خانم عزیز تورو خدا و اگر واقعا خدا براتون مهمه و دل اون اقا و خودتون مهمه جواب خیر بدین... بخدا نه اسمون به زمین میاد نه کسی سکته میکنه نه اتفاقی میفته. یه خواستگاری بوده و تموم شده. شاید تا اخر عمر مجرد بمونین و شاید فرداش خواستگار بیاد براتون به هر حال بهتر از یه ازدواج ببخشید ببخشید ببخشید احمقانه است.
شرمنده رک گفتم فقط یادتون باشه مسوول زندگی اون اقا شمایید اگر جواب مثبت بدید...
اما اگر خواستین جواب مثبت بدین باید بهش بگین احساسی ندارین و به امید ایجاد شدنش دارین جواب مثبت میدین چون باید بدونه و شاید نخواد با شما که احساسی ندارین زندگی کنه.
موفق باشین
[size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!
یکی دیروز و یکی فردا . [/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)