به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 49 , از مجموع 49
  1. #41
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-18
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    4,145
    سطح
    40
    Points: 4,145, Level: 40
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registeredTagger First Class
    تشکرها
    462

    تشکرشده 404 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مگه مشکل شما این نیست که با مردم و تو جامعه و با افراد کارتون به مجادله میکشه؟

    خوب دو حالت داره یا مردم با شما مشکل دارند یا شما با مردم. غیر اینه؟

    واقعا من متوجه نشدم کجای سوال من جای تعجب داشت!!! دیدگاه و طرز فکر اصل ماجرا و راه حل مشکله.بگذریم.

    اینجا جاییه که خیلی از آدما میان. مرد و زن و بچه و بزرگ و مجرد و متاهل .باسواد بی سواد باهوش خنگ با اعتماد به نفس بی اعتماد به نفس پولدار فقیر. از 18 سال گرفته تا

    40 سال. نگاهی به تایپیکتون بندازید و با اعضای تالار آشنایی مختصر داشته باشید همچین طیفی رو میبینید.

    این هایی که اومدن اینجا مردم ان. درسته شابد بگید اینا که وضعشون از شما هم خرابتره !!! اما اینا مردم ان. یه بخش کوچیک از جامعه.

    بهزاد گرامی من بارها شاهد برخورد جامعه ی اینجا با شما بودم.

    اکثریت با شما برخوردی خشن دارن. با شما بسیار تند رفتار کردن و انتقاد هاشون هر چند با ببخشید و تو رو خدا ناراحت نشو همراه بوده اما بسیار سنگین و مستقیم بود.

    شما هم متوجه شدید و دارید تو حرفاتون محتاط عمل میکنید و حتی به من گفتین لطفا احساساساتی نشید. من احساساتی نمیشم خیالتون راحت :) .

    نترسید من شما رو نمیزنم و تمام سعیم بر اینه که شما رو درک کنم. کمی دنیامون با هم متفاوته. این دیدگاه شماست حق دارید آزادانه دیدگاهتون رو بیان کنید.

    من شاید اینجا بیام و هر از چند گاهی سوال بپرسم. امیدوارم حوصله تون رو سر نبرم.

    چقدر از جواب دوستان چه با ربط چه بی ربط رنجیدید؟ نمیدونم نمیتونم باهاتون ارتباط بگیرم در واقع من این تشکرهای شما و جمله ی کاملا به جا فرمودید شما رو همچین باور ندارم. ببخشید

    عمیقا احساس میکنم تشکر شما دروغه یا نه اشتباه میکنم؟ البته من کاملا متوجه ادب و متانت شما هستم ولی میخوام بدونم از روی ادبه یا واقعا چنین انتقاداتی رو در چنین حجمی سازنده

    و عملی میبینید و کاملا راضی هستید و قبول دارید؟

    ببینید من دیدگاه اولیه خودم روی شخصیت شما اینه که در کل انسانی خوش بینید ولی خوش بین با مشکل انتظار بالا. دلیل سوالم از حس شما اینه. میدونید که از نظر روانشناسی

    عصبانیت ریشه در انتظار داره.

    ببینید من اصولا وقتی ازکسی سوال پست قبلی رو میپرسم فرد مورد نظر میاد و جوابش انسان آرمانی ذهن خودش رو توضیح میده. شما عملکرد خودتون رو توضیح دادید؟ یعنی شما الان

    کاملا از عملکرد خودتون راضی هستید یا نه دوست دارید تغییری کنید؟ چه تغییری؟ چه فاصله ای با انسان آرمانی و مورد پذبرش و دوست داشتنی ذهنتون دارید؟

    ممنون .

  2. کاربر روبرو از پست مفید شکوه تشکرکرده است .

