به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 73
  1. #51
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    من هیچوقت قبول نداشتم عشق ادمو کور می کنه. عشق ادمو کور نمی کنه ولی باعث می شه که ادم هر عیب و مشکلی رو که می بینه بپذیره. و بعدا در عمل و موقعی که داره با اون چیزی که قبلا با چشم باز پذیرفته روبرو می شه توش بمونه! یعنی وقتی که با همه ی پوست و استخونش قراره درک کنه مشکلو کم میاره و از پا درمیاد.
    به هر حال من صلاحیت اظهار نظر در مقوله ی عشق و عاشقی رو ندارم چون همیشه زندگیم سخت تر از این حرفا بوده مشکلاتم خیلی اساسی تر و به خاطر همینم نمی خواستم اینجا پست بذارم. ولی الان فکر کردم شاید لازم باشه اینو که خودت هم حتما می دونستی بگم.

  2. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 20 خرداد 91)

  3. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 20:22]
    تاریخ عضویت
    1391-2-28
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    815
    سطح
    15
    Points: 815, Level: 15
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    نقل قول نوشته اصلی توسط سارا@
    اگه از هوس بود که تا الان باید اون منو ترک میکرد و میرفت و دیگه اینهمه سرکوفت خانواده و اطرافیان و جر و بحث زنش رو تحمل نمی کرد به نظر شما اینهمه تنش و استرس رو به جون میخرید و با من می موند؟
    ما دو نفر از دو شهر دور که اگه فقط برای هوس و میل جنسی بود که عقل سالم میگفت باید یکی از شهر خودمون رو انتخاب میکردیم برای اینکار تا هر وقت دلمون خواست بی دغدغه و راحت به هوس مون می رسیدیم؟
    سارا جان من فقط می خوام راجع به این چند جمله صحبت کنم. بقیه صحبت ها رو دوستان کردن و تصمیم گیری با خودته. اما می بینم که داری واقعاً هوس نبودن رفتار اون آقا رو با این جملات رد میکنی. نمیدونم. شاید نباید اسمشو هوس گذاشت. شاید اسمش احساس زودگذره نه هوس. اما این که شما میگی اگه هوس بود حاضر نبود این همه راه دور به خاطر من بیاد یا می تونستیم با یکی تو شهر خودمون دوست بشیم، اصلا درست نیست. این هوس (یا احساس زودگذر به قول من) هم این طور نیست که نسبت به هر انسانی به وجود بیاد. اون این حس رو نسبت به شما پیدا کرده و واقعا با شما بودن براش لذت بخشه. تو این مسئله شکی نیست. به خاطر همین حاضره این همه سختی و تنش رو تحمل کنه که با کسی باشه که از بودن با اون لذت میبره. منظورم فقط لذت جنسی نیستا. لذت روحی و جسمی با هم. اما دلیل نمیشه که چون اون داره این سختی ها رو به خاطر شما تحمل میکنه حتما عاشق شماست و یک عشق همیشگی به شما خواهد داشت که هیچوقت هم از بین نمیره. نه این موضوع فقط میتونه ثابت کنه که اون آقا فقط احساس خوبش رو نسبت به کسی پیدا کرده که شهرش 9 ساعت با شهر خودش فاصله داره.
    ما انسانها موجودات عجیبی هستیم. از هر چیزی نهی بشیم بیشتر به سمتش کشش پیدا می کنیم. عاشق ماجراجویی هستیم و گناه برامون لذت زیادی داره. همینم باعث میشه گناه نکردن کار خیلی سختی باشه برامون. رابطه شما و این آقا هم یه رابطه اس که همه نهی اش میکنن حتی خودتون. همین باعث میشه شما تو اعماق وجودتون کشش زیادی به ادامه رابطه پیدا کنید. یه رابطه جنسی مخفیانه برای آدم ها کشش خیلی بیشتری نسبت به یه رابطه جنسی عادی و روتین داره. حاضریم ریسک کنیم خطر کنیم اما لذت های بیشتری رو توی رابطه های مخفیانه تجربه کنیم. این خصلت همه آدماس. فقط یه عده با این حس مقابله میکنن و اختیارشون رو میدن دست عقلشون. یا این که اصلا تو چنین مسیرایی قرار نمیگیرن که به چالش کشیده بشن. اما یه عده که کم هم نیستن اسیر این احساسات میشن. من حتی خودم هم با این مسائل زیاد سر و کله میزنم و نمی خوام بگم من اینطوری نیستم.
    اما فقط می خوام بهت بگم با این افکار که اون راه به این دوری میاد و هزار تا تنش و استرس رو تحمل میکنه سعی نکنی تو ذهنت به خودت ثابت کنی که اون قطعاً عاشق واقعی توست. چون اینها اصلا دلیل عشق واقعی نیست.

