به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 104

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    یه دختر خانمی بود مهریش این بود " به خاطر یگانه بودن خدا یک سکه"
    والا من الان موندم باید به ایشون بخاطر شعور بالا تبریک بگم یا .... البته گویا پدرش هم قبول کرده
    البته ایشون حق طلاق ، خروج از کشور و... رو مطمئنا باید از همسرشون بطلبن که فکر کنم خواهند خواست

    یکی دیگه اومد گفت اگر مرد بمیره و بچه های صغیر داشته باشه . ارث به زن یک هشتم میرسه و چون بچه ها صغیرن ممکنه پدر و مادر شوهر عملا بقیه دارایی مرد رو بگیرن ....
    سوالات خیلی زیادی وجود دارند که همه انها راه حل و جواب دارند.
    ولی راهشون مهریه بالا نیست . اینو مطمئن باشید . مخصوصا با بخشنامه جدید:
    در قانون جدید مهریه حالت مهریه از عندالمطالبه به عندالاستطاعه تغییر پیدا کرده. در سایت تبیان اطلاعات خوبی در این مورد هست
    http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=61333

    این هم نظر یک کارشناس در مورد حقوق زن . مثل حق طلاق و حق مسکن
    http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=161140

    این هم سایت جالبی که در مورد مسائل حقوقی هست
    http://www.hoghooghdanan.com

    دوستان خوبم . اگر به قانون ،وارد بشیم مطمئنا در زندگی اجتماعی هم موفق تر خواهیم شد.
    در حقیقت الان حتی 1000 سکه هم تضمینی برای راحتی خیال زن نیست.
    البته من با قانون جدید مهریه موافقم چون باعث میشه از مهریه بعنوان اهرم استفاده نشه ولی زنان هم باید اگاهی داشته باشند و بدانند چی رو امضا میکننن( قباله ازدواج)... می تونن در ازای مهریه متناسب حقوق خود را از همسرشون بخوان

    امیدوارم مفید باشد
    در پناه حق

  2. کاربر روبرو از پست مفید eng.aydin تشکرکرده است .

    eng.aydin (چهارشنبه 01 تیر 90)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 خرداد 91 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1388-5-23
    نوشته ها
    220
    امتیاز
    3,209
    سطح
    35
    Points: 3,209, Level: 35
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    345

    تشکرشده 339 در 159 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟


    خانمی می شناسم که 1000 سکه مهریه اش بود و از خانواده ثروتمند ولی با جوانی ازدواج کرد که دانشجو بود همواره همسرش را از نظر مالی ساپورت کرد تا بتواند درسش را بخواند
    الان هر دو دانشجوی دکترا هستند و مرد قصه ما عاشق خانم دیگری شده و قصد طلاق همسر اولش را دارد
    همسر اولش را انقدر مورد ازار و اذیت قرار داده تا مهریه را ببخشد و طلاق بگیرد

    ولی این خانم مقاومت کرد و مهریه اش را به اجرا نگذاشت و زندگی اش رو دودستی چسبید بلاخره همسرش تب و تاب عشق و عاشقی از سرش درامد و الان شکر خدا زندگی خوبی دارند

    من اصلا و ابدا موافق با این مساله نیستم که خانم ها مهریه هایشان را به اجرا بگذارند ولی بی انصافی است اگه مردی یک طرفه بخواهد طلاق بگیرد بگوییم این خانم نباید مهریه بالا داشته باشد

    از نظر من در طلاق یک طرفه از طرف مرد مهریه از شیر مادر هم به زن حلال تره . نوش جونش

  4. 3 کاربر از پست مفید اتنا تشکرکرده اند .

    اتنا (دوشنبه 27 تیر 90)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    اقای ایدین
    سما شرایط ایده ال رو نگاه نکن به شرایطی دقت کن که یه دختر پشتوانه مالی و احساسی بعد از طلاق نداره یعنی نه خانواده حمایتش می کنه نه جامعه حالا بنظرت تو این شرایط یه زن علاوه بر اسیب هایی که بعد از طلاق متحملش میشه باید تحت فشار شدید مالی هم باشه؟؟؟؟؟ من نمیگم مهرهای نجومی من میگم منطقی یعنی بعد طلاق بتونه یه حداقل هایی رو تو زندگی داشته باشه

    شما میگید این حقوق بنحوه دیگه بگیره خود من هم حق طلاق دارم هم نصف اموال و... ولی اگه یروز بزنیم تو تیپ تار هم اگه خیلی منصف باشه میاد اموالش نصف میکنه وگرنه اموال میزن به نام دیگری .(وسط دعوا حلوا خیرات نمیکنن که) . یا مثلا" با داشتن حق طلاق شما فقط درگیر یکسری رفت امدها نمیشی وگرنه چه سود دیگه ای داره

    من تصور میکنم شما شرایط داری نسبت به زمانی میسنجی که هردوطرف این دعوا ادم های منصف و منطقی باشن با داشتن حمایت های لازم ولی کافیه ازین دیدگاه ببینی که مرد باشه یه ادم غیرمنطقی و منصف و زن هم باشه یه ادم غیرمستقل با پشتوانه های ناکافی البته رد نمیکنم که ما خانوم ها باید مهارت ها و استقلالمون افزایش بدیم ولی تو وضع فعلی بهرحال مهر جلوی یه میزانی از صدمات میگیره