    واحد (دوشنبه 08 دی 93)

  3. #42
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    اقا بهزاد چند موردی که در مورد همسر خوب شمردید به نظر خودتون تا چه حد در شما بوده ؟ البته شماره چهارتون مشکل داره . و تنها همین طرز فکر ممکنه همسرتون رو از شما فراری بده . و همه حسنها و از گذشتگیهای شما رو زیر سوال ببره . به عنوان یه زن بهتون میگم که یه زن انتظار وفاداری همه جانبه از همسرش داره . خیانت عاطفی کمتر از خیانت جنسی برای زن نیست . همین نامزد کردن شما ضربه خیلی بدی به همسرتون وارد کرده .شما اگر تحصیلکرده هم باشید هیچ شناختی از روحیات خانمها ندارید . خانمتون هم همینطوره . دلیل به اینجا رسیدن شما عدم شناخت و بی مهارتیه . ایشون با گرفتن خونه و مهریه اش میخواد شما رو حفظ کنه . و شما با خیانت میخواهید این کار رو بکنید . روش هر دو شما اشتباهه . و باعث شده بیشتر از هم دور بشید . تا کی میخواهید به این رویه ادامه بدهید ؟ ضمنا خانمی که شما به خاطر انتقام یا هر بهانه دیگه ای باهاش دوست یا نامزد میکنید هم یک انسانه و شما حق ندارید با روح و روان دیگران اینگونه بازی کنید .

  4. کاربر روبرو از پست مفید واحد تشکرکرده است .

    آنیتا123 (دوشنبه 08 دی 93)

  5. #43
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 فروردین 95 [ 20:54]
    تاریخ عضویت
    1393-7-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    3,246
    سطح
    35
    Points: 3,246, Level: 35
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    104

    تشکرشده 313 در 129 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کاربر عزیز شکوه

    از همراهی شما تشکر می کنم و به مطالبی که اشاره کردید پاسخ میدم :

    خوب خدا رو شکر که شما احساساتی نمیشید ! از اینکه شما یا کسی دیگه من رو بزنه هم ترسی ندارم! کار من از این حرفا گذشته! از جواب های اخیر دوستان در یکی دو ماه گذشته من هیچ رنجشی نداشتم . ولی وقتی در اون تاپیک اولیه می گفتن خیانتی در کار نبوده ، خشمگین می شدم و ابراز هم می کردم .

    تشکرها و بجا فرمودیدهای من رو بهتره باور کنید! من تعارفی ندارم . انتقاد اگر درست بیان بشه و سازنده باشه جای تشکر داره . ولی از کل کل های کودکانه و حرف های سطحی بیزارم . تشکرهای من دروغ نیست ! این دیدگاه شما درسته : در کل انسانی خوش بینید ولی خوش بین با مشکل انتظار بالا

    نه عملکردم رو توضیح نداده بودم! یک حالت خوب رو بیان کرده بودم . خودم تلاش دارم به اون حالت خوب برسم . اصولاً حالات آرمانی رو من در نظر نمی گیرم .

    - - - Updated - - -

    کاربر عزیز واحد

    من با وفاداری همه جانبه مواقم ولی اگر مردی 2 تا زن بگیره یا 1 زن عقدی و 1 زن صیغه ای داشته باشه ، من به اون مرد ایرادی نمی گیرم .

    من دیگه نمیخام به اون رویه غلط ادامه بدم و اون زمانی هم که نامزد کرده بودم ، واقعاً قصد داشتم ازدواج مجدد داشته باشم و با هیچ انسانی بازی نکردم . فقط اون بنده خدا به اندازه کافی به دل من ننشست و شاید اگر بیشتر از خانم فعلیم دوستش داشتم ، دیگه برای خانومم امکان بازگشتی نبود . . .

