
نوشته اصلی توسط
sunlife
شما که تا اینجا رسیدی و امیدی هم به ادامه زندگی مشترک نداری، این 2تا کار رو انجام بده نهایتا یکی دوماه طلاقت رو به تعویق میندازه...بعد از انجام این 2 تا کار می تونی برای طلاق اقدام کنی....
1- به خانمت هرچی توی دلت میگذره رو بگو...باهاش دعوا نکن فقط خیلی منطقی و در کمال احترام بهش بگو که از رفتارهای خودش و خانوادش ناراحتی و با این رفتارها مشکل داری (از قبل رفتارهایی که باهاش مشکل داری رو فهرست کن و بهش بگو)
2- با هم به مشاوره مراجعه کنید...اینطوری اگه باز هم مصر به طلاق بودی حداقل خانمت هم بعد از یه مدت به این نتیجه میرسه که نمیشه با هم زندگی کنید.
نهایتا اون درخواستی که اینجا مطرح کردی (اینکه چطوری بصورت مسالمت آمیز تمومش کنی) به نظر من پاسخش این میشه.
یه چیز دیگه اینکه روی اعتماد بنفست خیلی کار کن.....اینکه فکر می کنی همه خوشبختند و شما بدبخت ریشه در کمبود اعتماد بنفس و خودباوریتون داره......اینکه مدام فکر می کنیدانتخابتون اشتباه بوده .....اینکه فکر می کنید خانمتون ممکنه کاری انجام بده که موجبات خجالت و شرمندگی شما بشه ....همه و همه به مشکلات فردی شما باز می گرده.....اصلا مهم نیست که مردم در مورد شما و همسرتون چی فکر می کنند مگه مردم کی هستند یکی مثل من و شما و شاید خیلی پایین تر از ما!!!! .......شما هم حتما آقایونی رو دیدید که با یه خانم کاملا از هر لحاظ معمولی و یا حتی گاهی با اندام نامتناسب و ظاهر نه چندان زیبا چنان اظهار رضایت می کنند که انگار با پریزاده ای ازدواج کرده اند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)