به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 108
  1. #51
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    تمنا جان خیلی ممنون که کمکم می کنی
    شوهرم میگه چون تو منو زدی بابات زنگ بزنه معذرت خواهی کنه
    منم گفتم من زدم و تا حالا صد بار معذرت خواهی کردم
    اون تو اس ام اس هاش خیلی فحش میده مثلا کثافت روانی اشغال خفه شو و......
    منم خیلی ناراحت میشم و در جوابش میگم احترام خودتو نگه دار میگم از تو بعیده این حرفا
    خیلی بهش احترام میذارم فکر کنم پرو میشه ولی به زور خودمو نگه میدارم
    خیلی پرتوقعه شرایطشو قبول می کنم میگه بابات معذرت خواهی کنه حالا فکر کنید اگه بابام معذرت خواهی بکنه یه بهونه دیگه میاره
    نمیدونم نیت قلبیش چیه فقط سنگ میندازه جلو پام
    خودش هم به نوبه خودش اشتباه کرده مثلا درو قفل کرده از نظر اون این کارش اشتباه نیست
    مامانش اون همه بدوبیراه بهم گفته این وسط بابای من که هیچ بی احترامی نکرده باید معذرت خواهی کنه
    نمیدونم با این شوهرم که این همه مغروره چیکار کنم

  2. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 مرداد 93 [ 22:12]
    تاریخ عضویت
    1390-1-04
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    3,467
    سطح
    36
    Points: 3,467, Level: 36
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    386

    تشکرشده 356 در 119 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل یاس عزیز
    سلام
    دوست خوبم به چند نکته توجه کن :
    1- همسر من با ارتباط من با دوستام هیچ مشکلی نداشت تا اینکه سر یه موضوعی بعد از اینکه از خونه دوستم برگشتم نداشته هامونو به رخ شوهرم کشیدم که به شدت اونو ازرده کرد( البته ازش دلخور بودم که این کارو کردم ) اما نتیجه رو ببین :
    شوهرم بعد از اون گفت برای ارتباط با دوستات من گفتم برو میری و گفتم نرو میگی چشم.
    نتیجه :عمل بد من این عکس العمل را در پی داشت
    بعد ازاون یکی از دوستام دعوتم کردگفت : نرو گفتم : چشم علی رغم اینکه خیلی دلم میخواست برم اما در مقابل رفتار همسرم چی بود ؟
    بعد از کلی زمان که گذشت گفت : حالا اگه دلت میخواد بری برو اما زود برگرد خونه>
    مطمین باش اگه اون چش رو نمی گفتم شوهرم نرم نمی شد و تا قیامت باید بحث میکردیم که چرا نمیزاری و....
    2- توی این تالار خوندم :زنی در زندگی زناشویی موفق است که سنگ زیرین باشد
    یه خانم باتجربه هم میگفت : شوهر من خیلی مغروره اما وقتی در مقابل غرور مرد متواضعانه سرفرود بیاری به پای خامش خواهد افتاد
    3-
    همسرت گفته : مهریتو میدم اما 5 سالم خونه بابات بمونی بازم طلاقت نمیدم
    میدونی یعنی چی؟
    یعنی گل یاس من دوستت دارم و نمیخوام از دستت بدم ولی میخوام کمی تغییر کنی
    به همین سادگی!
    [color=#000000]اونوقت تو در مقابلش شاخ و شونه میکشی یعنی دقیقا داری راه رو برعکس میری...
    موفق باشی

  3. 5 کاربر از پست مفید سبزه تشکرکرده اند .

    سبزه (شنبه 02 اردیبهشت 91)

  4. #53
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل یاس جان زندگی تو مهمه اما اگر به قیمت خورد شدن غرور پدر عزیزت باشه کار درستی نیست.به خصوص اینکه پدرت کار اشتباهی مرتکب نشده

    من تصور اینه که اگر پدرت هم از شوهرت معذرت خواهی کنه یه چیز دیگه طلبکار میشه شوهرت.و ممکنه فردا روزی هر تقی به توقی بخوره بگه فلانی بیاد معذرت خواهی کنه

    گل یاس جان میشه حرف گوش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟

    اگر فحش میده در اس ام اس شما به هیچ عنوان جواب نده..هیچی نگو..نمیدونم احترامت رو نگه دار و فلان و ...

