به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 55
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام به تک تک دوستان

    از همتون ممنونم
    آقای mahmoud777 ممنونم ازتون،منم تاپیک شما رو خوندم ولی اون موقع هنوز عضو نبودم بخاطر همین نمیتونستم جواب بدم،آقا محمود داداش منم دقیقا هم قد شماست شما کوتاه قد به حساب نمیاین فقط شاید بلند نباشید،کوتاه قد اونیه که تو لحظه اول که میبینیش فقط قدش به چشمت میاد
    و در مورد نظر شما راستشو بخواین خیلی خوشم اومد(کیف کردم) که گفتین دوست دارین همسر آیندتون فرم بدنش اینجوری باشه (ایشالا که نصیبتون بشه :))


  2. کاربر روبرو از پست مفید elham_88 تشکرکرده است .

    elham_88 (سه شنبه 28 شهریور 91)

  3. #42
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط elham_88

    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور

    یکی از عروسای فامیل ما چهارشونه هست و البته صورت زیبایی هم داره.روهم رفته خیلی جذاب هست(البته با آرایش بدون آرایش فقط میشه گفت یک کم قشنگ هست)

    تا الان ندیدم کسی بگه فلانی بد هیکل یا زشته.کلا چندان مهم نیست که بخوای اصلا بهش فکر کنی.
    نمیدونم شما آقایی یا خانوم،لطفا اگه مایل بودی هم اینو بهم بگو هم لطفا این سوالمو ج بده
    تا حالا شده با دیدن اون خانوم پیش خودتون فکر کنید هیکلش چقد مردونه اس؟
    سلام

    من خانم هستم ولی از نظر خانمها و آقایان توی فامیل ما اون ظاهرش خیلی خوبه.

    پسرهای دیگه فامیل هم همزمان خواستگارش بودن که اون نهایتا همسر فعلیش رو انتخاب کرد.

    البته نکته ای که هست اینه که قد بلندی داره و چهره اش هم قشنگه.مانتوهای کت ی میپوشه که خیلی به اندامش میاد.

    گذشته از اینها با لطافت زنانه رفتار میکنه امکان نداره کسی پیش خودش فکر کنه این خانم ظاهر مردانه داره

  4. 2 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (سه شنبه 28 شهریور 91)

  5. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 22:52]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    3,858
    سطح
    39
    Points: 3,858, Level: 39
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    31

    تشکرشده 33 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    ای بابا دختر منم چهارشونه م ، اصلنم ناراحت نیستم ، هیشکی هم نمی گه مثه مردا می مونم ... ممکنه یه آدمی همیشه پیدا شه که بگه مثلا ئه چه لباست بهت نمیاد ، تو تا قبلش داشتی حتی شاید از لباست لذت می بردی ها... حرف خیلی ها رو باید رو زمین گذاشت ، معیارهای زیبایی آدما با هم متفاوته ، همون آدمی که به چشم یه نفر زشت می آد به چشم خیلی ها ممکنه زیبا باشه ... مثال نقض فکرت هم یه عالم زن حتی زشت دیدم که شوهرش حرفش همینه که از همه زیباتره ... نه این که بخواد الکی بگه ها واقعا این جوری فکر می کنه ...
    تو مشکلت ظاهرت نیست به نظر من ، مشکلت همون کمبود اعتماد به نفسه ... اون که خوب بشه نمی شینی به این چیزا گیر بدی . اگه ب تو به این نتیجه برسی که شونه هات مشکلی ندارن ، مطمئنم یه چیز دیگه برا خودت پیدا می کنی بابتش حرص بخوری ، امروز اینه ، فردا چیزای دیگه ...
    حتی گیرم که این طور باشه که می گی و واقعا زیبا نباشه ، اگه تو روش حساس بشی دوروبری هاتم حساس می شن . اگه ازدواج کنی و هی بخوای جلو همسرت زوم کنی رو این مسئله اونم شروع می کنه به فکر و مقایسه تو با دیگران ... خودت رو دوست داشته باش ، مطمئن باش دیگران هم دوستت دارن و زیبایی تعاریف متفاوت داره ولی در همه ی تفاوت هاش زیبایی از یه مجموعه میاد که تو این مجموعه خیلی وقتا صفاتی از آدم هم ناخودآگاه ترکیب می شن با صفات ظاهری ...