  6. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    خیلی خوبه که شما هنوز همسرتون رو اونقدر دوست دارید و نمیتونید کس دیگه ای رو جایگزینش کنید . کاش ایشون هم اینو میفهمید . چون من یه خانمم شاید همسرتون رو بیشتر از شما درک میکنم . کاری که همسر شما در مورد خونه تون یا مهریه اش داره میکنه هم از همین جنسه . از نظر یک مرد این میتونه یه خیانت محسوب بشه . ولی اون داره به هر دری میزنه تا شما رو از دست نده . منتها با راه غلط . کاش با یک مشاور مجرب حضوری مشاوره میکردید . میدونم اغلب اشخاص مخصوصا تحصیلکرده ها اعتقادی به مشاور ندارند . و شاید خودشون رو اگاه تر از مشاور بدونند . ولی هر کاری متخصص مخصوص خودش رو لازم داره . مثلا اگر شما یک متخصص مغز باشید نمیتونید بیماری قلبی رو درمان کنید یا حتی برای رفع ایراد ماشینتون مجبورید از یک مکانیک کمک بگیرید . من براتون شادی و خوشبختی ارزو میکنم . ولی برای به دست اوردنش تلاش لازمه .

  7. 2 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    آنیتا123 (سه شنبه 09 دی 93), شکوه (سه شنبه 09 دی 93)

  8. #45
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-18
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    4,145
    سطح
    40
    Points: 4,145, Level: 40
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registeredTagger First Class
    تشکرها
    462

    تشکرشده 404 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از جوابتون.

    من خودم به عنوان کسی که انسانه و طبیعتا مشکلات داره باید عرض کنم که دیدگاهم اینه: زمانی انتقاد رو سازنده میدونم و بهش عمل میکنم که احساس نیاز کنم .

    شما در حال حاضر هیچ گونه حس نیازی برای تغییر ندارید. طبیعتا تغییری هم نخواهید کرد. شما میخواستید خیالتون راحت باشه که همسرتون دوستتون داره و اینکارش خیانت نبود به ظاهر

    که قبول کردین و در واقع به نوعی دارید باهاش کنار میایید . امیدوارم که همین جور باشه و زندگی خوب و خوش براتون آرزو میکنم.

  9. کاربر روبرو از پست مفید شکوه تشکرکرده است .

    واحد (سه شنبه 09 دی 93)

  10. #46
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 فروردین 95 [ 20:54]
    تاریخ عضویت
    1393-7-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    3,246
    سطح
    35
    Points: 3,246, Level: 35
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    104

    تشکرشده 313 در 129 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خودم این رو می خواستم ، دوستان هم توصیه کرده بودن که برم و صحبت کنم برای سازش .

    اصل موضوع شاید خانومم باشه . دقیقاً نمی دونم میخاد زندگی بکنه یا نمیخاد . من مشکلی ندارم که مهریه رو نگهداره یا حتی خونه رو پس نده . مشکل اینه که میگه باید با چندتا بزرگتر بیای و من رو ببری . خوب کجا باید ببرم؟؟ توی خونه اجاره ای که برای تایید دادگاه گرفتم؟؟ یک خونه ای هست توی این شهر که با پول و تلاش من خریداری شده . به خاطر کار زشتی که کردن من پام رو توی اون خونه نمیزارم . خانومم حاضر نیست که خونه من رو بده تا بریم زندگی کنیم . میگه اگه خونه رو گرفتی و بعد طلاقم دادی داغون میشم . حتی اعتماد نداره که مال خودم رو پس بده . . .

    2 روز پیش کاری کردم که توی خواب هم نمی دیدم روزی انجام بدم . رفتم درب منزل پدرخانومم و با مادر زنم که تصمیم گیرنده اصلی هست گفتگو کردم . درب خونه که رسیدم با شماره شون تماس گرفتم و گفتم که اگر ممکنه و بی موقع نیست بیان با هم صحبت کنیم . ایشون هم اومد و گفتم قصد من سازش هست و ایشون هم همین رو گفت . مادر خانومم حاضره که خونه من رو پس بده و دخترش برگرده سر خونه و زندگیش . حالا مشکل اینه که خانومم حاضر نیست خونه به من برگرده . شاید اینا بازیشون گرفته . نمیدونم .

