یادم باشه که هیچ وقت خودمو از یاد نبرم ، تا خدا از یادم نرود .
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
یادم باشه که هیچ وقت خودمو از یاد نبرم ، تا خدا از یادم نرود .
mohi (دوشنبه 11 اسفند 93), فرشته مهربان (پنجشنبه 19 آذر 88)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
یادم باشد که لطف خدا بیش از اینهاست ، پس جایی برای نگرانی نیست .
تشکرشده 791 در 202 پست
يادم باشه وقتي به خدا توكل ميكنم.... توسل ميكنم.... اعتماد هم بكنم!!!![]()
mohi (دوشنبه 11 اسفند 93), shirin joon (سه شنبه 26 آبان 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
یادم باشه به خدا نگم یه مشکل بزرگ دارم به مشکل بگم یه خدای بزرگ دارم
mohi (دوشنبه 11 اسفند 93), بالهای صداقت (سه شنبه 26 آبان 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
مثل یک درنای وحشی تا افق پرواز کن
قصه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن
زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست
بال های خسته ات را رو به فردا باز کن
baby (پنجشنبه 19 آذر 88)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
یادم باشد که زندگی کوتاه تر از آن است که با نفرت از دیگران تلف شود .
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
هر زندگی ای قشنگی های خاص خودشو داره
از Mamfred عزیز
http://www.hamdardi.net/thread-8696-post-93419.html#pid93419
baby (شنبه 21 آذر 88)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
یادم باشه
هیچوقت ، هیچوقت ، هیچوقت ، آدمهای دروغگو قابل اعتماد نیستند .
یادم باشه
به حس هایم همیشه اعتماد کنم . آنها هیچوقت مرا به بیراهه نکشاندند و همیشه با من صادق بودند .
یادم باشه
قدر نعمتهایی را که خدا به امانت در من به ودیعه نهاده بدانم و قدرتهایم را پرورش بدهم . مرسی خدای همیشه مهربان . یک حکمتی در همه ی کارهای خدا هست . مرسی خدا جون .
ani (یکشنبه 22 آذر 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
چون زندگی کوتاه است ، قوانین را زیر پا نگذارم ، بنابراین:
بسرعت ببخشم
همیشه نخندم اما گشاده رو باشم ،
گاهی لبخند رو از لب هام دریغ نکنم
یادم باشه که :
زندگی همیشه آنطور که ما فکر می کنیم پیش نمی رود
اما تا زمانی که هستیم ، باید سپاسگذار باشیم
برگرفته از امضای Mamfred
baby (یکشنبه 22 آذر 88)
تشکرشده 366 در 125 پست
یادم باشد که :
گوهر خود مزن بر سنگ هر ناقابلی
تا که پیدا شود گوهر شناس قابلی
پندار (شنبه 03 بهمن 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)