    من اصلا بهت ایراد نمی گیرم که الان تو این رابطه گیر کردی. خیلی هم درکت می کنم. آدم واقعا از فردای خودش خبر نداره و نمیدونه تو چه مسیری قرار می گیره. چون واقعا تو این دو سال آخر زندگی خودم به این نتیجه رسیدم که اصلا خودمو نمی شناختم. و هر آن ممکنه یک اتفاق خیلی عجیب تو زندگیه خودم پیش بیاد. همون طور که تو این دو سال چیزهایی رو تجربه کردم که هیچ وقت به خواب هم نمی دیدم و مدت ها تو شوک بودم که این واقعا منم که دارم این مسائل رو تجربه میکنم.
    آدم وقتی از دور وا میسته و به یک مشکل نگاه میکنه پیش خودش میگه من که اصلا آدمی نیستم که گرفتار همچین مشکلی بشم. یا این که این آدما خودشون مقصرند و من اینجوری نیستم و هیچ وقت نخواهم بود. اما هیچ خبر نداری که ممکنه خودت دو صباح بعد طوری گرفتار چنین مشکلی بشی که به هیچ وجه نتونی راهی برای بیرون اومدن ازش پیدا کنی.

    در هر حال آرزو می کنم مشکلت هر چه زودتر حل بشه.

    راستی یه چیزی هم بگم. سعی کن موضوعات مرتبط با خودتو توی این سایت بخونی تا با مشکلات دیگران در ارتباط با این موضوع بیشتر آشنا بشی. میدونم همه آدم ها با هم فرق دارن و هیچ دو مشکلی مثل هم نیستن. اما فقط خوندن مشکلات مشابه به تو کمک میکنه که به این باور برسی که تو تنها آدمی نیستی که با این مشکلات دست و پنجه نرم میکنی. و این مسئله قوت قلبتو بیشتر میکنه. و توانایی ذهنیتو برای مبارزه با مشکل افزایش می ده. این هم یه خاصیت تو همه آدم هاست که وقتی یه مشکلی واسشون پیش میاد فکر میکنن فقط خودشون این مشکلو دارن و هیچ کس درکشون نمیکنه و نمیفهمه چی میگن. اما وقتی میبینن که نه، دور و برشون آدمای زیادی هست که به هر طریقی با چنی مشکلاتی دارن سر و کله میزنن، اونوقت اون غولی که تو ذهنشون از مشکلشون ساختن کم کم از بین میره و منطقی تر به مشکلشون نگاه میکنن و راه حل های منطقی تری برای حلش به ذهنشون میرسه.

  4. 5 کاربر از پست مفید hamideh123 تشکرکرده اند .

    hamideh123 (پنجشنبه 08 تیر 91)

  5. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 شهریور 91 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1390-12-26
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    1,027
    سطح
    17
    Points: 1,027, Level: 17
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    163

    تشکرشده 159 در 82 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سارا جان
    میخوام از یه دریچه جدید به موضوع تو نگاه کنم.
    چرا انقدر به این آقا علاقه داری؟ اون آقا چرا انقدر دوستت داره؟
    میشه از خصوصیاتش بگی؟ بیشتر راجع به چه مسایلی با هم صحبت میکنید؟ نقاط مشترکتون چیاست؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید آلبالو تشکرکرده است .

    آلبالو (شنبه 20 خرداد 91)

