به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 73
  1. #51
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    ممنون ياسا خانم.

    در مورد اون دختر خانم هم اينقدر خودتو اذيت نكن. اگر تو مسائل ظاهريش گير كردي باهاش كات كن و تمام. نه خودتو آزار بده نه اون بيچاره رو لنگ در هوا نگه دار. اگر دختر بودي اين جوري بهت نميگفتم چون ممكن بود ديگه موقعيتش نصيب نشه اما حالا كه پسري ميتوني بري كسي ديگه رو انتخاب كني كه صددرصد ميپسنديش.

    به قول آقاي مدير (كپي برداري ) زيبايي ظاهري يه فرستنده داره (طرف مقابل) يه گيرنده (ما) شايد همين قيافه كه تو نمي پسندي در نظر يك فرد ديگر زيباترين باشه پس:

    يا گيرنده رو عوض كن (كه اونو زيبا ببيني و اينقدر با آدمهاي ديگه مقايسه نكني) يا فرستنده رو (انتخابت رو)
    ظاهرش رو هم يه جورايي دوست دارم اما شايد جورايه ديگه رو هم دوست دارم.

    مثلا درمورد بيني شون اولا كه ازشون خوشم اومده بود اصلا متوجه بينيشون كه يه خورده بزرگه!! (قصد توهين و.. رو ندارما !! بد هم فكر نكنين. ) نشده بودم بعدانا كه مساله جدي شد و روشون وسواس پيدا كردم و هي به عكساش نيگا ميكردمو ... البته يكي از دوستام هم يه تيكه به ام انداخت و...

    به خدا موندم !!

  2. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    از «فرشته مهربان» و « مديرهمدردي» هم تقاضا دارم اگه امكانش بود يه راهه چاره اي واسه من ارائه كنن. ممنون.

  3. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 91 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-25
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    1,796
    سطح
    24
    Points: 1,796, Level: 24
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 62 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    سلام دوست خوبم هميشه ظاهر اولين چيزيه كه به چشم مي ياد ولي با از گذشت زمان چيزي كه كمرنگ و كمرنگ تر مي شه همينه
    مخصوصا دو نفر بعد از مدتي وقتي به جنبه هاي زيباي شخصيتي هم پي مي برند ديگه بعضي از عيب هايي كه به چشم همه مي ياد در نظر انها حسن مي شه
    مطمئني از نظر شخصيتي مي پسنديش؟

  4. 2 کاربر از پست مفید گل گلدون تشکرکرده اند .

    گل گلدون (دوشنبه 16 اسفند 89)

  5. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    [/color] ممنون از گل گلدون و ياسا

    سلام دوست خوبم هميشه ظاهر اولين چيزيه كه به چشم مي ياد ولي با از گذشت زمان چيزي كه كمرنگ و كمرنگ تر مي شه همينه
    مخصوصا دو نفر بعد از مدتي وقتي به جنبه هاي زيباي شخصيتي هم پي مي برند ديگه بعضي از عيب هايي كه به چشم همه مي ياد در نظر انها حسن مي شه
    مطمئني از نظر شخصيتي مي پسنديش؟
    بله درست مي فرمايين. يه جورايي دچار وسواس شدم.

    هرچه قدر هم با خودم فكر ميكنم ميبينم خيلي شخصيتشو مي پسندم . و هرچي رو معياراي مورد نظرم فكر ميكنم از نظر باطن همچين دختري رو ميخوام. در مورد حجاب و...

    اما از يه ور هم به مرحله عمل كه ميرسه از دختراي رنگين منگين هم بدم نمي ياد. نميدونم شايد يه جورايي هوسه !! چيه !!

    چون من به خوش تيپي و خوش پوشي اهميت ميدم و بايد قبول كرد كه خيلي از لباساي شكيل رو نميشه با چادر پوشيد. نميشه تركيب كرد !!


    شخصيتشون رو هم تا الان ميشه گفت خيلي پسنديدم . البته نه صد در صد! امروز هم با هم يه ديداري داشتيم . از بودن با هاشون و حرف زدن باهاش لذت مي برم. اما شايدم يه عادت و... باشه! هميشه هم به يه چيزاي مشترك در مورد افكار و... ميرسيم.

    و مطمئنا با آرايش كردن . از نظرظاهر هم بهتر از اين ميشن.

    يه جورايي همشايد ميترسم كه بعد از انتخاب ؛ ديگرون اعم از خانواده و فاميل هر كدوم يه ايرادي چيزي به چهره و ظاهرش بگيرن.


    بي خيال !!

