به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 75
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    سلام
    گلنوش جان اگه اون اتاق محل زندگیه دائمیه شماست و شما با همسرت دارید باهم توی اون اتاق زندگی می کنید به نظرم درخواست بی جایی نیست که بخواهی خونه ات رو همانطور که دوست داری مرتب کنی.
    فقط شاید نوع و لحن در خواستت از همسرت مناسب نیست که ناراحت میشه.
    به قول انی جون سر دوربین رو به سمت خودت برگردون !!!!!و ببین شاید طرز رفتارت با مادر شوهرت طوریه که خودت اجازه می دی ایشون بدون اجازه وارد اتاقتون بشن و توی چیدمان وسایلت دخالت کنند!!

  2. #52
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    بله اون اتاق محل زندگی من و شوهرمه و تخت خواب و لباسا و همه وسایلمون اونجاست.

    مطمئنم مشکل از من نیست چون چند بار از شون خواهش کردم اجازه بدن خودم اتاق خودمون رو جمع کنم ولی کو گوش شنوا تا میرم بیرون یا یه جای دیگه از خونه میبینم رفته تو اتاق و داره جمع میکنه حالا جالب اینجاست کل خونه به هم ریختست و منتظر میمونه تا ماهی یه بار یه خانم بیاد تمیز کنه ولی هر روز تو اتاق منه.....

  3. #53
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط گلنوش67
    ایا این در خواست من بی جاست؟لطفا کمکم کنین میخوام بدونم اگه بی جاست خودمو اصلاح کنم اگر هم که بجاست یه فکری به حالش کنم




    من و همسرم تو خونه مادر شوهرم تو یکی از اتاقاش زندگی می کنیم.من دوست دارم خودم اتاقمو مرتب کنم هر وقت که دوست داشتم. خودم وسیله هامو اونطور که میخوام سر جاش بذارم.
    ولی ایشون نمیذاره و هر روز بی اجازه وارد اتاق من میشه و اونجا رو مرتب میکنه.
    من این رفتارو دوست ندارم شاید یه وسیله خصوصی داشته باشیم اصلا دوست دارم خودم ،
    اتاق خودمو هر وقت که حوصله داشتم جمع کنم آخه همیشه فکر میکنم اون اتاق مثل یه خونست
    واسم و دوست دارم خودم با عشق واسه همسرم مرتبش کنم.
    با رفتار جراتمندانه هم گفتم لطفا شما مرتب نکنین خودم دوست دارم اتاقمو مرتب کنم ولی فایده نداره.





    همسرم هم ناراحت میشه از اینکه من همچین در خواستی دارم حالا شما بگید آیا من اشتباه میکنم آیا این توقعم بی جاست؟
    سلام گلنوش جان،به نظر من درخواست شما نا به جا نیست و ایشون باید خودش این اجازه رو به خودش نده که وارد اتاق شما شه و اونجا رو مرتب کنه..چون اونجا مثل منزل شما هستش!
    ولی
    به این دلایل که:
    1. اینجا در اصل منزل مادر شوهر شماست و فقط یک اتاقش رو به شما داده (میشه درک کرد که هنوز اون اتاق رو قسمتی از خونش می دونه و بی اجازه وارد میشه ومرتب می کنه)
    2.ایشون به دلیل کنجکاوی....این کار رو انجام می ده یعنی با قصد خاصی ...(با توجه به اینکه می گی کل خونه نا مرتب هست ولی هرروز اونجا رو مرتب می کنه )
    3.در واقع نه ولی ظاهر ا داره به شما لطف می کنه واتاقتون رومرتب می کنه ...
    4.شما هم جرات مندانه این مساله رو مطرح کردی که دوست داری خودت اتاق رومرتب کنی ولی توجه ای نمی کنه
    5.اسکان شما تو منزل اونها تا جایی که من می دونم موقتی هستش
    به نظرم سعی کن دیگه رو این خواسته ات پافشاری نکنی و در واقع با این رفتارش کنار بیای..
    می دونم خیلی سخته ولی خوب نهایتش هر کاری هم کنی یا ایشون تغییر رویه نمی ده ..
    یا می گه من دارم به تو لطف می کنم و عوض تشکرت هست
    و بین شما و همسرت هم اختلاف می افته...
    به نظر من در این شرایط سعی کن کلامی در این مورد حرفی نزنی و این مدت رو تحمل کنی!
    البته در زمانیکه روابطت با همسرت خوب بود بهش بگو از اینکه مادر لطف می کنه و اتاق رو مرتب می کنه ازش ممنونم ولی از اینکه حریم خصوصی نداریم و نمی تونم با خیال راحت اونجا زندگی کنم نگرانم و دوست دارم احساس امنیت داشته باشم ولی این جوری اون حس امنیت و حریم خصوصی داشتن از من گرفته می شه !
    شاید همسرت با مادرش صحبت کنه...

