من از مدیر و خانم شیلا خانم خانم مینا 22 قدردانی می کنم
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من از مدیر و خانم شیلا خانم خانم مینا 22 قدردانی می کنم
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من از دوستان خوبم اقای عرفان مرادی دانه خانم شیلا خانم قدردانی می کنم و از مدیر همدردی قدردانی می کنم
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اعضا قدیمی هم خوب دانه خانم می شنا سند پستهای عا لی دیدم شهرت دانه خانم 12 است فکر می کنم بالاترین شهرت در تالار همدردی او دارد دانه خانم تشکر می کنم تالار و اعضا قدیمی مدیر همدردی از دانه خانم قدردانی می کنم امیدوارم همیشه سلامت باشید موفق وشاد باشید[/size]
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
از دوستان خوبم دانه خانم شیلا خانم مینا 22 که برای تالار خیلی زخمت می کشد تشکر و قدردانی می کنم
تشکرشده 992 در 530 پست
ممنونم محمد جان
اينهمه محبتي كه تو داري قابل ستايشه
اما باور كن دوستان ديگري هم هستند كه واقعا زحمت مي كشند و وقت و زماني كه براي هر يك از ارسالهايشان مي گذارند مشخص است كه دلسوزانه دارند زحمت مي كشند مانند خانم شاد و دوستان ديگر كه ماشااله اينقدر تعداد كاربران زياد است كه اگر بخواهي اسم دوستان را بگويي يك ليست بلند بالا مي شود. چند نفر هستند كه از مرداد،شهريور و مهر وارد تالار شده اند كه واقعا پيشرفت خوبي داشته و توانسته اند زحمتهاي فراواني را براي ديگر كاربران متحمل شوند
من از همه تشكر مي كنم و محمد جان لطف شما بارها شامل حال ما شده و من باز هم از تو و قلب پاكت تشكر مي كنم.
تشکرشده 498 در 242 پست
من هم از دانه و شاد عزیز ممنونم![]()
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
تشکرشده 45 در 28 پست
منم كه شهرت ندارم و نميدونم اين شهرت از كجا مياد!!! اما از دانه خانم كمال تشكر رو دارم ، چون ديديم چطور دلسوزانه مشكلات بچه ها رو پيگيري ميكنه.
تشکرشده 281 در 126 پست
سلام دانه عزیز. منم بهت تبریک می گم.![]()
تشکرشده 992 در 530 پست
ممنونم عزيزم
فكر كنم من و دوستان كمي كم لطفي كرديم كه به دوستاني كه شهرت ندارن شهرت تخصيص بديم
شما به بزرگي خودتون ببخشيد.
البته اين شهرت از زماني كه پلاگين تشكر حذف شد كم كم خودشو نشون داد. قديما كه از اين خبرا نبود.
من واقعا همه بر و بچه هاي تالار را دوست دارم و براشون از خدا بهترينها رو مي خوام.
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
دانه خانم سلام شما بهترین اعضا تا لار هستی شهرت به شما تبربک می گویم شما تالار خیلی زحمت می کشید تشکرو قدردانی می کنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)