سلام
آفرین فقط دوست داشتن کافی نیست،اینو صد در صد قبول دارم،آقا شما چرا اینقدر خودتونو اذیت میکنید،هردو باهم یه مشاوره خوب برید شما حرفهاتونو بزنید ایشونم میزنه ،اون مشاور کارشو بلده و میگه فایده داره باهم بمونید یا همینجا تموم کنید ،دلایل منطقی براتون میاره اینجوری نه شما اذیت میشی که احیانا با خودتون فکر کنید در حق خانوم بی انصافی کردی نه اون خانوم فکر میکنه شما شونه خالی کردی،چرا گره ای که با دست باز میشه با دندون باز میکنید؟؟؟؟ ازدواج کنید بعد طلاق بگیرید؟برای چی آخه اینکارو بکنید؟ مهمترین تصمیم زندگی هر انسانی ازدواجه شما شناسنامه تون 4 برگ داره تولد و مرگ که شما نقشی نداری توش میمونه ازدواج و طلاق که اگه از شیوه ی درست و صحیح و اصولی ازدواج کنید هرگز کار به طلاق نمیکشه،من همچنان روی حرفهایی که قبلا هم بهتون زدم هستم،مسائل فرهنگی و خانواده و موقعیت بهتر فقط بهونه ست شما خسته شدی از طولانی بودن یه رابطه چون تبدیل شده به عادت ،عادت هم مخربه،دیگه با اون خانوم بحث نکنید که اعصاب جفتتون بهم بریزه،پیشنهاد بدید که مشاوره برید باور کنید بهترین نتیجه رو میگیرد که هر تصمیمی بگیرید پشیمونی نداشته باشه.حداقل برای چهار سال وقتی که ایشون گذاشتن و شما گذاشتید ارزش قائل بشید و اگه واقعا دوستشون دارید،از عقل و احساس با هم کمک بگیرید و مشاوره برید.
موفق باشید










دیگه نمیتونین درشو باز کنین هاااا از ما گفتن بود:)


علاقه مندی ها (Bookmarks)