بايد به من محبت كنه
وقتي به تو محبت ميكنه و تو در جواب همش خاطرات تلخ روز دعوا رو يادش مياري و زهرمارش ميكني ديگه چي كار كنه اخه؟؟؟
وقتي گريه مي كنم دلداري ام بده نه اينكه با حرفاش ناراحت ترم كنه
مردا از گريه زنها فراري هستن پس بيخود خودتو خراب نكن گريه هم حدي داره گلم....
نبايد زياد تو خونه تنهام بذاره (ديشب به خاطر پدر و مادرش تا ساعت 9 من را توي خونه تنها گذاشت)
اخه ساعت 9 هم شد دير وقت؟؟؟ديدي داري بهانه ميگيري؟تو حساس شدي...به تمام كارهاي همسرت حساس شدي و يه ذره بين گرفتي دستت داري پدر بيچاره رو در مياري...ساعت 9 تازه سر شبه...
نبايد وقتي من به حقيقت در مورد پدر و مادرش مي گم كه بچه من را كشتند اون هم به خونواده من توهين كنه
براي مصلحت زندگي خودت و همسرت ديگه هيچ وقت اسم قتل و قاتل و بچه ام رو كشتند و ....رو نيار...استانه صبر همسرت داره پايين و پايين تر مياد مراقب باش كه صبرش لبريز نشه....اين بحث بچه رو تموم كن به نفعته....
نبايد براي تبرئه خانوادش به من بگه تو مريضي و نتونستي بچه را نگهداري
توي دعوا كه حلوا پخش نميكنن اون مرد ه يعني غرورش نميذاره حتي اگه حقيقت رو ميدونه بهش اعتراف كنه...انتظار داري وقتي داري به خانوادش فحش ميدي بياد بوست كنه؟؟؟
نبايد از هر حرف و وسيله اي استفاده كنه تا من را محكوم و خانوادش را تبرئه كنه

نبايد دلم را بشكنه

نبايد وقتي بهش مي گم ديگه نمي خوام باهات رابطه زناشويي داشته باشم بگه مي رم با خوشگل تر از تو
ببين خيلي داري زياده روي ميكني ها....ميترسم برات گرون تموم شه...ببين دو حالت داره يا تو ميخواي اين رابطه بيمار رو ترميم كني و همسرت رو اروم اروم به راه بياري يا نه ميخواي به اين روند ادامه بدي و اخرش طلاقت بده خلاص شي... انتخاب با توهه اما به نظرم اگه كمي خوش اخلاق تر بشي اگه كمي جلو زبونت رو بگيري و هر چي دلت خواست نثار خانوادش و خودش نكني پرده ي اخترام بيش از اين از بين نميره و ميشه يه كاريش كرد...تو داري برعكش عمل ميكني عوض اينكه وقتي مدرش داره از اون سمت دائم بهش محبت ميكنه و زيراب تورو ميزنه، تو هم محبتت رو بيشتر كني تا بيشتر جذبش كني داري با تمام قوا دفعش ميكني...و بيشتر به سمت مادرش سوق ميدي و بهش اثبات ميكني كه مادرش راست ميگه و تو سركش هستي و بايد كتكت بزنه!!!!!!!!!!!!!
مي دونم دقيقا دارم كارهايي را مي كنم كه پدر شوهر و مادر شوهرم مي خواهند و روز به روز دارم مهدي را بيش تر از خودم سرد مي كنم و زندگي را خراب تر مي كنم ولي اصلا دست خودم نيست خيلي داغونم مثل يك ماشين له شده مي مونم كه ديگه نمي تونه راه بره و دست خودش هم نيست
علاقه مندی ها (Bookmarks)