  4. 2 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (پنجشنبه 10 فروردین 91)

  5. #54
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    گلنوش جان به نظر من قبل از اینکه مادر همسرت بیاد اتاق شما رو مرتب کنه خودت اتاقتون رو هر روز که از خواب پا میشی مرتب کن تا همیشه مرتب باشه و بهانه ای نباشه برای دیگران. ضمن اینکه با زبون بازی مادر همسرت رو نرم کن. مثلا بگو بمیرم براتون همه جا رو تمیز می کنید. من خیلی شرمنده میشم که اتاق ما رو هم شما مرتب کنید. شما که شرمندگی منو نمی خواهید؟

    (البته این پست ربطی به درخواست به جا و بی جا نداشت فقط راه حلی که به نظرم رسید گفتم)

  6. 3 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (پنجشنبه 10 فروردین 91)

  7. #55
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    یک در خواست بی جا به نظر من اینه که بپرسی دست پخت من بهتره یا مامانت و توقع داشته باشیم بگه تو

    به نظر من هیچ وقت این سوال رو مطرح نکنیم، چون در اکثر مواقع دست پخت مادر شوهر ها بهتره که با این سوال فقط خودمونو سبک می کنیم
    اگر هم که دست پخت شما از مادر شوهرتون بهتره مطمئنا همسری خودش این و می دونه و دلش نمی خواد مادرشو با اون سن و سال جلوی همسرش پایین بیاره . حتی گاهی اوقات توی جمعی که با دوستان با فامیل های خودتون هستید از دست پخت مادر شوهرتون تعریف کنید تا همسرتون متوجه بشه که شما چقدر عادل هستید و با مادر شوهرتون دوستانه هستید ، با این کار خودتونو بالا ببرید

  8. 3 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (پنجشنبه 01 فروردین 92), tamanaye man (پنجشنبه 10 فروردین 91)

  9. #56
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    گلنوش جان به نظر من قبل از اینکه مادر همسرت بیاد اتاق شما رو مرتب کنه خودت اتاقتون رو هر روز که از خواب پا میشی مرتب کن تا همیشه مرتب باشه و بهانه ای نباشه برای دیگران. ضمن اینکه با زبون بازی مادر همسرت رو نرم کن. مثلا بگو بمیرم براتون همه جا رو تمیز می کنید. من خیلی شرمنده میشم که اتاق ما رو هم شما مرتب کنید. شما که شرمندگی منو نمی خواهید؟

    (البته این پست ربطی به درخواست به جا و بی جا نداشت فقط راه حلی که به نظرم رسید گفتم)

    نازنین جان اگه به مالکیت خونه باشه که 3 دنگش مال شوهرمه .

    دلجو دلتنگ عزیز ازت ممنونم ولی این کار یه جورایی پاک کردن صورت مسئله است شاید نخوام اون ساعت تمیز کنم شاید بخوام فردا.........مگه میشه از ترس مردم این کارو بکنم؟

  10. 2 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (پنجشنبه 10 فروردین 91)

  11. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    گلنوش جان! به نظرم خواسته شما به جاست. اما اینجا دم در خونه مردم بده اگه می خوای در موردش حرف بزنیم یه تاپیک جدید باز کن تا بشه راحت تر صحبت کرد و نظر داد. منم یه سری راهکار به نظرم می رسه که برات خواهم نوشت.
    موفق باشی

  12. 5 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    آویژه (پنجشنبه 10 فروردین 91)

  13. #58
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    سلام خدمت همه دوستان

    من خیلی کوچیکتر از ازین هستم که بخوام به کسی تذکر بدم ..اونم به افراد با تجربه و مفیدی در سایت مثل دلجو و گلنوش عزیز

    با عرض شرمندگی من فکر میکنم تاپیک کمی از حالت درخواستهای بیجا از همرسمون درومده و وارد مشکل گلنوش عزیز شده

    فکر نمیکنید اگر یه تاپیک جدا بزنید و مشکل رو اونجا مطرح کنید بهتر باشه؟


    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  14. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (پنجشنبه 10 فروردین 91)

  15. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 14:46]
    تاریخ عضویت
    1390-4-05
    نوشته ها
    144
    امتیاز
    2,677
    سطح
    31
    Points: 2,677, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    680

    تشکرشده 721 در 128 پست

    Rep Power
    30
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    خواستن اینکه شوهرتون در مرد هیییییییییییییییییییچ جنس مخالفی صحبت نکنه یا نظر نده واصلا وابدا تعریف نکنه حتی محارمش!!1 در حالی که از صب ما خانما در مورد آقای فرشنده سوپری دوست شوهرمون وهزار مرد دیگه صحبت میکنیم نظر میدیم واگه کسی شاکی بشه بهمون برمیخوره ومیگیم ماکه قصدی نداریم !!!!!!!!!!!
    اگه ما خانما قصدی نداریم که واقعا هم نداریم پس این شوهرای طفلکمون که....

  16. 2 کاربر از پست مفید single تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (پنجشنبه 01 فروردین 92), single (پنجشنبه 22 تیر 91)

  17. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 فروردین 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,526
    سطح
    22
    Points: 1,526, Level: 22
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 582 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    در خواست اينكه اون جوابگوي رفتار اشتباه خونواده ش باشه و اون رو بخاطر بقيه مجازات بكنيم.همسر ما فقط مسئول رفتار و كارهاي خودشه نه هيچ كس ديگه.پس لطفا اگر ناراحتيم اونو بين خونواده ش و خودمون قرار نديم.

  18. 2 کاربر از پست مفید فرشته سفيد تشکرکرده اند .

    فرشته سفيد (چهارشنبه 16 فروردین 91)


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا این حرف همسرم قابل بخشیدن هست؟؟
    توسط Elmira sh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 مهر 95, 20:11
  2. بیشتر بودن سن دختر در ازدواج آیا صحیح است؟؟
    توسط zafarx در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 تیر 94, 08:42
  3. آیا با این شرایط اخلاقی و شخصیتی ازدواج مناسب هست؟؟ ( مشاوره )
    توسط پسر آریایی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 94, 13:20
  4. آیا استفاده از پول دیه جایز است؟؟
    توسط آرام دل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 17 مرداد 93, 01:26
  5. آیا پیشنهاد خواستگاری از طرف دختر صحیح است؟؟
    توسط سارا5 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 18:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.