    اصلا هیچی نگو.میتونی؟

    بذار همسرت اندازه یه ارزن فکر کنه شما بی تفاوت شدی.چون اهمیت زیاد شما رو میبینه با این رفتارا میخواد حرفاشو به کرسی بنشونه.

    صبور باش

    بهش بگو من قراره با تو زندگی کنم نه بابام.
    بگو من اماده ساختن زندگیم به بهترین شکل هستم و ایراداتم رو حتما رفعش میکنم.

    برای مهریه اقدام کردی؟یا نه هنوز؟
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  5. 4 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  6. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    سبزه عزیز مرسی که جواب دادی دوستم یه چند ماه پیش نامزد شده و شوهرش درامدش خیلی بالاست و واسه نامزدی طلاهای خوبی خریده بود
    به خدا من اصلا مقایسه نکردم حتی پیش شوهرم در مورد دوستم زیاد حرف نزدم
    مادرشوهرم از من پرسید چی واسه دوستت خریدن منم بهش گفتم حالا فکر کنم مادرش بهش گفته
    مثلا وقتی ما خونه خریدیم و اسباب کشی کردیم و بعد از اون من قهر کردم اومدم خونه ی بابام شوهرم می گفت از وقتی اینجا اسباب کشی کردیم همسایه جدیدمون تو رو یاد میده و حتی می خواسته در اونارو بزنه که شما زن منو یاد دادین و اونم رفته خونه باباش در حالی که من با همسایم صمیمی نیستم
    سبزه جان شما گفتین که شوهرت دوست داره چون میگه 5 سال طلاقم نمیده نه اصلا اینطوری نیست اون بعد از اون حرفش گفت که فکر کردی طلاقت میدم تا از من پول بگیری و بری با یکی دیگه ازدواج کنی و پول منو واسه اون خرج کنی پس دوست داشتنی در کار نیست
    مریم جان شما خیلی خوب راهنمایی میکنید و از این به بعد تصمیم دارم هرچی شما گفتین به اون عمل کنم
    نه واسه مهرم اقدام نکردم اون روز خیلی عصبانی بودم فعلا نه تماس دارم نه هیچ اقدام قانونی نمی کنم
    می خوام منتظر بمونم
    من بهش گفتم که بابام کاری نکرده که معذرت خواهی کنه و من هیچ وقت دوست ندارم بابام ازش عذر بخواد

  7. 4 کاربر از پست مفید گل یاس تشکرکرده اند .

    گل یاس (شنبه 02 اردیبهشت 91)

  8. #55
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    سلام دوست عزیز

    پیشنهاد میکنم این کتاب رو تهیه کنی خوب بخونی.

    {مجموعه قوانین ومقررات خانواده}

    گردآورنده{عاطفه زاهدی}

    قیمتشم 6500تومان

    اعطلاتت حقوق زن وخیلی چیزهای درش هست که بدردت میخوره.

  9. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    تو رو خدا کمکم کنید
    امروز فهمیدم مادرشوهرم و پدرشوهرم اسباب کشی کردن اومدن خونه ما
    نمیدونم تو مغز شوهرم چی میگذره
    می خوام اقدام قانونی بکنم
    کمکم کنید
    اقدام کنم یا نه؟
    تو رو خدا چرا کارشناسها به من جواب نمیدن؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید گل یاس تشکرکرده است .

    گل یاس (شنبه 02 اردیبهشت 91)

  11. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    چرا حلا خونه شما!!!!!!!!!!!!

    مگه مستجر بودن ؟؟؟؟

    نکنه دنبال فرست بودن تا خونه خالی بشه صاحب خونه بشن.

    آخه چه دلیلی داره بیان خونه شما .خیلی عجیبه.

  12. کاربر روبرو از پست مفید کبوتر تشکرکرده است .