    دوستان ؛ شايد من يه چند روزي دسترسي به اينترنت نداشته باشم .
    شاد و موفق باشين . تا بعد . يا علي

  6. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 شهریور 90 [ 17:41]
    تاریخ عضویت
    1389-12-13
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,809
    سطح
    25
    Points: 1,809, Level: 25
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 184 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    سلام

    NAVA جان تنها چيزي كه بعد اين همه پست به نظر من ميرسه اينه:
    باهاشون يه جوري سر صحبت رو باز كني و بپرسي كه حاضره براي شوهرش بره آرايشگري ياد بگيره؟
    اگه انجام بده كه حله
    آرايشگري رو يه مدت كلاس هاش رو بره كاملا ياد ميگيره
    اونوقت ميتونه بشه يكي از همين زنهايي كه توي فيلما ديدي

    ولي يه چيز رو صادقانه بهت بگم، اين آرايش ها رو 6 ماه يا خيلي بخواد باشه 1 سال خوشت مياد بعد اگه عاشق باشي اين چهره عادي همسرته كه خوشت مياد و بهت آرامش خواهد داد
    آخه فكر نكن آرايش برات چيزي مياره
    توي ميخواي همسرت رو ببوسي و وقتي ببيني اين همه آرايش رو صورتشه چطوري ميتوني؟


    يا حق

  7. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    سلام به همگی دوستان
    سال نو مبارک
    امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و شادی داشته باشید

  8. 3 کاربر از پست مفید nava تشکرکرده اند .

    nava (جمعه 05 فروردین 90)

  9. #57
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    سلام دوستان
    من هنوز یه جورایی با خودم درگیرم. اگه ممکنه کمکم کنید.

    توضیح دوباره :
    تا اونجاییکه میدونین من از یه خانمی خوشم اومده و اکثر شرایطمون با هم جوره.

    و باطن و شخصیتشون رو خیلی زیاد پسندیدم. اما تو ظاهر گیر کردم. به طوری که با دیدن دخترای دیگه. فکر میکنم اونا از نظر ظاهر و به خصوص اندام از دختر مورد نظر بهترن و به انتخابم شک میکنم اما از یه ورمنمیتونم بی خیاله ایشون شم. و میدونم که شاید اون طرز فکر ایشون تو اون دخترا نباشه.

    شاید بازم بگین نگاهتو کنترل کن. اما هر جوری باشه بالاخره آدم دخترای مختلفی رو دور و برش میبینه. هر چقدرم کنترل کنم.
    افسرده شدم
    ایشون رو هم دوست دارم . نمی دونم تنوع طلبیم عود کرده یا چی؟؟
    نمی دونم چی می خوام . و هم میدونم !!
    البته از نظر قد و وزن ایشون احتمالا متناسب حساب میشن. قد 163 و وزن 54 هستش .
    نمیدونم از زیاد چاق هم خوشم نمی یاد اما یه جورایی دوست داشتم که ایشون چاق تر و تو پر تر بودن.

    نمیدونم . هم جذب چاق می شم هم لاغر !!
    نمیدونم به خاطر فشار مجردی هست واسه چیه!!؟

    به نظرتون چیکار کنم؟؟
    به غیر ظاهر ، اکثر معیارا و شرایط دیگه واسم حل شده و قابل قبول هست.
    ظاهرش رو هم دوست دارم . اما در کنار این از دخترای دیگه هم خوشم می یاد.


    ظاهر ایشون معمولیه و تحریک کننده نیست مثل بعضی از دخترای دیگه. طوری نیست که در نگاه اول به چشم بزنن و پسرا رو جذب کنن.

    دچار وسواس فکری شدم .لطفا کمکم کنید . خیلی ممنون

  10. #58
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    همچین لاغرم نیست،شاید از فیزیک بدنیش خوشت نمیاد.بعضی از دخترا تا وقتی شوهر نکردن به خودشون می رسن،

    همین که از پل گذشتن همه چیو ول می کنن.به اون چیزی که الآن می بینی دلخوش نباش.

  11. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 26 فروردین 90)

  12. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 بهمن 90 [ 02:56]
    تاریخ عضویت
    1389-12-17
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    1,473
    سطح
    21
    Points: 1,473, Level: 21
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    شما خودت قد و وزنت چقدره چون این خانوم با این مشخصات کاملا متناسب به نظر میان!!

  13. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    با سلام و تشکر از دوستان
    شما خودت قد و وزنت چقدره چون این خانوم با این مشخصات کاملا متناسب به نظر میان!!
    البته وزن ایشون 57 هستش که دیروز ازشون پرسیدم و اشتباهی گفتم 54 !

    من خودم 175 سانت قدمه و 68 کیلو هم وزنمه که تقریبا متناسب هستم اما تصمیم گرفتم یه 3-4 کیلویی همراه با ورزش وزن اضافه کنم.


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. بیخیال بودن همسرم یاحساسیت زیادمن
    توسط meh-di در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 94, 14:29
  3. حساسیت زیادی
    توسط ash در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:10
  4. حساسیت های زیادی نسبت به همسر
    توسط قلب تپنده در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 دی 91, 21:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.