  6. 3 کاربر از پست مفید 1dokhtar تشکرکرده اند .

    1dokhtar (سه شنبه 28 شهریور 91)

  7. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام 1dokhtar عزیز
    خوبی؟
    اینو جدی میگی که چهارشونه ای؟شاید شما کلا درشتی،من قدمم بلند نیست، میشه قدتو بپرسم عزیزم؟
    میدونی چرا باورش برام سخته چون احساس میکنم خانمایی با شونه های پهن خیلی تعدادشون کمه،شاید 1%
    این نظر منه وگرنه همچین آماری که وجود نداره،من انقد حساسم و دقت میکنم آمار دستم اومده:)

    شما اگه واقعا اینجوری باشی باید بالاتنت شبیه 7 باشه(شنیدی که هیکل هفتی البته خب نه به شدت آقایون ولی یکم بیشتر از بقیه خانما) اینجوری هستی؟

    این حرفتو کاملا قبول دارم اگه این مشکلم واسه خودم حل کنم از یه جای دیگه ام ایراد میگیرم،من فقط به ظاهر خودمم حساسما وگرنه نسبت به دیگران اصلا اینجوری نیستم،اتفاقا همه رو خوشگل میبینم و همه رو دوست دارم فقط خودمو دوست ندارم و این خیلی بدء خودم میدونم.





  8. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اسفند 92 [ 22:52]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    3,858
    سطح
    39
    Points: 3,858, Level: 39
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    31

    تشکرشده 33 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام عزیزم مرسی

    من قدم 167 سانته ولی باز به نظر من تاثیری تو مسئله نداره ... نگا کنا ... دنبال اینه که حالا بگه تو مثل من نیستی. من یه عالمه زن دیدم این مدلی . بد نیست به خدا ... ول کن ... سخت نگیر الکی ... مطمئن باش کسی که تو رو دوست داشته باشه ، حتی اگه عیبی داشته باشی به چشمش نمیاد مگه این که تو به چشمش بیاری . چند نفر اصلن این حرفو تا حالا به تو زدن که حالا گیر دادی بهش ؟ چند بار اینو گفتن ؟
    من تازه که قد کشیده بودم یکی از آشناهای نزدیک مون این قد ، بلند قدی منو مسخره می کرد که من همیشه دلم می خواست قدم کوتاه تر بود . بعد که بزرگ شدم دیدم خانوم آرزوی قد منو داشت و از حسادتش بود . تو چه می دونی پشت حرف کسایی که اینا رو می گن چیه ؟
    رو خودت کار کن دختر

  9. 2 کاربر از پست مفید 1dokhtar تشکرکرده اند .

    1dokhtar (سه شنبه 28 شهریور 91)

  10. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    راستی من تست اعتماد بنفسم دادم،جوابش این بود: شما فردی فاقد اعتماد بنفس هستید!
    حالا موندم کدوم علته کدوم معلول؟ چون اعتماد به نفس ندارم رو خودم عیب میذارم یا چون عیب دارم و عیبمو به روم اوردن اعتماد بنفسم گرفته شده؟