    کبوتر (شنبه 02 اردیبهشت 91)

  13. #58
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل یاس عزیزم از کجا فهمیدی که به خونه شما اسباب کشی کردن؟
    نه فعلا کاری نکن.دختر چقدر صبرت کمه دندون رو جیگر بزار تا تقی به توقی می خوره میگی اقدام کنم!
    الان اگه با همسرت تماسی داشته باشی اون میبینه تو این همه اصرار داری ،دوباره همون حرفای قبلی یا حتی بدترش هم بهت میزنه .پس چند روز صبر کن به اون هم فرصت فکر کردن بده .
    شوهر تو الان خیالش راحت شده که هرچی به تو جواب رد میده باز تو زنگ میزنی بزار یه چند وقتی به حالش خودش باشه .بزار منتظرت تلفنات بمونه انقدر هرت هرت برندار بهش زنگ بزن .تو خودت با این کارت اونو مغرورش می کنی خوب دختر گل.عزیزم اگه می خوای زندگیت درست بشه نه باید اقدام قانونی کنی و نه انقدر خودتو سبک کنی .با برنامه پیش برو

    با وجود وسایل شما چطور اونا وسایلشونو خونه شما جا دادن؟

  14. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  15. #59
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    گل یاس جان صبور باش.

    ترک خونه این عواقب رو هم داره.

    به نظرم اقدام قانونی فعلا نکن...

    بذار اگر هم خدایی ناکرده قرار بر جدایی و ..باشه (که احتمالش یک درصده) خودش اقدام کنه تا شما کاملا تمام حق و حقوقت رو بگیری...

    فعلا صبور باش.چرا که اگر شما برای طلاق اقدام کنی هیچی جز مهریه بهت تعلق نیمیگیره....اما اگر بذاری اون اقدام کنه اجرت المثل و نصف تمام دراراییهاش هم به شما تعلق میگیره.

    اما من مطمئنم کار به اونجا نمیکشه.واقعا که دادگاه روند طولانی و سختی رو برای طلاق تعیین میکنه که کفش اهنی میخواد برای طلاق.(در مورادی که یکی از طرفین راضی نباشه)


    شما از کجا فهمیدی اونا اومدن خونه شما؟
    با کی در ارتباطی که فهمیدی اینو؟


    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  16. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  17. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم

    سلام
    نمی دونم که چجوری وسایلارو اونجا جا دادن
    یکی از دوستامون تو مجتمع ما زندگی می کنه
    امروز زنگ زد گفت دیروز اسباب میاوردن
    اره مادرشوهرم مستاجره
    به عموم زنگ زدم ادمه با نفوذ و با سوادیه اون گفت فعلا اقدام نکنیم
    فردا قراره با عموی شوهرم صحبت کنه
    نه به عنوان اینکه التماس کنه که من برم اون خونه
    میگه می خوام ببینم منظوره اینا از این کارا چیه
    در ضمن امروز با یه وکیل صحبت کردم اونم میگه حالا بزرگترها مشکلتو حل کنند بعد اگه درست نشد قانونی اقدام کن
    مشکل من اینه که اونا بزرگتر درستو حسابی ندارن
    خدا کمک کنه
    بازم شما هم کمکم کنید
    نمی دونم چرا کارشناسها اصلا به من نظر نمیدن

    اخه تا حالا همچین برنامه ای دیدین
    به هر کی میگم تعجب می کنند
    میگن یعنی چی
    اونا هم مثل شما میگن وسایلات پس چی شده
    خونم 90 متری وسایلای خودم انقدر زیاده که اصلا واسه یه چوب کبریت جا نیست
    یعنی اگه من بچه دار میشدم نمی دونستم وسایلای اونا کجا بزارم
    حالا اونا اومدن نمی دونم وسایلاشونو کجا جا دادن
    میدونید از نظر من اینا این کارو کردن که من اتشی بشم و فردا پاشم برم التماس کنم که تورو خدا منم می خوام اینجا حتی با شما زندگی کنم
    ولی عمرا این کارو نمی کنم

    قانونی هم اقدام کنم میگم که منو از خونه انداخته بیرون و پدر مادرشو اورده
    وکیل می گفت اون الان متهمه


    من نمی خوام که طلاق بگیرم چون اینا تو فامیلشون بزرگتر ندارن می خوام از طریق قانون با شوهرم حرف بزنم
    بازم نظر بدین
    اگه اینطوری اقدام کنم خوبه؟

  18. کاربر روبرو از پست مفید گل یاس تشکرکرده است .

    گل یاس (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)


 
صفحه 6 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.