    طی چند روز گذشته خانومم رفتار عجیبی داشته . شاید من نمیتونم درکش کنم . داستان اینه : به تماس های من پاسخ نمیده . اگر اصرار کنم ، نشون میده که میلی به دیدار حضوری نداره . اگر به اصرار من دیدار حضوری پیش بیاد ، در زمان دیدار همچنان مدعی و طلبکار رفتار میکنه . اگر هم توافقی بکنیم ، فرداش رفتارهای جدیدی میکنه . مثلاً دیروز قرار شد که فردا برم دانشگاه دنبالش و با هم باشیم و یک لباسی هم من براش بخرم . امروز جواب تلفن من رو هم نداد !!!!!!!

    نمیدونم داره ناز میکنه یا شاید نمیخاد زندگی کنه . لطفاً در شناخت رفتار ایشون کمک کنید . اگر سوال بیشتری هم دارید مطرح کنید . نمیدونم این زن برای من زن میشه یا نه

  11. کاربر روبرو از پست مفید بهزاد10 تشکرکرده است .

    کیانا 93 (چهارشنبه 10 دی 93)

  12. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    برادر من یه خونه که سهله یه زن صد تا خونه رو هم عوض نمیکنه اگر در کفه دیگر ترازو مرد زندگیش قرار داشته باشه . اینو جدی میگم . ولی اون اعتماد کافی رو برای دوست داشتنش از طرف شما دریافت نکرده . مخصوصا با اون نامزدی نصفه نیمه تون نمیدونید چه زخمی به قلبش زدید . میدونید قلبش میگه برو به طرفش و عقلش میگه اعتماد نکن . نمیدونم این از ضعف زنه یا از خوبیشه یا ناتوانیشه . ولی در هر حال یه زن چیز زیادی از مردش نمیخواد . باور کن اصلا چیز زیادی نیست فقط یه ذره محبت و وفاداری . فقط اطمینان از عشق . به اینکه میتونه تکیه کنه و سرنگون نشه . اگه میتونی

  13. 3 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    maryam240 (جمعه 10 بهمن 93), فرشته مهربان (چهارشنبه 10 دی 93), بهزاد10 (چهارشنبه 10 دی 93)

  14. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام چقدر خوشحالم که کمی از خشمتون فرو کش کرده اگر یادتون باشه توتاپیک اولی شاید من تنها کسی بودم که بهتون حق دادم ومیدونم که چه احساسی دارید اقای بهزاد خوشحالم که بالاخره اعتراف کردید که دوستش دارید میدونی اقای بهزاد مشکل شما اعتماد بیش از حد نیست مشکل شما غرور که در نتیجه مدارک علمی تلاشی که داشتید مشکلتون غروره باعث میشه به دیده تحقیر به بقیه نگاه کنید یا چون مغرورید به بقیه بیشتر از حق شون بها بدید یا اینکه اصلا بها ندید به قول خودتون افراط تفریط در کمک کردن به بقیه ونگاه کردن به دیده تحقیر به همسرتون وفشار بیش ازحد به اون که نتیجه اش این کارای همسرتون میشه لجبازی حماقتای اشتباهش

  15. کاربر روبرو از پست مفید کیانا 93 تشکرکرده است .

    بهزاد10 (چهارشنبه 10 دی 93)

  16. #49
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 فروردین 95 [ 20:54]
    تاریخ عضویت
    1393-7-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    3,246
    سطح
    35
    Points: 3,246, Level: 35
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    104

    تشکرشده 313 در 129 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با تشکر از همکاری دوستان

    لطفاً با توجه به تغییر روش من ، از این به بعد تاپیک زیر رو دنبال بفرمایید . از مدیر محترم میخام که این تاپیک رو قفل کنه

    http://www.hamdardi.net/thread-36939.html

    ممنون میشم که دوستان در تاپیک جدید هم همراهی کنن


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.