچوندن من
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  6. 4 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 18 خرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 14 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 14 خرداد 93), بی نهایت (شنبه 17 خرداد 93)

  7. #404
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نالم از دست تو ای ناله که تاثیر نکردی
    گر چه او کرد دل از سنگ تو تقصیر نکردی

    شرمسار توام ای دیده ازین گریه خونین
    که شدی کور و تماشای رخش سیر نکردی

    عشق همدست به تقدیر شد و کار مرا ساخت
    برو ای عقل که کاری تو به تدبیر نکردی

    چه غروریست در این سلطنت ای یوسف مصری
    که دگر پرسش حال پدر پیر نکردی!


    حال و هوامه

    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  8. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 14 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 14 خرداد 93), پونیو (چهارشنبه 14 خرداد 93), بی نهایت (شنبه 17 خرداد 93)

  9. #405
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میگه میذارن یه کم اعصاب آروم داشته باشیم؟!

    2ساعت یک ریز داد میزدم تو خونه! آخرش هم بازی رو باختن!
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  10. 3 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    khanoomi (جمعه 16 خرداد 93), بی نهایت (شنبه 17 خرداد 93), شایسته89 (شنبه 17 خرداد 93)

  11. #406
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    تو یه روز احساسای مختلف دارم. از امیدوار تا ناامید ناامید. از یه کم انرژی دار تا خسته ی خسته. الان خسته ام. امروز فکر می کردم می گم تنهام یعنی هیجوقت منو هیچکس نفهمیده. همین. درک نشدم. شایدم همه عمرم هم که سعی کردم ادما رو درک کنم منم هیچوقت کسی رو درک نکردم. بعضی وقتا فکر می کنم اون بند رابطه بین من و هیچکس نیست. نه کسی رو می فهمم نه کسی منو می فهمه. همیتجوری هم تو خودم دارم زندگی می کنم. بد نیست ولی خیلی این انزوای درونیم طولانی شده. واسه همینم خسته شدم.
    می گم کاش این ادمی که دوسش داشتم دوسم داشت و کاش همونطوری بود که فکر می کردم :) یعنی یه تصور داشتم و اون تصویر رو دوست داشتم یه دفعه به هم ریخت. بازم هیچکی تو دلم نیست. خالی بودن سخت تر از عشق یه طرفه داشتنه. خالی بودن خالی بودنه. خالیه خالی. هیچکس برات مهم نیست. هیچ چیز هم مهم نیست. یه کارهایی که همیشه کردی رو می کنی. ادامه می دی. منتظر میشی تا یه روزایی بیاد که حالت بهتره. کار جدیدی می کنی بعد هم ادامه می دی. همه چی هم مثل همه.
    من از همه دورم. همه از من. تا این سنم ارتباط با ادمای دیگه رو یاد نگرفتم.
    خوبم بدم بی تفاوتم مخلوطم.

  12. 6 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 18 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 21 خرداد 93), sanjab (سه شنبه 20 خرداد 93), پونیو (یکشنبه 18 خرداد 93), میشل (شنبه 17 خرداد 93), ستیلا (دوشنبه 19 خرداد 93)

  13. #407
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    تو یه روز احساسای مختلف دارم. از امیدوار تا ناامید ناامید. از یه کم انرژی دار تا خسته ی خسته. الان خسته ام. امروز فکر می کردم می گم تنهام یعنی هیجوقت منو هیچکس نفهمیده. همین. درک نشدم. شایدم همه عمرم هم که سعی کردم ادما رو درک کنم منم هیچوقت کسی رو درک نکردم. بعضی وقتا فکر می کنم اون بند رابطه بین من و هیچکس نیست. نه کسی رو می فهمم نه کسی منو می فهمه. همیتجوری هم تو خودم دارم زندگی می کنم. بد نیست ولی خیلی این انزوای درونیم طولانی شده. واسه همینم خسته شدم.
    می گم کاش این ادمی که دوسش داشتم دوسم داشت و کاش همونطوری بود که فکر می کردم :) یعنی یه تصور داشتم و اون تصویر رو دوست داشتم یه دفعه به هم ریخت. بازم هیچکی تو دلم نیست. خالی بودن سخت تر از عشق یه طرفه داشتنه. خالی بودن خالی بودنه. خالیه خالی. هیچکس برات مهم نیست. هیچ چیز هم مهم نیست. یه کارهایی که همیشه کردی رو می کنی. ادامه می دی. منتظر میشی تا یه روزایی بیاد که حالت بهتره. کار جدیدی می کنی بعد هم ادامه می دی. همه چی هم مثل همه.
    من از همه دورم. همه از من. تا این سنم ارتباط با ادمای دیگه رو یاد نگرفتم.
    خوبم بدم بی تفاوتم مخلوطم.


    هان مشو نومید چون واقف نه ای از اسرارغیب***باشداندرپرده بازیهای پنهان غم مخور

    دربیابان گربه شوق کعبه خواهی زدقدم***سرزنشها گرکند خارمغیلان غم مخور


    حافظا درکنج فقر وخلوت شبهای تار***تا بود وردت دعاودرس قرآن غم مخور..
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  14. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    fariba s (یکشنبه 18 خرداد 93), meinoush (یکشنبه 18 خرداد 93), sanjab (سه شنبه 20 خرداد 93), پونیو (یکشنبه 18 خرداد 93), صبا_2009 (یکشنبه 18 خرداد 93)