  7. #54
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    خانم حمیده 123 ممنون از شما دوست خوبم واقعا همینطوره که شما می گید آدم هیچ وقت از آینده خودش خبر نداره
    امیدوارم بتونم به دور از احساسات منطقی هم فکر کنم
    آلبالو جان مبخوام به سوالات شما پاسخ بدم:
    به این آقا علاقه مند شدم چون حس میکنم دقیقا روحیه اش مثل خودم هست وقتی داره از دلش میگه انگار حرفهای دل منو خونده و داره دوباره به خودم میگه اون حس عمیق دوست داشتن و عشق رو به خوبی من درک میکنه
    انگار هر دمون تشنه عشق بودیم و وقتی بهم رسیدیم خیلی خوب تونستیم این نکته رو درک کنیم و عمیقا بهم وابسته بشیم یه جورایی حس میکنم واقعا نیمه گمشده خودم هست انگار جفت مون یک روح هستم
    اون آقا هم به همین دلیل هایی که خودم گفتم دوستم داره و اینکه تا به حال هیچ کس توی زندگیش به اندازه من اینطوری دوستش نداشته و بهش توجه نکرده
    از خصوصیاتش مهربونیش ، وفاداریش نسبت به من، حساس و غیرتی بودنش و زود عصبانی شدنش در عین حال به همون سرعت هم آروم میشه همه این خصوصیاتش دقیقا" مثل خودم می مونه
    مسائلی که با هم بیشتر صحبت میکنیم راجع به وضعیتی هستیم که توش گیر کردیم و البته بیشتر درباره آینده مون صحبت میکنیم اینکه میخواد شغلش رو ارتقا بده و کجا زندگی کنیم و انتظارمون از همدیگه بعنوان یه زن و شوهر چی باشه بیشتر راجع به توجه و محبت بین خودمون بعد از ازدواج فکر میکنیم اینکه مثل حالا که اینطور همدیگرو دوست داریم همینطور هم بمونه
    نقاط مشترک فقط از حیث روحیه و اخلاق هستش نه چیز دیگه چون هر دو از دو فرهنگ متفاوت هستیم ولی بخاطر اخلاق خیلی مشابه هم هستیم.



  8. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 خرداد 91 [ 08:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-17
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    522
    سطح
    10
    Points: 522, Level: 10
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سلام
    مردي كه نتونسته زنشو راضي نگه داره زن هم نميتونه اونو راضي نگه داره پس كلا نميتونه نه تو نه با زن ديگه اي زندگي موفقي داشته باشه مشكلشون به هردوشون ربط نداره نبايد همه تقصير هارو گردن زنش بندازين حداقل 50% اين مشكلات مقصر اون اقاست
    مطمئن باش كه اگه تو هم جاي زنش مي بودي وضع همين بود
    و كار خيلي بدي كردي كه با اون هم اغوشي كردي

  9. کاربر روبرو از پست مفید مونا 22 تشکرکرده است .

    مونا 22 (شنبه 20 خرداد 91)

  10. #56
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آذر 91 [ 16:22]
    تاریخ عضویت
    1391-2-04
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    638
    سطح
    12
    Points: 638, Level: 12
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    نقل قول نوشته اصلی توسط سارا@
    مانیسای عزیز قبل از هر چیز متاسفم بخاطر خیانت همسرت
    مطمعن باش این اتفاق برای این توی زندگیت افتاد که مسیر بعدیت رو با کسی باشی که لیاقت تو رو داره
    و اما در مورد خودم شاید هیچ کسی نتونه به اندازه خودم بفهمه که این عشق هست یا یه هوس؟
    چون من توی این رابطه بودم از نزدیک دیدمش و حسش کردم ما اینقدر شیفته هم شده بودیم که نمیخواستیم کوچکترین مانعی برای رسیدن ما به هم باشه برداشتن بکارت از هوس نبود از سر نیاز نبود بخاطر همبستگی بود این که حتی هر دوی ما هم نتونیم همدیگرو ترک کنیم و الان نزدیک به یکسال هست که این اتفاق افتاده (البته قبول دارم کار احمقانه ای بود ولی از روی هوس نبود)
    اگه از هوس بود که تا الان باید اون منو ترک میکرد و میرفت و دیگه اینهمه سرکوفت خانواده و اطرافیان و جر و بحث زنش رو تحمل نمی کرد به نظر شما اینهمه تنش و استرس رو به جون میخرید و با من می موند؟
    ما دو نفر از دو شهر دور که اگه فقط برای هوس و میل جنسی بود که عقل سالم میگفت باید یکی از شهر خودمون رو انتخاب میکردیم برای اینکار تا هر وقت دلمون خواست بی دغدغه و راحت به هوس مون می رسیدیم؟
    مانیسا جان میدونی چی برای آدم خیلی دردناکه؟ اینکه تو با تموم وجوت و با قلبی پاک عاشق بشی بعد چشمت رو باز کنی ببینی معشوقت توی مشکلات خودش داره غوطه میخوره و تو از هیچی خبر نداشتی
    بعدش همه عالم و آدم بیان سرزنشت کنن و بهت بد و بیراه بگن که این چه عشقیه ؟ این ظلمه؟ این خیانته؟
    ولی قلب عاشقم بی گناهه فقط عاشق کسی شدم که خودش مشکل داره با زندگیش حالا چی درسته یا نادرسته ؟
    خودم دارم ذره ذره آب میشم ....
    سارای عزیزم من الان دارم با همسرم زندگی میکنم و همسرم هم از خیانتی که کرده پشیمونه و الان زندگی خوبی باهم داریم این و گفتم که بدونی آخر کار شما هم همین میشه اون برمیگرده سر زندگیش و شما میمونی با یک روحیه داغون و یه عشق شکست خورده

  11. کاربر روبرو از پست مفید مانیسا تشکرکرده است .