  6. 3 کاربر از پست مفید sahra100 تشکرکرده اند .

    sahra100 (دوشنبه 27 تیر 90)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    پست اخر من رو خواندید؟
    همراه با لینک هایی که زده بودم؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید eng.aydin تشکرکرده است .

    eng.aydin (چهارشنبه 01 تیر 90)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    بی خوابی زده به سرم اومدم تالار .
    اولا هر دختری باید به شرایط خانوادش نگاه کنه ببینه می تونه ساپرتش کنه یا نه؟
    ثانیا وضع مالیه طرفه مقابل
    بذارید حالا از خودم بگم همسرم وضعش خوب بود اما من گفتم 14 سکه قابل توجه آقای eng.aydin
    من هنوز اون موقع دانشجو نبودم .گاهی وقتی حرف می یوفته شوهرم انتقاد می کنه که چرا کم گفتم؟میگه اون موقع روم نشده پیش بزرگترها بگم بیشترش کنید می گه اگه خواستی بگو بریم محضر بیشترش کنیم
    گاهی هم تصمیم می گیره 14 تا رو بده که من نذاشتم
    مهریه و جهزیه هیچ ربطی به هم ندارن مهریه من فوقش 4 میلیون اما جهیزیم 12 میلیون.ممکنه واسه یکی هم بر عکس باشه.(قابل توجه آقایون مجرد من 3 دختر عموم و 1 دختر دائیم هم 14 سکه مهریشونه.دست بجونبونید تا دخترای فامیلمون تموم نشده)

  10. 2 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .


  11. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-25
    نوشته ها
    118
    امتیاز
    1,470
    سطح
    21
    Points: 1,470, Level: 21
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 270 در 103 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arame jan
    بی خوابی زده به سرم اومدم تالار .
    اولا هر دختری باید به شرایط خانوادش نگاه کنه ببینه می تونه ساپرتش کنه یا نه؟
    ثانیا وضع مالیه طرفه مقابل
    بذارید حالا از خودم بگم همسرم وضعش خوب بود اما من گفتم 14 سکه قابل توجه آقای eng.aydin
    من هنوز اون موقع دانشجو نبودم .گاهی وقتی حرف می یوفته شوهرم انتقاد می کنه که چرا کم گفتم؟میگه اون موقع روم نشده پیش بزرگترها بگم بیشترش کنید می گه اگه خواستی بگو بریم محضر بیشترش کنیم
    گاهی هم تصمیم می گیره 14 تا رو بده که من نذاشتم
    مهریه و جهزیه هیچ ربطی به هم ندارن مهریه من فوقش 4 میلیون اما جهیزیم 12 میلیون.ممکنه واسه یکی هم بر عکس باشه.(قابل توجه آقایون مجرد من 3 دختر عموم و 1 دختر دائیم هم 14 سکه مهریشونه.دست بجونبونید تا دخترای فامیلمون تموم نشده)
    ارامه جان چه خانواده خوبي داريد
    فكر كنم تو فاميل شما برعكس بقيه مهريه كم كلاس داره
    حالا يه كم از دختراي مجرد فاميلتون تعريف كن ببينيم
    ولي با احترام به شما بازم من 14تا را قبول ندارم
    به نظر من اين خيلي خوبه كه كم گرفتيد ولي از نظر من مثلا 114 تا بهتره تا 14 تا
    (ببين منم چه پسر خوبي هستم تو فاميلمون هم از اين پسرا زياد داريم)
    لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
    واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

  12. 3 کاربر از پست مفید mohsenn تشکرکرده اند .

    mohsenn (شنبه 04 تیر 90)

  13. #7
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 93 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-12
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    341

    تشکرشده 352 در 169 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    بابا موضوع به این خوبی بحث هم که خوب داره پیش میره ازکارشناسان تالار کسی نمیخواد بیاد نظر بده
    مدیر جان شما چی؟

  14. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    سارا جان،همین که تاپیکت بازه خوشحال باش اینجور تاپیک هایی که جنبه نظر خواهی دارن جاشون تو گفتگوی آزاده.

  15. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 01 تیر 90)

  16. #9
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 93 [ 10:43]
    تاریخ عضویت
    1390-2-12
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    341

    تشکرشده 352 در 169 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    آره واقعا
    پس حرفمو پس میگیریم ممنون ممنون

  17. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟

    راستش شما راست می گی آقا محسن 14 تا کمه.گاهی که فکر و خیال می زنه سرم میگم اگه زبونم لال زبونم لااااااااااااااال اگه اتفاقی واسه همسرم بیفته و از دستش بدم (گوش شیطان کر)با اینکه خانواده هم حامی من هستند ولی یه زن تنها تو این جامعه بیشتر ازینا احتیاج داره
    وای دارم وسوسه می شم به شوهر بگم بریم سکه ها رو 1370 تا کنم

  18. 2 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .



 
صفحه 5 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.