  15. #408
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خوشبختانه امروز ما رو خوشحال کردن، ارزش این رو داشت که یه برنامه کاری که مهم هم بود رو لغو کنم و بازی رو ببینم. تیم ملی والیبال شاهکار تاریخی خود رو امروز به نمایش گذاشت
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  16. 6 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    .saber. (دوشنبه 19 خرداد 93), meinoush (دوشنبه 19 خرداد 93), میشل (یکشنبه 18 خرداد 93), آویژه (دوشنبه 19 خرداد 93), ستیلا (دوشنبه 19 خرداد 93), شایسته89 (سه شنبه 20 خرداد 93)

  17. #409
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-1-15
    محل سکونت
    شهر بهار نارنج
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    6,365
    سطح
    52
    Points: 6,365, Level: 52
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 603 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array
    بعضی وقتا حضور ی دوست در زندگی آدما چقدر مفیده
    و گاهی چقدر دلت میشکنه از اعتمادی که ب بهترین دوستت داشتی
    تو این بیستو چند سال عمرمم چندتا دوست بیشتر نداشتم خدارو شکر همشونم خوشگل جواب اعتماد ما رو دادن

    گفتم بدجور دل می شکنن این رفیق های مورد اعتماد
    امیدوارم از این رفیقای من به پست شما خوبان نخوره

    و بدتر می دونی چیه؟
    اینکه کلا ی رفیق داشته باشی بعدش اینقدر تنها میشی که ازش متنفر می شی
    و فکر اون ساعت های خوبی که باهاش داشی یه طرف ذهنت می ذاری و اون کار نامردیشو ی طرف دیگه اونجاست که دیگه از ناراحتی دیگه نمی دونی چیکار کنی
    ...
    این بود حال و احوال من در این ساعت از شب
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
    وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
    آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
    انگار نه انگار گنهكار ترينيم
    السلام عليك یا ابا الغوث

  18. 5 کاربر از پست مفید .saber. تشکرکرده اند .

    meinoush (دوشنبه 19 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 21 خرداد 93), rozaneh (سه شنبه 03 تیر 93), محمد 93 (دوشنبه 19 خرداد 93), صبا_2009 (سه شنبه 20 خرداد 93)

  19. #410
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    سلام

    معمولا ماها ، خوابهایی که میبینیم یا اینقدر تکراری و بی محتوا هست یا اینقدر شلوغ و بی سروته ، که صبحها که از خواب بیدار میشیم ، ذهنمون ، به کل فراموش میکنه اصلا دیشب چه خوابی دیدیم... اما بعضی وقتا خوابهامون اینقدر شفاف و روشن هست یا اینقدر توش انرژی مثبت و حس خوب هست که نه تنها صبح از ذهنمون پاک نمیشه بلکه به بیداریمون هم انرژی میده...

    امروز دیگه هوا روشن شده بود که خواب کوتاه اما خیلی شیرینی میدیدم... خواب میدیدم موقع نماز ظهر بود ... یک اتاقی بود شبیه نماز خونه ... دیواری که جهت قبله بود و روبروی اون باید نماز میخوندی ، تقریبا بیشترش شیشه ای بود.. و اونطرف شیشه ها حرم حضرت رضا (ع) قابل رویت بود... و چون این نماز خونه طبقه چندم یک ساختمون قرار داشت و از سطح زمین خیلی بالاتر بود ، وقتی توش بودی از داخل اتاق و پشت شیشه ها گنبد طلایی حرم مشخص بود ... منتهی باید توی زاویه خاص و مکان خاصی از اتاق قرار میگرفتی تا گنبد دیده بشه وگرنه گنبد از زاویه دید خارج میشد و استتار میشد... زمانی که توی خوابم جاری بود زمان نماز ظهر بود ، مردم برای نماز هجوم میاوردن به سمت اون اتاق... یک حسی توی خواب بود که اکثر اون نماز گزارها سید هستن... و یک دو نفر از اون افراد سید رو میشناختم ... یکی از اونها که فرد سالخورده ای هست وقتی دید من سریع تر دارم میرم داخل اتاق ، بهم سفارش میکرد که فلان جا رو براش بگیرم که موقع نماز گنبد حرم امام دیده بشه... رفتم توی اون جای خاص و داشتم اماده میشدم برای نماز که از خواب بیدار شدم...

    خود من خیلی کم به خواب اعتقاد دارم و تقریبا هیچ وقت دنبال تحلیل و تفسیر و تعبیر خوابهایی که میبینم نیستم ، و اینطور که علما میگن ، اگر بفرض خوابی هم که فردی میبینه یک رویای صادقه باشه یک هفتادم وحی اعتبار داره... ولی با تمام این تفاسیر وقتایی اینطور خوابهایی ادم میبینه که بعد از بیدار شدن سرشار از انرژی و نشاط هست ، کاش میشد فهمید که ایا این خواب یک رویا از جنس واقعیت هست یا صرفا یک نمایش ساختگی توهمی ... و اگر واقعیت هست پیامش چیه ..

    باز هم گرچه با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه اما گاهی با بعضی خوابها که مشخص نیست از ناحیه خداوند برای انسان تصویر شده یا از ناحیه شیطان و اجنه، بقدری شیرین هستند که با دیدنشون کام به حلاوت میرسه ...

    خداست دیگه .. قدرت مطلق ... ما بنده های ضعیفش هم با این همه گناه و روح الوده ، همش یکجوری میخوایم خودمون رو بهش بچسبونیم و با این نشونه های ضعیف دلمون رو خوش کنیم که بگیم خدا هنوز از ما ناامید نشده و یه گوشه چشمی هنوز به ما داره.

  20. 3 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 20 خرداد 93), paiize (پنجشنبه 22 خرداد 93), میشل (چهارشنبه 21 خرداد 93)


 
صفحه 41 از 73 نخستنخست ... 11213132333435363738394041424344454647484950516171 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.