تمنا جان خیلی ممنون که کمکم می کنی
شوهرم میگه چون تو منو زدی بابات زنگ بزنه معذرت خواهی کنه
منم گفتم من زدم و تا حالا صد بار معذرت خواهی کردم
اون تو اس ام اس هاش خیلی فحش میده مثلا کثافت روانی اشغال خفه شو و......
منم خیلی ناراحت میشم و در جوابش میگم احترام خودتو نگه دار میگم از تو بعیده این حرفا
خیلی بهش احترام میذارم فکر کنم پرو میشه ولی به زور خودمو نگه میدارم
خیلی پرتوقعه شرایطشو قبول می کنم میگه بابات معذرت خواهی کنه حالا فکر کنید اگه بابام معذرت خواهی بکنه یه بهونه دیگه میاره
نمیدونم نیت قلبیش چیه فقط سنگ میندازه جلو پام
خودش هم به نوبه خودش اشتباه کرده مثلا درو قفل کرده از نظر اون این کارش اشتباه نیست
مامانش اون همه بدوبیراه بهم گفته این وسط بابای من که هیچ بی احترامی نکرده باید معذرت خواهی کنه
نمیدونم با این شوهرم که این همه مغروره چیکار کنم![]()












علاقه مندی ها (Bookmarks)