
نوشته اصلی توسط
میشل
نمی دونم چی شد یه دفعه خلاقیتم منفجر شد!! فک کنم بخاطر تاپیک طنینه.
یه مدته قراره لوگوی جدید طراحی کنیم. من در طراحیش دخالت نمی کردم، فقط هرچی میومد به دلم نمی نشست. :|
و ناگهان امروز!
دیدم اسم شرکت رو می شه طوری نوشت (به فارسی) که از چپ (به انگلیسی) بشه زمینه فعالیتمون!
این همه مدت هیچکس ندیده بودش!
خودم از تعجب مردم!
خیلی عالی بود! خواستم شما رو هم این شگفتی سهیم کنم.


سلام یکی از افرادی که کمک کرده به من در جهت خلافیت، باغبان بوده، شاید خودش ندونه.
ولی باغبان یه خاصیتی تو رفتارش داره که چهارچوب ها محدودش نکردند.
به این مقاله توجه کنید!
مثلا تو تاپیک فانوس های زندگی من یه چهارچوبی گذاشته بودم که در زمان شهادت اینکه یه متن ازشون کار بشه،
یه بار دی م همینجور یهو باغبان یه فیلم گذاشت اگر اشتباه نکنم تو روز میلاد.
ذهن من به طور پیش فرض آشفته شد، با خودم گفتم الان که شهادت نیست، تازه اینکه فیلمه،
بعد از گذشته مدتی دیدم مشکل از منه، اول یه چهارچوبی وضع مردم و دوم از اون چهارچوب اگر فرا برود کار بدی انجام دادم.
این چهارچوب جلو خلاقیت منو رو میگرفت.
------
تکنیک های خلاقیت تریز رو نمیدونم شنیدید یا نه، خیلی کمک میکنه یه آدم یاد بگیره خلاقیت چیز سختی نیست، البته خیلی از پارامتر های قدیمیه و بهدرد همه حوزه ها نمیخوره، ولی خروجی حرفش آدم رو راه می اندازه.
--------
تو زمان های بیکاری سرچ کنید creative ads ,. از خلاقیت تیم های گرافیکی لذت میبرید، نم نم دهنتون باز میشه
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
علاقه مندی ها (Bookmarks)