    مانیسا (شنبه 20 خرداد 91)

  12. #57
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    مانیسا جان شاید همینطور که شما گفتی بشه
    شاید برگرده پیش زنش و خیلی بیشتر از قبل همدیگرو دوست داشته باشن ولی شایدم هرگز این اتفاق نیافته
    چیزی که من چند روز پیش از حرفاش فهمیدم این هست که اگه قادر نباشه به هر دلیل از زنش طلاق بگیره میخواد بیاد با من ازدواج کنه و سرپرستی بچه هم من به عهده بگیرم اینطوری زنش با دیدن این ازدواج خودش میزاره و میره!!
    من نمیتونم با وجود اون زن با شوهرش ازدواج کنم و در ضمن اون بچه هم هر چقدر برای این آقا عزیز باشه برای من فقط در حکم یه موجود اضافه هست! من فقط عاشق خود این آقا هستم و بس و این آقا هم اصلا مایل نیست برگرده به گذشته حتی زنش تا چند روز پیش که دوباره شماره من افتاد دستش به شوهرش التماس کرده بود که اخلاقش رو عوض میکنه و دیگه اون زنی که قبلا میشناختش نمیشه ولی این آقا دیگه قبولش نداره .......

  13. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 11:57]
    تاریخ عضویت
    1391-3-17
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    608
    سطح
    12
    Points: 608, Level: 12
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 39 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    سارا خانم سلام.تاپیکتو خوندم دوستان همدردی خیلی نظرات خوبی دادن و همه تلاششون اینه مشکل شما حلشه.شما خیلی اون اقا رو دوست داری بیش تر از همه اومدیو مطرح کردی همه دارن میگن اشتباهه و شماداری از احساساتت دفاع میکنی.ته دلت میدونی شرایط شرایط سالمی نیست.عزیزم عشق فقط رسیدن نیست بعضی وقتها نرسیدنه.بعضی وقته ادم باید از عشقش بگذره.ازدواج و بهم رسیدن همه چیز نیست.اون اقا بچه داره یعنی ریشه داره تو اون زندگیش.حالا بحث انسانیش بمونه که من داره تنم میلزه از اینکه اون زن الان چی میکشه.شما ازدواجم که بکنی مشکلات زندگیت از الانت که سر در گمی خیلی بیشتر خواهد شد.دو تا ادم از یه شهر از یه فرهنگ وقتی با هم ازدواج میکنن کلی مشکل دارن تا با هم مچ شن.به نظرت ارزش داره که پدر و مادرت به خاطر مردی که تکیه گاه یه زندگی دیگست و هنوز تکلیف اون زندگی معلوم نشده در صدد تشکیل خانواده مجدده غصه بخورن؟؟؟مریض شن؟؟؟

  14. کاربر روبرو از پست مفید گلسا تشکرکرده است .

    گلسا (شنبه 20 خرداد 91)

  15. #59
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    گلسا خانم منم جدای دوست داشتن اون آقا به این چیزها هم فکر کردم دیروز به موبایلش اس دادم که یا تکلیف زنش رو مشخص کنه یا اینکه من میزارم میرم چون دیگه نمیتونم این وضعیت رو تحمل کنم و با وجود مشخص نشدن تکلیفش منم کنارش باشم اون هم جوابی نداد ولی از صبح تا حالا داره بهم زنگ میزنه حالا من جوابش رو نمیدم! چون میخوام همه فکرهامو بکنم و مصمم باشم میدونم باز با شنیدن صداش و دلایلش طاقت نمیارم و دوباره مثل سابق باهاش
    می مونم
    نمیدونی الان چه حالی بدی دارم ........

  16. #60
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: عشق و خیانت- ناخواسته دارم هووی کسی میشم!

    ده نوع رابطه كه سرانجامی نخواهد داشت:

    10) رابطه ای كه در آن نامزد/همسرتان از نظر روحی و عاطفی در دسترس شما نیست.

    این نوع از رابطه روابطی را در بر می گیرد كه نامزد /همسر از نظر عاطفی و روانی با كسی دیگر درگیر است و بطور كامل نتوانسته است درگیری عاطفی خود را با شخص سوم حل كند. http://www.hamdardi.net/thread-6721.html

  17. 2 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (دوشنبه 22 خرداد 91)


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 خرداد 97, 22:10
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  3. هووی مرد!!! کمک کنید...
    توسط arezo5566 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 88, 22:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.