به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 41 , از مجموع 41
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 02:49]
    تاریخ عضویت
    1391-6-27
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 140 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهار عزیزم امیدارم از رک گویی من دلخور نشی.اینا رو میگم چون واقعا از خوندن تاپیکت ناراحت شدم.بنظرم تو فقط تو این یکسال خودتو گول زدی و الانم داری به این کارت ادامه میدی.گفتگوی درونی آدمها با خودشون خیلیییییییی مهمه و تو هر روز گفتگوی درونی مخرب و دور از واقعیتی با خودت داری.متاسفانه داری با محکوم کردن خودت که چرا رازتو نگفتی خودتو آزار میدی.فرض کن تو اوایل به اون آقا گفتی قصد ازدواج نداری فکر نمیکنی اگه واقعا دوستت داشت با درایت و تلاش نظرت رو عوض میکرد؟فکر نمیکنی اگه اون قدر که تو بهش علاقه داشتی اونهم دوست داشت به ارتباط دیگه ای اونم تا حد ازدواج فکر نمیکرد.خواهر خوبم خودتو گول نزن.مردها اگه عاشق بشن و کسیو دوست داشته باشن هیچی جلودارشون نیست.مطمئن باش اگه واقعا دوست داشت به حرفت اکتفا نمیکرد وتلاششو میکرد. (اصلا مطمئن هستی پای دختر دیگه ای در میون بوده؟شاید برای اینکه رابطشو باهات قطع کنه بهت دروغ گفته)...اینو هم بدون درگیریهای ذهنی این روزهات تموم میشن و خودت چند وقت بعد وقتی حالت بهتر شد از خودت تعجب میکنی که چطور به اونچه که کمتر از لیاقتته اکتفا کرده بودی.اگه صبح و شب با یاد اون اقایی بخاطر اینه که خودت گذاشتیش زیر ذره بین و به قل دکتر فرهنگ هرچی رو ببری زیر ذره بین مسلما بزرگ میشه...روند زمانی فارغ شدن از یه رابطه عشقی بین خانمها معمولا بین 3 ماه تا یک سال طول میکشه (معمولا)سعی کن قدرتمندانه این روزها رو سپری کنی و از دل این ناراحتیها یه تجربه گرون و ارزشمند بکشی بیرون نذار به جایی که میتونی 3 ماهه برسی 2سال کشش بدی.فقط و فقط خودتو اذیت میکنی.انقد نشین تک تک حرفهای خودت و اونو حلاجی نکن و تفسیر و تحلیل نکن.بالای 70 درصد حرف آدمها بدون فکر و منطق خاصی زده میشه.اینکه روز آخر چرا اینجوری گفت هیچ دردی ازت دوا نمیکنه..فقط یه خواهش ممکنه اون آقا 2باره باهات تماس بگیره مراقب باش هوشمندانه رفتار کنی.قرار نیس دیگه بازیچه بشی...آدمهایی که بیرون گود وایسادن معمولا بهتر داخلشو میبینن.اکثر بچه هایی که برات پست گذاشتن همین حدسو زدن که اون اقا علاقه عمیقی بهت نداشته.منتها چون تو خودت درگیر این عشق بودی واقعیتهارو نمیدیدی.از یه مشاور کمک بگیر تا زودتر به روند زندگی برگردی.دنیا منتظرمون نمیمونه ها....هیچ کس هم بخاطر گریه زیاد و ناله های شبونمون دلش به حالمون نمیسوزه.خودمون باید برا خودمون کاری کنیم.بجنب تا دیر نشده
    ویرایش توسط gelareh : پنجشنبه 16 خرداد 92 در ساعت 03:07

  2. کاربر روبرو از پست مفید gelareh تشکرکرده است .

    sanjab (پنجشنبه 16 خرداد 92)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.