به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 54 از 192 نخستنخست ... 4142434444546474849505152535455565758596061626364748494104154 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 531 تا 540 , از مجموع 1928

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خادم رضا نمایش پست ها

    ببخشید من در اونجا نمیتونستم نظرم بگم ولی کمالگرایی وقتی هست که تو همه چیز رو به هر ضرب زوری بخوای
    که چی
    مثلا در ازدواج
    هر جور شده ازدواج کنه احساس حقارت کنه بیماری روانی بگیره دل دیگران رو بشکنه
    که چی
    آیا این ارزش این چیزها رو داره
    از کی تا حالا ما بجای اینکه خدا رو عبادت کنیم این چیزها رو عبادت کردیم و در حد پرستش آوردیم بالا

    .............

    سلام

    این چیزهایی که فرمودید کمال گرایی نیست
    اینکه طرف ازدواج کنه یا نکنه ، نظر شخصی خود فرد هست
    بحث سر یه چیز دیگه ست ،،مثلا در ازدواج ،،، سخت گیری های افراطی که طرف بگه :
    "" باید همه چی طرف کامل باشه مگرنه ازدواج نمی کنم ، "" مورد بحث هست ،نه که طرف اصلا پایه های ازدواج را نداشته باشه .
    اینکه طرف با زور ازدواج کنه یا نکنه ارتباطی با مقوله های کمال گرایی و کامل گرایی نداره
    مثلا موردی مثل تعهد ، معیار پایه ی هر ازدواجی هست
    یه مشاور می تونه این معیار طرف را آنالیز کنه و کمکش کنه .


    کمالگرایی به معنی انتخاب نادرست و عبور از خط قرمزها نیست !
    کمال گرایی یعنی هدف های غیر معقولانه که از توانایی فرد خارجه و تا طرف به اون هدف نرسه احساس شادی نمی کنه
    اون مطالب را با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید
    البته تالار مقوله هایی داره در این زمینه ، می تونید مطالعه بفرمایید
    موفق باشی.


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 03 اسفند 98 در ساعت 21:23

  2. #2
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چرا آدم به هر ضرب زوری بخواد ازدواج کنه کمالگرایی هست خطوط قرمز دیگران رو نادیده بگیره
    یا مشکل داره باید قرص مصرف کنه
    به نظرم که تعهد جز پایه های ازدواج هست

  3. #3
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    میخوام یه حکایت تعریف کنم
    یه بار یه مرد با یه آخونده دعواش میشه و فش میده بهش
    آخونده جلوی مردم میگه باشه ما اینطوری هستیم شما چطورید
    اون مرد شروع میکنه از خوبیهای خودشون گفتن و دوباره توهین کردن و تهمت زدن به آخونده
    دوباره آخونده میگه باشه ما اینجوری هستیم شما چطورید
    آنقدر این اتفاق تکرار میشه تا مرد آنقدر میگه بعدشم ول میکنه میره
    نکتش این بود که همه میفهمن کی خل چل بود

  4. 3 کاربر از پست مفید خادم رضا تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 16 اسفند 98), paiize (چهارشنبه 07 اسفند 98), شمیم الزهرا (چهارشنبه 14 اسفند 98)

  5. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام به همه همدردی های عزیز
    چقدر دلم واسه اینجا تنگ شده،دلم واسه همه روزهای گذشته کم دغدغه وکم استرس تنگ شده.
    چقدر استرس ها زیاد شده،چقدر ناآرامی ها زیاد شده!
    چه اتفاقهای عجیبی،چه دنیای ترسناکی!!!
    آرامش چه واژه غریبی شده،دلخوشی چه کمیاب شده!
    هفته پیش به خاطر دختر دوماهه ام چهارروز بیمارستان بستری شده بودیم.تجربه وحشتناکی بود!البته به خیر گذشت اما لحظات سختی به یک مادر بی چاره گذشت! شب اول بیچارگی رو توی تک تک سلولهام احساس کردم!از یک طرف دیدن درد کشیدن دخترم واز طرفی دوری از پسرم...
    مادر...مادر...مادر...سخت ترین وشیرینترین وعجیبترینِ نقشهای عالم!
    خدایا من غلط کردم!من بیجا کردم از تو دور شدم،خدای مهربانی ها با من مهربانتر باش،طفلهای معصوم من رو تا همیشه برایم نگه دار
    قول میدم...
    قول میدم بنده خوبی واست باشم
    قول میدم مادر بهتری باشم
    قول میدم همسر بهتری باشم
    قول میدم فرزند بهتری باشم
    قول میدم دوست بهتری باشم
    قول میدم آدم بهتری باشم در هرنقشی که دارم
    قول میدم نفس کشیدنم به یاد تو باشد
    خدایا قول وقرارهای منوتو توی اون شب سرجاشه!تو فقط مهربانترباش.خوبِ نزدیکِ من...

