RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

سلام خدمت همه دوستان
من خیلی کوچیکتر از ازین هستم که بخوام به کسی تذکر بدم ..اونم به افراد با تجربه و مفیدی در سایت مثل دلجو و گلنوش عزیز
با عرض شرمندگی من فکر میکنم تاپیک کمی از حالت درخواستهای بیجا از همرسمون درومده و وارد مشکل گلنوش عزیز شده
فکر نمیکنید اگر یه تاپیک جدا بزنید و مشکل رو اونجا مطرح کنید بهتر باشه؟

گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)