  11. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 آذر 91 [ 18:37]
    تاریخ عضویت
    1391-6-22
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    375
    سطح
    7
    Points: 375, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام مجدد به الهام خانم .. حالتون چطوره حرفای دوستان چقدر روی شما تاثیر گذاشته الان در وضعیت بهتری قرار دارید من خیلی نگران شمام خواهر گلم چون اگه به خودت زیاد سخت بگیری تو زندگیت تاثیر بدو بدتری خواهد گذاشت ولی بازم میگم از نظر من یعنی اونجوری که تو ذهنمید شما باید خیلی خیلی جذاب باشید در ضمن در جواب سوالت باید بگم که اعتماد به نفس نداری ببین به منم خیلی میگن قدت کوتاهه ولی چه ادمایی /// ادمایی که خودشون شخصیت ندارنو چون تو خودشون عیب میبینن و میخان با ایراد گرفتن از دیگران عیب خودشونو بپوشونن چون من شاگرد اول کلاس بودم نقطه ضعفی از من نداشتن هی گیر میدادن به قدم حالا واقعیت اینجاست که تو ممکنه 200 نفر اطرافت باشن و 10 نفر این موضوعو بروت اوردن تو باید اون 190 نفرو که بهت چیزی نگفتنو تازه ازت تعریفم میکنن ببینی نه اون 10 نفرو

  12. کاربر روبرو از پست مفید mahmoud777 تشکرکرده است .

    mahmoud777 (سه شنبه 28 شهریور 91)

  13. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    تو چقد ماهی عزیزم
    خوش بحالت خانوم خوش قد و بالا،قربونت برم اون قسمتایی که های لایت کرده بودم جوابش برام مهم بود
    نگفتی بالاتنت واقعا شبیه 7 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خب اون تابلو بوده از حسادته ولی مال من که تابلو نیست این حسنه یا عیب!میگن واسه آقایون حسنه واسه خانما چیزی نمیگن
    کسایی که دقیقا به این قضیه اشاره کردن 5-6 نفر بودن
    تو یکی از پستامم نوشتم چی بهم گفتن عزیزم


  14. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 آذر 91 [ 18:37]
    تاریخ عضویت
    1391-6-22
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    375
    سطح
    7
    Points: 375, Level: 7
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    ببین این ه تو بالا تنت شبیه هفته چه برای اقا چه برای خانم یه حسن بزرگه خاهر خودمم قدش 164 و بالا تنش هفتیه میدونی چند تا دختر میشناسم که ارزو دارن هیکل تو رو داشته باشن دارن میرن ورزشو خودشون و میکشن تا مث تو باشن تو عصر قاجار که زندگی نمیکنیم که هیچ زنی ورزش نمیکرد تو عصر الان جذاب ترین دخترا و مدل ها مث تو هستن میدونی چند سال ورزش میکنن تا مث تو بشن پس باید از امروز با قدرت بری جلوی ایینه و به این مشخصه ای که تو ظاهرته افتخار کنی و حس غرورو بهت دس بده که مث مدلی امریکایی هستی اینارو واسه دلخوشکنی تو نمیگم بلکه هر چی میگم عین حقیقته

  15. کاربر روبرو از پست مفید mahmoud777 تشکرکرده است .

    mahmoud777 (سه شنبه 28 شهریور 91)

  16. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 11:55]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    521
    سطح
    10
    Points: 521, Level: 10
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام mahmoud777

    ممنونم، شما چقد مهربونی، تاثیر که حتما داره بشرطی که خودم بخوام بنظرم یکم زمان میبره
    شما لطف دارید ممنووووووووووون،آره واقعا میتونه باعث شکست تو زندگیم بشه،بطور کلی نبود اعتماد بنفس جلوی موفقیت و پیشرفت هر آدمی رو میگیره حالا فقدانش هزار و یک دلیل میتونه داشته باشه.

    وجود دوستای خوبی مثل شما که بازم برمیگردین به تاپیکم سر میزنین خیلی خوشحالم میکنه





    خیلی ممنوووووووووووون محمود خان
    حرفات جدا به دل میشینه،واسم دعا کن عاقل شم و حرف حرف خودم نباشه در واقع دعا کن بتونم خودمو دوست داشته باشم.
    بازم مرسی.


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 07 آذر 93, 00:18
  2. چه چیزی باعث موندگاریتون تو تالار شده؟؟؟؟
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 مرداد 93, 11:22
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 92, 09:18
  4. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 تیر 92, 09:22
  5. چـیزی که نپرسند تو از پیش مـــگوی
    توسط baby در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 شهریور 89, 14:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.