  6. 8 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 16 اسفند 98), Mvaz (پنجشنبه 08 اسفند 98), Pooh (چهارشنبه 07 اسفند 98), tavalode arezoo (چهارشنبه 14 اسفند 98), بی نهایت (پنجشنبه 29 اسفند 98), خادم رضا (چهارشنبه 07 اسفند 98), شمیم الزهرا (چهارشنبه 14 اسفند 98)

  7. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    امیدوارم همگی سلامت باشن.
    خواهشمندم کسی اگر از اعضای غایب خبری داره، بهمون بگه.


    من فعلا خدا رو شکر خوبم.
    فعلا یه قپی بزرگ اومدم برای استادم که حالا خودمم توش موندم. هم دلم میخواد اون مسوولیت رو بهم بدن. هم اصلا زیر ۳۰ درصد اطمینان دارم که تواناییشو دارم.

    وای، اگه مسوولیته رو بهم بدن و از پسش درست برنیام، استادم سنگ رو به میشه.
    خدا رحم کنه.

    - - - Updated - - -

    سنگ رو یخ

  8. 5 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 16 اسفند 98), بی نهایت (پنجشنبه 29 اسفند 98), خادم رضا (پنجشنبه 08 اسفند 98), شمیم الزهرا (چهارشنبه 14 اسفند 98)

  9. #6
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    اخی عزیزم نی نی جدید دار شدی؟؟؟!!!
    مببببببببارک
    انشالله به سلامتی
    و عزیزم اینو یادت باشه یک مادر سالم و سرحال میتونه یک مادر خوب باشه پس مراقب سلامت خودتم باش
    پو خانوم انشالله شما هم مسیولیتتون به خوبی انجام بدید با دلی خوش
    انشالله بقیه دوستان هم هر جا هستند سلامت باشند

  10. 3 کاربر از پست مفید خادم رضا تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 16 اسفند 98), Mvaz (یکشنبه 11 اسفند 98), شمیم الزهرا (چهارشنبه 14 اسفند 98)

  11. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    اگه فکر غصه خوردن مامان و بابامو نداشتم، اینقدر میرفتم بیرون کرونا بگیرم بمیرم .

  12. 3 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 16 اسفند 98), parsa1400 (چهارشنبه 21 آبان 99), شمیم الزهرا (چهارشنبه 14 اسفند 98)

  13. #8
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    اگه فکر غصه خوردن مامان و بابامو نداشتم، اینقدر میرفتم بیرون کرونا بگیرم بمیرم .
    ............

    سلام خانم پوه
    ان شا الله خوب باشید
    دیشب قبل از اینکه برسم منزل ، تو خیابون نزدیک بود عطسه ام بگیره ، که جلوی خودم را گرفتم :)
    تو این روزها عطسه و سرفه کنی ، لباس سفید ها می یان سراغت و یا تحویلت میدن :)


    داشتم با خودم فکر می کردم امروز که میرم بیرون ،شاید شب سالم برنگردم و آغشته به کرونا بشم و بدنم هم جواب نده بهش ،، و چند روز بعدش راهی سفر ابدی .
    به قولی همه آدم ها مسافرند و یه روزی می آیند و یه روزی می روند،
    تو این فکر کردن ها ، و این که ما از ثانیه های بعد خودمون هم خبر نداریم ، به خودم میگفتم باید چی کا ر کنم ،
    فهمیدم : ما یه " ابد " را پیش رو داریم ،
    ابدی که در اون ، مهمان سفره خودمون هستیم در پیشگاه خداوند ،
    پس باید تا لحظه آخر و در حد توانمون ، از این ثانیه ها استفاده کنیم .


    خب تو این دنیا غصه و ناراحتی هست و پش می یاد ،، ولی یه مطلبی بگم :
    بعضی غصه ها قشنگه ! و بعضی ها غصه ها نه !
    تفکیک اینا خیلی مهمه ،
    این حرف یادتون باشه و اگه یه روزی بهش رسیدید یه فاتحه برای من بخونید :)


    در پناه خدا .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 11 اسفند 98 در ساعت 18:07

  14. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 16 اسفند 98), Mvaz (یکشنبه 11 اسفند 98), Pooh (یکشنبه 11 اسفند 98), tavalode arezoo (چهارشنبه 14 اسفند 98), شمیم الزهرا (چهارشنبه 14 اسفند 98)

  15. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array
    سلام
    اومدن به همدردی حس خوبی داره برام...هرچند اعضای جدید رو نمیشناسم ولی یاد قدیما و روزایی که اینجا وقت میگذروندم میفتم....روزای سختی رو میگذوندم که خودمو با تلار همدردی سرگرم میکردم.

    امیدوارم همه دوستای قدیم و دوستای جدید حالشون خوب باشه و این روزای پرالتهاب رو خوب بگذرونن...


    از کرونا بگم....مامانم کرونا گرفته بود تازه خوب شده، البته تو خونه بود. نامزدمم در حال گذروندن دوره کروناست..حالش خوبه..منم احتمال 99 درصد در حال گذروندن دوره نهفتگی کرونا هستم و به زودی علایمم شروع میشه....جدی میگما...هر سه تا مونم خیلی خونسرد با این بیماری مواجه شدیم...نمیدونم ملت چرا انقد میترسن، فقط تو 5 درصد خطرناکه

    جدا از این بیماری روزای خوبی رو دارم میگذرونم...تازه عقد کردم و عشق و محبت و تفاهم زیادی بینمون هست


    امیدوارم خدا به دل همه ارامش و حال خوب و عشق ببخشه و مشکلات همه رو حل کنه

  16. 8 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    Aram_577 (سه شنبه 13 اسفند 98), m.reza91 (جمعه 16 اسفند 98), Mvaz (چهارشنبه 14 اسفند 98), فرشته مهربان (دوشنبه 12 اسفند 98), بی نهایت (پنجشنبه 29 اسفند 98), شمیم الزهرا (چهارشنبه 14 اسفند 98), صبا_2009 (سه شنبه 13 اسفند 98)

  17. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 04 [ 11:37]
    تاریخ عضویت
    1391-1-16
    محل سکونت
    همین نزدیکی
    نوشته ها
    176
    امتیاز
    13,347
    سطح
    75
    Points: 13,347, Level: 75
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    825

    تشکرشده 878 در 168 پست

    Rep Power
    46
    Array
    به نام خدا

    سلام

    یکی دو روز پیش داشتم به همدردی فکر میکردم، یادم افتاد که آقای سنگتراشان، مدیر گرامی سایت، قم تشریف دارند..... البته یاد "راحیل خانم" هم افتادم که اهل قم هستند. و دوستان دیگر ...... اومدم ببینم که خبری هست، که دیدم بله ...... البته امیدوارم که آقای مدیر هم در سلامت و صحت باشند.

    دعا گوی همه دوستان هستم ........ انشاالله که همگی از این ویروس کذایی به سلامت و عافیت دور باشند.

    .

    لطفا همه مریضها رو در این ایام از دعای خیرتان محروم نکنید. ما را نیز هم!

    .
    در پناه حق.
    گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
    این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
    مولانا

  18. 6 کاربر از پست مفید Aram_577 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 16 اسفند 98), Mvaz (چهارشنبه 14 اسفند 98), مدیرهمدردی (سه شنبه 13 اسفند 98), بی نهایت (پنجشنبه 29 اسفند 98), شمیم الزهرا (چهارشنبه 14 اسفند 98)


 
صفحه 54 از 192 نخستنخست ... 4142434444546474849505152535455565758596061626364748494104154 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.